Goede opvang en prettige omgang. Eventueel fiets of auto mee.

Zie hierboven

• Afspraken nakomen

Klantvriendelijk, professioneel en correct geholpen

Vanaf de eerste afspraak tot de laatste zijn de genoemde kwalificaties altijd zeer goed geweest. Altijd hartelijk ontvangen met een lach en lekkere koffie.

• Afspraken nakomen

Betrouwbare garage due er al jaren is. De enige in het noorden.

Blij met onze nieuwe Honda Hybride Jazz. Prachtige ruime auto. En zuinig. Als 35 jaar trouwe klant. Een Honda laat je nooit staan. Nog nooit wat gehad met alle modellen. En met Honda rijd je in een auto die zich onderscheidt van andere merken.

• Afspraken nakomen

Gewoon zoals verwacht mag worden

Ik dacht kleine beurt, echter om 11 uur gebracht en om 15.30hr tel dat het klaar was?

Zeer te vreden

Perfecte oplossing voor de handsfree kofferbak sensor!!

Prima geholpen

Goede communicatie en uitstekende service

uitermate tevreden

Prima ontvangst, vriendelijk, even praatje, gezellig Voelt altijd goed bij jullie binnen te komen Ga zo door

• Afspraken nakomen

Ik werd direct geholpen. Iedereen is aardig en correct .

Goede zaak

Leuke personeel

Gewoon erg goed

Prima bedrijf, heldere afspraken, goede communicatie en uitstekende zorg voor de auto

Fijne Honda dealer

De eerste Honda voor ons en waarschijnlijk niet de laatste. Goeie service en kundig personeel, nemen ruim de tijd voor je en dat geeft vertrouwen.

prima auto

De rijeigenschappen zijn uitstekend evenals het verbruik. De winterbanden zijn niet bepaald stil.

nvt

nvt

Heel fijn, goed

Het is een fijn warm bedrijf met kundige mensen en die ook oog hebben voor de mens niet voor alleen de auto. Geven goede voorlichting en doen geen dingen aan je auto die onnodig zijn. Mocht er wel iets aan moeten gebeuren word altijd contact opgenomen. Prijs en onderhoud goed

Snelle en goede service

Marterschade....ruitensproeier stuk en bekleding motorkap aan flarden. Ik kon meteen de volgende ochtend langskomen voor snelle fix plus de tip om een stel citroen-toiletblokjes op te hangen onder de motorkap.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

zie bovenstaande

Fijne mensen

Inruilprijs van mijn CRV lijkt nergens op. Mogelijk is de nieuwe stekker CRV veel te duur.

Teleurstellend

Na al jaren honda te rijden en met enige regelmaat bij borgstede over de vloer komend nu toch echt een teleurstellende ervaring. Remklauw die vastzit en vervolgens door het bedrijf waar we de Honda hadden gekocht geconstateerd wordt dat dit niet het geval was dus onnodig op kosten worden gejaagd.(preventief vervangen wordt er id werkplaats geroepen) Afspraken over werkzaamheden die gedaan moeten worden worden niet goed doorgegeven en gevolg er worden nieuwe onderdelen vervangen echt zonde en niet nodig. Het schort er echt aan communicatie tussen receptie en werkplaats. Geen klachten over de receptie jullie zijn allemaal even vriendelijk maar luister aub wat beter naar de klant dan zou de beoordeling veel hoger uitvallen.

• Afspraken nakomen

Het vertrouwde Honda-gevoel, alsof we op visite waren.

We kregen eerst alle ruimte om even rustig rond te kijken. We hadden de keuze vrij snel gemaakt, thuis was er al een vergelijkend onderzoek gedaan. Na nog wat uitleg over 2 modellen, gingen we in een gemoedelijke sfeer de zaken regelen. We hebben er echt met plezier “boodschappen” gedaan.

• Service N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Prettig bedrijf met goede service

Klantvriendelijkheid staat bovenaan. Mooie zaak en goede occasions.

Minder verfijnd dan CRV.

Mis een aantal zaken.

• Service N.v.t.

Geweldige service

Heel snel en goed geholpen, chef monteur is heel vriendelijk heel goed.

• Afspraken nakomen

Prima wordt netjes te woord gestaan

• Afspraken nakomen N.v.t.

Top top service

Auto heel snel gerepareerd. Nieuwe accu en apk zonder. Heel klantvriendelijk bedrijf.

• Afspraken nakomen

Over Autobedrijf Borghstede B.V.

Autobedrijf Borghstede B.V. is vanaf 1973 officieel Honda dealer in de provincie Drenthe. Het resultaat hiervan is dat wij veel ervaring hebben opgebouwd. We zijn actief in een groot verzorgingsgebied. U kunt ons vinden in Assen.