Prima bedrijf!

Fijn geholpen door Joppe. Prima inruilbedrag. Duidelijke uitleg over gang van zaken, kon met alle vragen terecht. Erg blij met mijn nieuwe auto!

Uitsluitend geholpen!

Vandaag heb ik mijn prachtige BMW X1 opgehaald. Vriendelijk geholpen door Bas. Hij heeft geholpen met zoeken naar de beste auto die paste bij mijn wensen. (& dat is gelukt!) bedankt Bas maar ook medewerkers voor het afleveren van deze wagen.

Outstanding car company!

I bought a Skoda Fabia 2015 from this company 2 months ago. I had a great experience throughout the process. Thank you Bas for being very helpful and honest about everything. I was able to contact him whenever I called and all my questions were answered. I did not have any issues with the car. Its maintenance has been performed very well in the garage. It's still like a new car even though it's 8 years old. I would highly recommend this autobedrijf without a doubt!

Persoonlijke aandacht.

Erg goede service en veel geduld in het proces van financiering wat niet even soepel liep. Bedankt Bas!

Goed bedrijf!

Leuk personeel, goed advies, en goeie service!!

• Beveel je ons aan? Ja

Net bedrijf om zaken mee te doen. Prima prijs-kwaliteit bij aankoop en inruil. After sales ook prima in orde.

Prima de luxe

Echte ontzorging optima forma

Perfect!

Top service en zeer klantvriendelijk!

• Beveel je ons aan? Ja

Heel goed geholpen aan een mooie auto door Bas!

Heel goed geholpen aan een mooie auto door Bas!

Snel en vakkundig geholpen

Een aantal proefritten gemaakt en uiteindelijk een auto uitgekozen. De auto werd snel en tip top in orde geleverd.

Top auto bij topbedrijf!

Wij hebben een goede ervaring gehad bij de Haar. Positieve mensen met mooie, goede auto’s te verkopen. Bas is een vriendelijke jongeman met veel kennis van zaken.

• Beveel je ons aan? Ja

Perfecte service en super autom

Ik kwam bij autobedrijf De Haar binnen zonder een afspraak te hebben gemaakt. Ondanks dit werd ik super geholpen. Na wat overleg over inruil etc. heb ik 's middags een proefrit gemaakt. Ik was direct verkocht: de auto, de service, echt perfect! Binnen een week kon ik de auto ophalen, gepoetst en al.

Uitmuntende service

Houden zich netjes aan de gemaakte beloftes, waardoor de service uitermate goed is.

• Beveel je ons aan? Ja

Zeer klantvriendelijk en eerlijk bedrijf

Bas is erg professioneel in zijn vak en een eerlijke verkoper. Ook receptioniste is een aardig persoon. Ik raad iedereen aan om bij dit bedrijf een auto kopen. Dank jullie vriendelijk A.Minasjan

• Beveel je ons aan? Ja

Zeer prettig geholpen door Bas.

Ben al jaren klant en word altijd netjes behandeld. Ze komen afspraken na en bij bijzonderheden ( keuring) wordt er eerst contact opgenomen.

• Beveel je ons aan? Ja

Martijn en Bas zijn opzoek gegaan naar een auto voor ons en dat is naar tevredenheid gelukt. We zijn heel erg tevreden!!

• Beveel je ons aan? Ja

Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid ten top

Wij zijn vol lof over de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid van Bas Dekker. Wij zijn honderd procent tevreden over de wijze waarop wij een auto bij hem gekocht hebben. Wij raden dan ook iedereen aan om hier te gaan kijken als men toe is aan een andere auto.

Prima geholpen, goed bedrijf

Auto gekocht en prima geholpen

• Beveel je ons aan? Ja

Vakkundig en met klasse geholpen

Verkoper Bas dacht goed mee kon goed luisteren en was begripvol en gaf het juiste advies. De service is perfect. Men kont de afspraken goed na.

Super Service!

Van begin tot eind een superservice geleverd door Autobedrijf de Haar. Ik denk dat Bas nog meer begaan was met een goede levering dan ikzelf en dat is echt bijzonder om te zien. Mijn auto is ook top en precies zoals was beschreven, werd nog thuis afgeleverd ook!

Goed en zeer vriendelijk

Vriendelijk geholpen bij het kopen van een occasion.

• Beveel je ons aan? Ja

Top service, van begin tot eind perfect geholpen met mijn nieuwe auto!

Auto gezien op de website en gelijk contact opgenomen. Ik kon de volgende dag al terecht, Jan Arne heeft mij verwelkomd en alles met mij doorgelopen. Alles was mogelijk en geen vraag was te veel. Anderhalve week later de auto opgehaald en alle afspraken waren netjes nagekomen. 12 maanden Bovag garantie en een nieuwe APK ook nog erbij! Al met al een top ervaring gehad en ik raad iedereen Autobedrijf De Haar aan! Complimenten naar Jan Arne én Bas voor de service!

• Beveel je ons aan? Ja

Fijn geholpen bij het kopen van een auto.

Bas heeft ons zeer correct geholpen en door z'n houding schept hij een band. Hij weet alles van de auto en weet goed alle inhoudelijke vragen te beantwoorden. Je voelt je 'klant is koning' en dat hebben we zeer gewaardeerd.

• Beveel je ons aan? Ja

Hele fijne aankoop, goede mensen die met je meedenken en graag willen dat je helemaal tevreden weg rijdt.

Vriendelijke, eerlijke verkooper.

Goed Geholpen Vrijdag gebeld of ik s ’middags een proefrit kan maken. Geen probleem. Goed ontvangen door Jan-Arne. Na proefrit overgegaan tot aankoop van een Renault Captur. Goed prijs voor mij oude auto. Mag de auto over twee weken ophalen, moet eerst een controle en poetsbeurt. Ogend van afspraak gebeld, accu geeft aan dat spanning laag is, vervangen door de Haan autobedrijf. Moesten wel geprogrammeerd worden, kan alleen bij Renault. Zelfde middag nog gebeld dat ik de auto de volgende dag mag ophalen. De nieuwe matten set warren nog niet binnen, word opgestuurd zodra die binnen zijn. Ik beveel autobedrijf de Haan ten zeerste aan voor een vriendelijke service en goed prijs. Is de eerste plaats waar ik kijken wanneer ik weer een nieuw auto willen.