Super goeie service

Kwam sochtens met mijn auto bij de garage, een koplamp was kapot gegaan. Gelijk dezelfde dag nog gemaakt. Super goeie service.

Deskundig en betrouwbaar

Deskundig en betrouwbaar!

Snel, behulpzaam, goed en ter zake kundig! Een top bedrijf! Ook voor een kleinigheidje maken ze tijd klaar voor je!!!!

Altijd goed

Top service!!

Top Service!

Fijne garage met geweldige mensen en service

Mijn man kwam met een vraag over de auto langs en er werd direct naar gekeken en kleinigheid uitgevoerd.

Prima afgesproken zaken verricht

zie boven

Super goed

Betrouwbaar, degelijk, eerlijk, vriendelijk en respectvol. Ze denken mee.

Prima garage, denken echt mee met je als klant. Fijne service, goede uitleg van wat er gedaan moet worden en wat nog wel even zo kan blijven. Heel tevreden

Super service

Alles is goed daar,je wordt geholpen door zeer vriendelijk personeel, en altijd tevreden over de service

Snel, vriendelijk en professioneel geholpen.

Zeer tevreden.

Gewoon een uitstekende garage, klantgericht, goede kwaliteit.

Ik had een moer in mijn band en kon direct geholpen worden. Even een kopje koffie drinken en na 10 minuten kon ik weer weg.

Afspraak goed nagekomen

Altijd fijn en goed geholpen bij garage Duivenvoorden

Deze keer de apk. Beurten en herstelwerk ook altijd fijn in orde.

Zoals altijd geweldig.

Al meer dan 30 jaar geweldig geholpen.

Geweldige mensen die hier werken.

Altijd vriendelijk, er is niks teveel!

Prima service; zeer klantvriendelijk!

Zeer klantvriendelijk, absoluut aan te bevelen bedrijf1

excellent service and very, very friendly

for more then 25 years always very high level of service

Top garage

Alles naar wens uitgevoerd door vriendelijk en zeer bekwaam personeel

geweldig!

mijn auto rijdt weer als een zonnetje! Snel en prima geholpen!

fantastisch

zeer sympathieke telefoniste prima geholpen ik zat met een privé probleem leenauto aangeboden alles prima voor elkaar

Goede planning, helder overleg en snel geregeld

Ik werd snel geïnformeerd over de aanwezige problemen, en kreeg daarbij een duidelijke en exacte prijsopgave. De zelfde dag nog alls geregeld en opgelost.

Prima garage station uiterst adequate service alom vriendelijke behandeling.

Een excellente reparatie is uitgevoerd aan mijn oldtimer . Zeer goed werk verricht door de monteur in de garage. Super bedankt

Altijd snelle service, uiterst prettige communicatie!

Regulier onderhoud wordt op een zinnige termijn ingepland. En bij onverwachte storingen wordt het altijd zeer adequaat en zo snel mogelijk opgepakt.

Over Bosch Car Service