Wat een service!

altijd professioneel, warm aanbevolen

TOP!

Erg tevreden zoals al jaren!!!

altijd een gastvrij onthaal en vakkundige hulp

altijd een gastvrij onthaal en vakkundige hulp!

Tevreden

Altijd prettig en vakkundig geholpen

goed vlot geholpen de koffie smaakt

Fijn dat er dergelijk betrokken ondernemers zijn met gemotiveerde medewerkers.

Positieve benadering: grote acties gaan altijd in overleg en een passende is in met zo nodig vervangend vervoer makkelijk te maken. Soms moet je even wachten op de reparatieafspraak kaar dat is waarschijnlijk agv de huidige tijdgeest. Overal is een wachtlijst.

Fijn bedrijf

Rob en medewerkers zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Heldere afspraken die ze ook nakomen. Er wordt gedacht in oplossingen.

Geweldige service.

Een geweldige service bij het afhandelen van mijn schade auto (overigens niet mijn schuld) en het daarna regelen van een andere tweede hands auto. Zeer netjes afgeleverd, een dikke pluim.

Zeer goed!

Goede service!

Prima service en goed vervangend vervoer

Prima service en goed vervangend vervoer

Gewoon goed en betrouwbaar.

Er wordt tijd gemaakt als dat nodig is. Ook zij zijn pas tevreden als een probleem is opgelost.

snelle service en praktisch advies

Als nieuwe klant uitstekend geholpen bij het herstellen van marter schade.

TOP

Altijd vriendelijk en met kennis van zaken!

Altijd top service

Goede en correcte service

Topteam!

Kwaliteit voor goede prijs én ze staan echt voor je klaar!

Prima en goed geholpen van zoekopdracht tot oplevering

Garagebedrijf met een goed netwerk in Nederland en buitenland t.b.v. zoeken van specifieke occasions. Goede en professionele begeleiding van import van auto's en alle papierwerk.

overtreft de verwachting

Zeer adequate, snelle en toch ontspannen dienstverlening. Goede prijs/kwaliteit. zoeken naar oplossingebn

Kan gelijk terecht wordt heel vriendelijk geholpen. Goede service voor een goede prijs

gemengde ervaring

vriendelijke verkoper, lekker kleine zaak, maar KM stand klopte niet meet advertentie. Alhoewel ik bij tekenen koopcontract een A4-tje met km standen bij de papieren kreeg, bleek pas later dat de auto 7000 km meer gelopen had dan in de advertentie stond. Dat was de km stand uit februari, terwijl ik in september kocht. Dat vind ik niet netjes, ook al gaf de eigenaar aan dat de auto af en toe voor de garage gebruikt werd. De km stand op een verkoop site moet gewoon kloppen, of op mijn minst de km stand hebben van de datum van plaatsing, niet van een half jaar eerder. Jammer, want leek verder een geschikte zaak

Super service

Super haal en breng service!

Positief ervaren. Alles conform te maken afspraken.

Afspraak snel te plannen. Bij afleveren vervangende auto beschikbaar. Tijdig belletje als auto klaar is. Staat klaar en snel weer op weg. Factuur van beurt volgt later wel.

Alles klopt bij dat bedrijf

Ze denken mee met de klant en lossen je vragen vakkundig en snel op

Goed geholpen, prettige communicatie en redelijke prijs.

Prima service!

Bij Auto Haafkes wordt je altijd prima en snel geholpen.

Ik ben helemaal tevreden.

Wanneer ik in de garage kom of als ik opbel, word ik bij naam herkend, vriendelijk te woord gestaan en zo snel mogelijk naar wens geholpen. Als ik de auto achterlaat voor een servicebeurt, wordt mij altijd aangeboden mij thuis te brengen of de auto weer thuis te brengen. Autobedrijf Haafkes B.V. is 'mijn garage'.