Auto Haafkes staat altijd voor je klaar, zorgt ervoor dat mijn auto het top doet. Top service, heel veel dank.

Super service!

Super service op locatie, en dat terwijl de heer Haafkes eigenlijk al weekend had!

Als vanouds, goed.

Prettige garage met deskundig personeel.

Vertrouwd en deskundig

Prima garage

Vriendelijk en service gericht

Ondanks dat ze overvol zaten toch last minute geholpen. Altijd uitleg gebreken en hoe ze deze hebben verholpen met tevens advies voor toekomstige aandachtspunten. Gewoon fijne lui!

Fijn contact

Auto Haafkes was voor mij onbekend maar daar kwam via een snelle reactie op een advertentie verandering in. Een positieve ervaring waarbij mailtjes snel werden beantwoord en afspraken werden nagekomen. Prettig contact dus en uiteindelijk een fijne proefrit gevolgd door de koop van een zeer fraaie camper.

Geweldige service

Bij de laatste storing bij de brommobiel werd er dierekt gehanderd en konden wij weer snel rijden

Goede service, prettige sfeer

Wordt er altijd snel en correct geholpen.

Vriendelijke en service gerichte mensen die vakkundig met het materiaal omgaan.

goede service

korte lijn en goede ervaring bij problemen.

Snelle en goede service

Altijd een hartelijke ontvangst. Verleende service is kwalitatief goed. Daarnaast is het altijd erg leuk om de bijzondere auto’s in de showroom te mogen bewonderen.

Prettig geholpen

Vriendelijke mensen. Je wordt snel geholpen.

top service

auto gebracht met onbekend probleem. Na veel zoeken perfect opgelost. Rekening was lager dan verwacht. topservice

Prima, snel voor elkaar en lekker kopje koffie

Ik heb mijn auto bij Haafkes gekocht, sindsdien er 30000 km mee gereden zonder enig probleem en hoop dat nog lange tijd door te zetten tot de klok ver over de 100000 is. Wordt altijd prettig en snel geholpen. Ik woon in Deventer en rij met plezier naar Goor voor de service of andere nodige diensten

Heel erg prettig!

Ik ben geholpen met het zoeken naar een betrouwbare occasion. Dit is heel goed en prettig verlopen. En heeft geleid tot een mooie auto!

Prima !

Ik ben altijd uitstekend en snel geholpen bij het onderhoud van mijn vorige auto. Ook bij de aanschaf van mijn nieuwe auto prima service !!

wij zijn zeer tevreden

wij zijn zeer tevreden

Het is heel belangrijk dat je je bij de garage in goede handen voelt. Bij autobedrijf Haafkes is dat voor mij zo. Afspraken worden nagekomen en ik voel me als klant gehoord en gezien. Personeel deskundig en correct.

Uitstekende service!

Zeker aan te bevelen...

top en snel geholpen

Onze elektrische auto deed niet meer goed opladen, hiervoor moest er een nieuw binnenwerk besteld worden. de volgende week werd deze er al ingezet alhoewel de garage het ontzettend druk had. Zo kunnen wij weer met een volle accu de weg op.

Goede ervaring

Bij aankomst gelijk een goed gevoel. We zijn erg goed geholpen. We zijn helemaal blij met onze nieuwe polo.

Vriendelijkheid, service en vakmanschap op hetzelfde adres!

Met meer dan 20 jaar ervaring blijven we ons aangenaam verrassen door de vriendelijkheid, de vakmanschap en de service. Hier is de menselijke maat nog steeds de norm.

Betrouwbaar en heldere communicatie

Na een pechgeval in Frankrijk, is de auto bij Haafkes gerepareerd. Duidelijke communicatie en stappenplan. Monteurs die een stap extra willen zetten. Ga zo door

Uitstekende service, meedenken met de klant

Zeer goed.

Hoorde geluid bij achter wiel Monteur heeft gekeken alles liep soepel Dit alles zonder kosten