
Twee weken heb ik mij gemeld bij Fa. Haaker in Badhoevedorp met, rechtsvoor, een zachte band. Na onderzoek werd mij verteld dat dit kwam omdat ik tegen een stoeprand gereden was, maar dat ze het probleem konden verhelpen en na een half uurtje wachten kon ik mijn auto weer meenemen tegen betaling van Euro 158,88. Tot mijn grote schrik kreeg ik 14 dagen later op de snelweg A9 thv Akersloot eenzelfde melding dat ik mijn bandendruk moest controleren. Bij de afslag Stompetoren heb ik de snelweg verlaten en bleek mijn rechter voorband helemaal leeg te zijn. Ik heb meteen contact opgenomen met de Fa Haaker in de hoop dat zij mij konden/wilden helpen naar het zoeken van een oplossing. Na veel verwijten over het niet hebben van een SERVICE of ANWB pas, waarbij bedragen vielen van boven de 200 euro en ik aangaf dat dit wel weer erg veel geld was, zeker gezien het bedrag wat ik twee weken daarvoor al had afgerekend voor dezelfde klacht en deze keer zonder dat er door mij tegen de stoeprand gereden was! Daarop werd mij gezegd dat ik misschien beter de auto(5) jr oud)) kon verkopen en gebruik gaan maken van HET BUSJE!!!! Ik ben nog nooit zo respectloos en zo onbeschoft te woord gestaan en heb het gesprek afgesloten door hem te vertellen dat ik het gesprek nu beëindigde en zeker never nooit meer een bezoek aan dit bedrijf zal brengen! Een BOVAC garage uit Stompetoren begreep mijn probleem direct en heeft mijn probleem opgelost zodat ik na 1.5 uur met een nieuwe band weer veilig verder kon rijden tegen betaling van 89,47. Fijn dat er nog mensen zijn die mij als oudere (79 jaar) met respect en volwaardig behandelen. Mevr. Kramer Badhoevedorp
Vriendelijk en meedenkend
ook service en onderhoud is prima. Meedenken met de klant. Ook bij onverwachte zaken die buiten garantie vallen heeft men goed opgelost. Kosten voor rekening van Haaker. Echt hoe klantvriendelijk is dat!
Erg duidelijk en prima voor elkaar vriendelijk personeel.
Gewoon geweldig, altijd welkom en direct geholpen, super service. Ook bij spontaan probleem wordt er wat geregeld. Ja mensenwerk met gevoel.
Ik ben al meer dan 25 jaar klant bij deze garage, dat moet genoeg zeggen!!
Snelle en professionele afhandeling van een probleem veroorzaakt door de klant zelf. Zeer tevreden.
Al vele jaren een tevreden klant.
Altijd hetzelfde liedje: Gewoon niks te zeuren, en ik ben toch een kritisch menneke met jarenlange garageervaringen. Ga zo door.
Zie boven
De problemen worden altijd goed opgelost, Vriendelijk personeel!
Ben al heel lang klant
Prima service en dergelijke. Ik ben gewend dat als je je auto voor een service beurt wegbrengt je deze dan (buitenkant) gewassen terugkrijgt. Ook is een service normaal gesproken dat je de wegenwacht ontvangt als je de auto in onderhoud laat bij de dealer. Ook dit was niet het geval. Al met al prima gedaan allemaal, volgende keer kan ik net zo goed en goedkoper naar een andere garage gaan.
Alles volgens afspraak gedaan. Jammer dat de defecte armsteun moeilijk te verkrijgen is.
Professioneel te woord gestaan, heldere afspraak/uitleg inzake de uit te voeren reparatie, die vervolgens snel en vakkundig is uitgevoerd.
Goed
Kon op een makkelijke manier via een e-mail een afspraak maken. Op de dag zelf voor een symbolisch bedrag (€15,-) een leen auto huren, helemaal top.. Auto heeft een grote beurt gehad, is goed en netjes gedaan.
Kom al enkele jaren bij Haaker en zoals altijd weer een prettige ervaring waar ik mijn auto met een gerust hart naar toe kan brengen.
uitstekend werk
zoals altijd ben ik heel vriendelijk en accuraat geholpen.
We kochten een tweedehands Fiat Panda. De verkoper (Bastiaan) was vriendelijk, geduldig en uiterst behulpzaam bij de uitleg van de werking van verschillende onderdelen. Na 2 maanden kwamen we terug voor (gratis) service, een kleine reparatie aan de auto. We werden direct geholpen, kregen een drankje en een krant en konden 10 minuten later weer verder
Onderhoudsbeurt, specifiek voor deze auto (met weinig km's per jaar) in overleg met de klant. Uit te voeren werkzaamheden vooraf besproken met de klant en alleen dat uitgevoerd wat nodig was. Een jaarbeurt, in plaats van een grote of kleine servicebeurt. Werkzaamheden prima uitgevoerd. Daarnaast nog instructie voor oliepeil-controle bij deze Fiat Panda (anders dan anderen) en uitleg specifieke motorolie voor deze auto (ook anders dan anderen). Auto kon laat in de ochtend worden gebracht en ik kon er op wachten. Auto was op tijd klaar en tegen een redelijke prijs. Vriendelijk personeel, zowel telefonisch als aan de balie.
Hier werken nog echte vakmensen, ook de service is goed.hebben ook “oog”voor evt goedkopere oplossingen. Ik kom al jaren vanuit Haarlem naar deze topgarage.
al diverse auto,s gekocht bij dit bedrijf .en steeds dezelfde service gebleven.
De koppeling van de auto deed raar en wist dat het flink mis was. Mijn eigen garage had geen tijd en ben door een vriendin bij Haaker terecht gekomen. Zij hadden een paar dagen later wel tijd voor mij. Auto reed nog dus prima. 3 dagen mijn auto kwijt, maar wel ene leenauto waar ik erg blij mee was. Nog net voor de Kerst dagen was hij klaar en rijd weer heerlijk. Top service.
Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd