Als passant langs geweest vanwege een afgebroken wielbout tijdens het wisselen van de winterbanden. Notabene de banden- en uitlatenshop (die normaal mijn bandjes wisselt) kon niks met de afgebroken bout. Dus op naar Gijsbertse, ik werdt direct geholpen en de medewerker wees mij zelfs nog op een verkeerde montage van de winterbanden door verkeerde bouten op mijn wisselvelgen (óók door de bandenshop). De reparatie was nog diezelfde ochtend uitgevoerd door Gijsbertse. Fijne service en vriendelijk te woord gestaan, professionele indruk in zijn geheel. Voortaan maar weer naar de échte garage in plaats van de prijsvechter.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service! Wij hebben hier een occasion gekocht voor een nette prijs en hierbij geen garantie gekozen. Toen later bleek dat de auto extreem veel olie verbruikte is er kosteloos een ruilmotor (met veel lagere km-stand) geplaatst. Ondanks dat we geen garantie hadden is er dus wel uitstekende garantie geboden! Dit zou voor mij reden genoeg zijn om hier weer met het volste vertrouwen een auto te kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze garage is fantastisch. Als er vragen zijn denken ze goed met je mee. Zelfs als ik vragen heb die gaan over reparaties bij een andere garage dan staan ze voor je klaar. Toen ik verhuisde werd er een mooi boeket bezorgd. Dit was echt heel erg attent.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een kwartier voor sluitingstijd langsgegaan met een lekke band en een verlichtingsprobleem.\r\nHeel fijn dat dit toch nog voor het weekend kon worden opgelost!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De aankoop van 2 winterbanden sets met inruil. Duidelijke uitleg en meedenken, zeer gunstige prijzen en levering.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires