Altijd goed geholpen

Heb vertrouwen in hun service

Heel prettig en professioneel geholpen!

Duidelijke en eerlijke uitleg over wat er niet deugde ook over de kosten , en altijd stipt op tijd qua reparatie afspraak!

Altijd prima!

Breng mijn auto al vele jaren naar gebr. Haaker en nog altijd ben ik zeer tevreden. Personeel kundig en vriendelijk!

Het was makkelijk om een afspraak te maken en de service was goed!

Ik kon mijn auto in de ochtend al brengen. Ik werd tussentijds gebeld over de handelingen die verricht moesten worden. Vriendelijk personeel!

Mijn auto weer als nieuw

Ik ben blij met het vakmanschap op diverse gebieden dat ervoor gezorgd heeft dat mijn auto weer als nieuw is. Je auto brengen voor een onderhoudsbeurt is wel wat anders als een flink beschadigde auto weer in topconditie terug te krijgen.

Eerlijk en correct.

Vriendelijk bedrijf, vertegenwoordiger van prachtige automerken. Personeel kundig en vriendelijk. Ook voor elektrische mobiliteit kun je hier vanA tot Z terecht!

gewoon goed geholpen zoals het hoort!

netjes en op tijd volgens vooraf besproken opdracht uitgevoerde onderhoudswerkzaamheden

Grote reparaties, eerlijk tarief.

Zeer netjes behandeld na pijnlijke diagnose aan de 2.2 JTS motor van de Alfa. Hij kan er voorlopig weer tegen.

Prima en prettig

Zie boven

Gewoon heel erg goed, zoals al vele jaren !

Kan niet beter.

Zeer goed en snel geholpen

Zeer tevreden en betrouwbaar bedrijf! Snel en correct geholpen

Helemaal prima geholpen

Met de aankoop leveren van de andere gebruikte auto naar tevredenheid geholpen.

Altijd prima!

Altijd goede service

Prima opgelost

Onderdeel stuk (besteld ):volgende dag gemaakt.prima opgelost.

Duidelijke afspraak en vooraf prijsopgave

Op juiste manier benaderd en geholpen.

Eerlijk advies en prettig in de omgang

prima geholpen, alle vragen beantwoord, leenauto altijd fijn

prima geholpen, alle vragen beantwoord, leenauto altijd fijn

Gewoon goed

Aankoop en onderhout

Altijd goed!

Ik breng mijn auto al enige jaren voor onderhoud bij de Gebr. Haaker en altijd naar volle tevredenheid. Als er onverwacht iets aan de hand is met de auto, kan ik altijd direct langskomen en wordt ik meteen geholpen. En dat is wel erg prettig als je een rijschool hebt.

prima servicegerichte garage

snelle en vriendelijke behandeling zowel aan de telefoon als aan de balie. Goede communicatie over eventueel te verrichten reparaties

Betrouwbaar

Wederom langs geweest voor apk en beurt. Ze zijn eerlijk en betrouwbaar, ze zullen je geen “oor aan naaien”.

Prima garage

betaalbaar Overzichtelijke rekening Vriendelijk personeel

Zoals altijd heel goed.

Heel prettig bedrijf met persoonlijke aandacht.

Een betrouwbaar adres voor reparatie-en onderhoudsbeurten.

Vlotte en nette afhandeling.