zeer tevreden

uitstekend geholpen door heer Stefan Haaker, door de vriendelijk receptie maar vooral door de uitstekende garage : de hooft monter die ons kwam uitleggen over de noodzakelijk reparatie etc. onze auto is 500L onze 5e Fiat uit de autobedrijf-gebr-Haaker-bv

Is heel goed alles zoals van tevoren afgesproken

Altijd goed geen klachten. Mochten die zich onverhoopt voor doen wordt het netjes opgelost.

Zeer vriendelijke en correcte behandeling

Zoals al vele jaren een vriendelijke en vertrouwde afhandeling van mijn jaarlijkse APK keuring met gekoppeld onderhoud. Duidelijke uitleg van wat er aan de auto is gedaan.

Wederom alles zoals afgesproken.

Prima.

Vriendelijke service, zelfs in deze corona tijd.

Zoals altijd fijn geholpen. Een goede degelijke leenauto meegekregen en, zoals afgesproken onze auto weer op de juiste tijd opgehaald. Niet voor niets een vaste klant geworden.

Prima en kundige dienstverlening.

Je maakt een afspraak! Je wordt teruggebeld indien meerkosten! Je kunt hem ophalen op het door hen geschatte tijdstip! Je mag betalen en hebt niet het gevoel dat je teveel betaald! Je rijdt weg en hij doet het ook nog! Groet, Fred

Altijd goede service

Zoals altijd weer een goede service. Duidelijke en prettige communicatie, goed uitgevoerde werkzaamheden en snel de auto weer klaar voor gebruik.

Official Fiat Dealer

Everything you would expect from an official Car dealership. Fast, original parts, advice.

Goed en netjes

Correct geholpen en vriendelijk

Keurig en snel

Niks te zeuren. Gewoon goed!

Prettige eerste kennismaking

Heldere afspraken, uitgevoerd volgens afspraak.

Conform verwachting!

Zoals wij het hebben mogen verwachten van een betrouwbare FIAT dealer

De beste vriendelijkste garage met perfecte service bestaat en dat is Gebr. Haaker BV.

Service beurt met APK en een draad breuk in de draadboom bij het derde remlicht perfect uitgevoerd c.q. opgelost. Zeer vriendelijk en deskundig personeel/monteurs die geheel met de klant meedenken en goed advies geven. Je krijgt hier gewoon "red carpet" service voor een scherpe prijs.

Top!!!!!

Behulpzaam, vriendelijk en snelle hulp

In een woord geweldig

Altijd Aardig ,Attent, correct, Eerlijk,

Service met een Hoofdletter!

Zoals altijd ben ik netjes en vlot geholpen.

Prima opgeleverd,

Twee keer zelfs is auto plaatselijk over gespoten,(parkeerschade door ander veroorzaakt).

Prima service.

Prima service. Klantgericht.

Goede service en snel geholpen

Service is goed

x

x

Topbedrijf!

Geweldige meedenkers , service optimaal, klantvriendelijk en zeer goede kwaliteit, in 1 woord:TOP

Prettig bedrijf

Prettig en snel geholpen.

Heel hartelijk.

Altijd een vriendelijk gezicht en iemand die met mij meedenkt.

Niet voor niets 5 sterren

Omdat ik niet tussendoor met het openbaar vervoer naar huis en weer terug wilde reizen vanwege Corona, kon ik een afspraak maken op een handig tijdstip en werd de auto direct gekeurd en gecontroleerd. Er stond zelfs een fiets waar ik gebruik van kon maken tijdens de wachttijd. De auto was snel klaar en weer top.

Perfecte Fiat en Alfa Romeo dealer

Sinds ruim tien jaar ken ik het bedrijf. Ik heb er mijn Alfa Romeo 147 gekocht en het onderhoud wordt sindsdien uitstekend verzorgd. Vakkundig en vriendelijk personeel en bedrijfsvoering.