Net bedrijf met uitstekende klantgerichte service!

Ik kocht hier anderhalve week geleden mijn Golf GTE als occasion, naar grote tevredenheid! Autobedrijf De Haar biedt een correcte klantgerichte service en komen hun woorden na. Bij vragen staan ze je netjes te woord en voorzien je van een duidelijk uitleg. Ook krijg je hier de benodigde tijd om een goede proefrit te kunnen maken. Bij afhandeling een nette deal kunnen maken en opgemerkte lichte gebruikerssporen op deze auto werden netjes weggewerkt. Kortom, een aanrader om hier zaken te doen. @Martijn, bedankt voor de goede sevice en samenwerking!

Snel en correct.

Mijn nieuwe auto vond ik via gaspedaal.nl bij Autobedrijf de Haar. Het aangevraagde inruilvoorstel voor mijn eigen auto was direct goed dus de deal via e-mail snel afgehandeld. Alles op voorwaarde dat de proefrit zou bevallen aangezien het bedrijf niet bij mij in de buurt ligt. Ook ter plaatse werd ik vriendelijk te woord gestaan en vervolgens is men alle afspraken nagekomen. Jan-Arne, bedankt voor de prettige samenwerking.

Nette service

Nette service

zeer plezierige ervaring bij autobedrijf De Haar

Nadat ik op zoek was naar een andere auto terecht gekomen bij autobedrijf De Haar weliswaar niet echt bij mij om de hoek maar wel de moeite waard gebleken, dit begon al bij het eerste telefonisch contact keurig te woord gestaan en na even de spoorloze jan-Arne op moeten zoeken een afspraak gemaakt om te kijken bij een voor mij interessante auto. Na een proefrit te hebben gemaakt en met Arne-Jan e.e.a. te hebben afgesproken mijn auto later opgehaald en tot mijn plezier stond de auto glimmend en wel in de warme showroom op mij te wachten. Arne-Jan kon mij nog vertellen dat de auto toch nog maar een grote beurt had gehad en dat er 4 nieuwe Michelinbanden onder gezet waren omdat ik vond dat de auto bij de proefrit wat trilde, chapeau. Mocht ik een weer een andere auto willen dan zal ik zeker eerst even met De Haar contact opnemen. Bedankt voor de goede service, Jack

Klantvriendelijk en service gericht

Na vorige week een goed gesprek en duidelijk informatie te hebben gehad, vandaag onze nieuwe auto opgehaald. Geheel volgens afspraak met nieuwe APK. Tijdens de APK kwamen ze er achter dat de achterremmen nog wel even mee konden, maar toch heeft De Haar besloten om deze te vervangen voor nieuwe. Top!! Dat is nu net dat beetje extra service!! Nogmaals dank.

Super goede ervaring

Blij met onze nieuwe VW Touran

Half oktober via internet een zilvergrijze VW Touran gezocht, met onze specificaties was er maar 1 en die stond bij autobedrijf de Haar in Rijssen, wel geteld 283 km vanaf Terneuzen, daar ga je niet 1,2,3 naar toe. Na een korte mail en foto uitwisseling hebben we daar onze oude Ford-Connect ingeruild en de Touran zonder proefrit gekocht op vertrouwen van Jan-Arne van der Zwan. De auto werd zelfs nog thuis gebracht en omgeruild met de Connect in Terneuzen. Top deal en service zou ik zeggen. Jan-Arne bedankt!

• Beveel je ons aan? Ja

Goedemorgen Ronald, Bedankt voor de review en veel rijplezier met de Vw Touran.

Prettig contact en afspraken worden nagekomen

Gedetailleerde informatie over de auto's die we via de telefoon gekocht hebben. Bij levering van de auto's bleek de informatie tot in detail te kloppen, geen gladde verkoop spelletjes. Betrouwbaar bedrijf, prettige verkoper & de chauffeur die de auto's kwam leveren erg aardig! We zullen bij volgende aankoop zeker weer contact opnemen!

• Beveel je ons aan? Ja

Goedemorgen Twan, Bedankt voor de review. veel rijplezier toegewenst met de 2 caddy's

Super vriendelijk en eerlijke handelaar voor export

Na een auto op de site gezien te hebben heb ik contact opgenomen met de haar bv, onmiddellijk viel me de eerlijkheid op van deze firma, ik kreeg onmiddelijk fotos via whatts app van kleine krasjes, alle info over de auto gekregen enz... Aangezien ik in belgie woon vroeg ik om deze auto te reserveren, dit was geen enkel probleem, 1 keer aangekomen in de zaak viel het onmiddelijk op dat het een zeer professioneel bedrijf is. Alles zoals beschreven, de auto heel proper. Na een testritje heb ik de wagen gekocht. De Heer martijn ten hagen heeft alles voor de export voor mij geregeld. Niets dan lof voor deze verkoper en firma, ik ben een tevreden klant en zal veel reclame maken! Doe zo verder!!!

• Beveel je ons aan? Ja

Goedemorgen Carlo, Bedankt voor de review en wij wensen u veel rijplezier toe met uw mooie BMW. De koffie staat altijd klaar voor u.

Mag het meer dan een 10 zijn?

2 maanden geleden heb ik mijn eerste auto bij De Haar "gereserveerd". Ik moest mijn rijbewijs nog halen en er werd gelijk gezegd dat ik daar de auto kon laten staan totdat ik rijexamen had gedaan. De datum was nog niet bekend. De auto is intussen geheel nagekeken en kleine gebruikerssporen zijn weggewerkt. We hadden afgesproken dat er 2 nieuwe banden op zouden komen, maar tot mijn grote verbazing werd mij gezegd dat ze er toch maar 4 nieuwe opgelegd hadden. Vandaag de auto op naam gekregen en betaald. Ik ben zeer tevreden over de goede ontvangst en het perfecte advies van Martijn. Ook mijn ouders hebben hier al 2 auto's gekocht tot volle tevredenheid. Het is dat ik geen 11 als waardering kan geven, maar ze verdienen het echt. Ga zo door De Haar.

• Beveel je ons aan? Ja

Hi Daan, bedankt voor de super beoordeling die jij hebt gestuurd. Bedankt dat we dit samen tot een succes hebben gebracht! Heel veel rijplezier met de auto toegewenst!

Super. Eerlijk, service gericht, klant vriendelijk, mooie auto

We kwamen van ver voor een testritje met 'n tweedehands auto. Werden goed ontvangen, kregen alle aandacht en tijd. We hadden een paar twijfels, hier in werden we goed en eerlijk geadviseerd. De auto werd mooi opgeknapt daar waar wat beschadigingen zichtbaar waren en zelfs bij ons voor de deur afgeleverd. Communicatie tussentijds via tel en app verliep heel goed en vlot. Deze garage is een aanrader.!!!

Hi Rosanne, bedankt voor je reactie. Heel veel plezier met de auto!!! 👍

Very good customer service, trustworthy garage

I am very happy with my Audi A3 purchased from Autobedrijf De Haar. From the first communication to final agreement, everything was handled with clarity. I could not initially view the car since I am over 160km away but Martijn inspired confidence in my choice of car even before I visited to view/pick it. All staff that I dealt with throughout the process were friendly (also on phone) and the after sale service was great. The car was delivered in a very clean state and the condition was as agreed. I highly recommend!

• Beveel je ons aan? Ja

thanks for your review. Have fun with the audi.

Goed en klantgericht

Mijn auto gekocht bij jullie Renault clio estate wit uit 2015 Eerste contact met Jan Arne gehad Met hem ook de koop gedaan Weekje moeten wachten En door een andere collega net de aflevering gedaan Top ga zo door

• Beveel je ons aan? Ja

Bedankt voor uw reactie. Super leuk om uw ervaring te lezen! Heel veel plezier met uw auto.

Klantvriendelijke bedrijf

We hebben onlangs een auto bij De Haar gekocht en zijn zeer tevreden. We zijn zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen en kregen alle tijd om een keus te maken en zullen dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Beveel je ons aan? Ja

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat uw ervaring bij ons goed zijn. Hopelijk tot de volgende auto.

Zeer betrouwbaar en eerlijk

Wij hebben onze auto hier gekocht en het is voor ons niet echt dichtbij. Eerst per mail geïnformeerd naar deze auto, al snel een mail terug met de gevraagde informatie. Daarna hebben wij telefonisch een afspraak gemaakt voor een proefrit, tijdens dit gesprek was de verkoper heel open en eerlijk wat we konden verwacht (er was in de auto gerookt en er zat wat gebruikersschade op). Dit hield ons niet ervan om toch te gaan kijken. Wij zijn heel vriendelijk ontvangen en mochten zelf de onderhoudshistorie inkijken die de auto had, de verkoper speelde gewoon open kaart. Wij hebben hier ook de auto gekocht na meerdere garages en auto gezien te hebben. Ik kan dit iedereen aanraden om hier iets te kopen. Iedereen is hier zeer vriendelijk en de service is goed. Bedankt Jan-Arne voor jouw service. Groetjes uit Brabant

• Beveel je ons aan? Ja

Bedankt voor uw reactie. Leuk om te lezen dat uw ervaring met ons goed zijn. Veel rij plezier toegewenst!

De Haar doet wat het verkoop beloofd heeft.

Nadat ik wat kleinere problemen had met mijn bij De Haar gekochte auto, kon ik deze na afstemming met De Haar, in eigen woonomgeving laten nakijken en repareren. Aangezien ik in Zuid-Limburg woon, is dat heel handig. Zonder problemen zijn de problemen hersteld en hebben beide garagebedrijven dat onderling geregeld.

• Beveel je ons aan? Ja

Bedankt voor de reactie. Fijn om te lezen dat de problemen verholpen zijn. Veel rij plezier toegewenst!

klantvriendelijk en goede service

klantvriendelijk en goede service

• Beveel je ons aan? Ja

klantvriendelijk, goede service, nette prijs

zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen, goed en deskundig geholpen snelle levering en meedenkend

Bedankt voor uw beoordeling!

Goede service en alles volgens afspraak.

Goed geholpen bij samenstellen auto en ook nog eens super snel afgeleverd .

Bedankt voor uw beoordeling!

Fijne mensen om "zaken" mee te doen!

We zijn correct geholpen..goede communicatie..vertrouwen in een volgende keer!

Geweldig.

Bedankt voor uw beoordeling!

Persoonlijke benadering; volledig ontzorgd!

Uitstekend geholpen bij importeren van auto.

Klantvriendelijk en eerlijk

Betrouwbare garage die doet wat zegt. En zeer klantvriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Groeten dick van huigenbosch

Bedankt voor uw beoordeling!

Een zeer plezierige manier van zakendoen, open eerlijk en betrouwbaar.

Wij waren op zoek naar een auto die niet voorradig was. Het was geen enkele moeite om voor ons op zoek te gaan naar het type / model. Ook waren we vrij om de auto wel of niet te kopen, geen enkele verplichting hierin. Een super service en ook een prima inruil voorstel. We zijn erg blij met de nieuwe auto en met de manier van zaken doen. Inspirerend bedrijf waar de klant nog centraal staat. Wat ons betreft zo door gaan, erg plezierig allemaal en zeer professioneel.

Bedankt voor u beoordeling

Een snelle en uitstekende service

Inmiddels twee auto’s via De Haar gekocht waarbij ik vertrouwd heb op de kennis en ervaring van dit bedrijf.

• Beveel je ons aan? Ja

Bedankt voor je beoordeling!