goede service

Direct zelfde dag nog geholpen!

Had slechte accu, ben zelfde dag geholpen. Uitstekende Service!

Super snelle diagnose o.a. uitgevoerd dmv gebruik meetapparatuur !

Deze week , bij een zeer koude ochtend s”ochtends vroeg , wilde mijn auto haast niet starten.Uiteindelijk toch garage Duivenvoorden automobielen bereikt en daar werd al snel de conclusie genomen accu is echt op!. Binnen zeer korte tijd is een nieuwe Bosch accu geplaatst met de voor de auto benodigde specificaties , Super snelle service waardoor mijn dag vwb afspraken vervolgd kon worden. De afspraken na komen zou geen probleem zijn werd mij medegedeeld door de medewerker garage Duivenvoorden omdat recent het gehele“leen” auto wagenpark door nieuwe auto’s vervangen was waaronder ook een elektrische auto. Mooi om te weten ook mooi in deze tijd zulke vriendelijke service . Bedankt.

Zoals altijd goede en vriendelijke service

Altijd supergoede kwaliteit, service en vriendelijkheid!elijke

Altijd supergoede kwaliteit, service en vriendelijkheid!

Direct geholpen

Zoals altijd goed geholpen

vriendelijk, hulpvaardig en deskundig personeel

Prima deskundige service

Prima service, deskundig en professioneel!

TOP!

Bedankt dat we weer zo snel terecht konden, helemaal super!

Heel erg hulpvaardig

Ondanks grote drukte in de garage helpen Erik en Danny je toch goed en snel ! Chapeau !

Begripvol en adequaat

Ontvankelijk voor probleem met auto. Altijd bereid om naar een oplossing te zoeken. Snelle service. Goed werk!

Goed, duidelijk en vriendelijk

Ik werd snel geholpen afspraak is simpel te maken. Ben voor de apk langsgegaan en na 2 uur stond deze alweer klaar voor me. Top service, elke keer weer.

Altijd fijn en vriendelijk geholpen.

En een verrassing na de APK en kleine beurt: mijn auto was van binnen gestofzuigd!

Vakkennis en vriendelijkheid

Ik kom al bijna 50 jaar in deze garage, dat zegt genoeg.

Klantgericht en kwaliteit verzekerd.

Geweldige service en álles gaat in overleg. Ze denken mee en vooruit!

Combinatie van deskundigheid en persoonlijke aanpak

Snel, deskundig, redelijke prijs

Een garage waar ik al jaren een volledig vertrouwen in heb

De zin bovenaan zegt alles

De medewerkers zijn allemaal even aardig en genegen tot alle hulp die er nodig is om weer veilig op de weg te kunnen rijden

Meegedacht met vervanging winterbanden

Positieve ervaring

Positief vanwege het feit dat het onderhoud goed is uitgevoerd volgens afspraak. Dagen was ook op tijd klaar.

De service is smetteloos.

De bejegening is persoonlijk en kantgericht. Een afspraak wordt op een zo kort mogelijke termijn gemaakt. De uitleg over wat er gaat gebeuren is helder en het resultaat is prima.

Professioneel

Altijd vriendelijk en professioneel

Altijd goede en betaalbare service

Ik word altijd vriendelijk en snel geholpen en ze geven altijd net een extra stukje extra service (zonder dat ik daarvoor meer betaal)

denkt mee met klant

10 jaar goede persoonlijke service

Helemaal top

Erg klantvriendelijk en hoge service.

Over Bosch Car Service