Hoorde geluid bij achter wiel Monteur heeft gekeken alles liep soepel Dit alles zonder kosten

deskundig

Betrouwbaar en deskundig

Top Bedrijf

Altijd Goed

Prettig, vriendelijk, eerlijk en duidelijk.

Fijne ondersteuning bij de zoektocht voor een andere auto. Snelle communicatie, duidelijk, luistert goed: zeer tevreden!

positief

Goed geholpen. Bij langere wachttijd misschien tussentijds even informeren over de gang van zaken.

Vakkundig en nette service

Super snelle en vakkundige hulp ben blij met mijn nieuwe elektrische autosleutel top.

top bedrijf

top bedrijf

Deskundig advies en je betaald naar wat er nodig is

Per toeval bij Haafkes beland. Maar geen moment spijt van gehad. Als ik een vraag heb bel ik even. Persoonlijk contact. En je zal altijd naar eerlijkheid te horen krijgen of een reparatie nog de moeite waard is, en is er 0,3 dl vloeistof bij gevuld? Dan betaal je ook 0,3 dl. En niet zoals wel eens bij anderen ziet dat je de hele fles betaald en het restant niet ziet. Reparaties worden snel uitgevoerd. Al met al tevreden. Mijn volgende auto komt weer hier vandaan. En dat terwijl ik in Amersfoort woon. Fijne dealer en dat is zeker belangrijk.

al meer dan 20 jaar klant. Gewoon Topservice!

Rob, Danielle, Dave en hun medewerkers zoeken altijd naar een passende oplossing. En dat is lang niet altijd de duurste voor mij als klant. Eventuele problemen worden direct opgelost. Afspraken worden altijd perfect nagekomen. De technische mensen hebben plezier in hun vak en zijn trots op hun product. Gewoon een "ouderwetse" garage.

Aangename begroeting, uitstekende service en niet te vergeten heerlijke koffie.

Zie boven

Leenauto indien nodig. Goed overleg van te voren over de kosten die er gemaakt moeten worden

35 jaar lang plezier van en met garage Haafkes.

Het gezegde zo vader zo zoon heb ik meegemaakt in de achterliggende 35 jaar en ervaar dat nog steeds. Toen ( Gerrit) en nu ( Rob ) hanteren klantvriendelijkheid; deskundigheid; servicegericht en betrokken zijn met verve. Een pluim verdienen ook de prettige mensen die hier eveneens aan bijdragen. Ga zo door.

Dat ik er alleen van kan zeggen is, kijk naar de 4 sterren die zeggen genoeg ‼️

zeer goed

Goede service en hebben veel voor de klant over.

Professioneel goed service gericht bedrijf

Snelle oplossing gericht vakkundig bedrijf, met vriendelijke medewerkers

Prima!

Klantvriendelijkheid. Goede service.

Altijd kwaliteit.

Haafkes denkt in oplossingen en is zeer service gericht.

Altijd perfect geholpen

wanneer je maar bet, wat je ook vraagt , je wordt altijd adequaat geholpen. zeer klantvriendelijk, je kan niet beter wensen.

Zeer goede aftersale service na aanschaf van een occasion.

Gewoon goed

Perfekt in orde

Prima contact en service.

Zelf auto elders gevonden. Door Haafkes opgehaald, rijklaar gemaakt en huidige ingeruild. Prima geregeld!

Perfecte Service

Goede en snelle service

Prima begeleiding en uitleg. Het rehelrn van verschillende dingen.

fantastisch!!!

Altijd bereid even mee te denken, op te lossen waar nodig. Uitstekende service!!

Kerkstraat 90 7471 AN Goor