Kwalitatief uitstekend en Service gericht

Zeer prettig en snel geholpen. Mét een prima kwaliteit en advies.

Zeer positief

Snel en vakkundig. Men belt mij tijdig als er extra kosten zijn. Ik kom al vele jaren bij de deze garage, men heeft mij nimmer teleurgesteld.

Klantvriendelijk en aardig personeel.

Betrouwbaar en goed, zoals altijd.

Langsgebracht voor een APK en onderhoudsbeurt. Zoals altijd is er hier goede service. Werd keurig gebeld met de vraag of ik onderdelen wilde laten vervangen omdat ze daar aan toe waren. Monteurs leggen altijd netjes de opties voor je neer. Was dezelfde dag nog geregeld.

Vakwerk en op tijd

Professionele én persoonlijke aandacht

goede snelle service.

klant vriendelijk.

Zeer goede service

Zeer klantgerichte, uiterst vriendelijke mensen. Mijn auto is altijd schoon als ik hem terug krijg. Zelfs bij het wisselen van de banden. Met vriendelijke groet, Marja van 't Wout.

Uitstekende service

Prima vakwerk, op tijd en in goed overleg.

Goede behandeling

Uitstekend, goed en snel geholpen. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Top service

Leuk toegankelijk bedrijf, goede snelle betaalbare service en goede monteurs

Top service.

Bosch accu in de garantie defect. Accu was niet bij deze Bosch car service vestiging aangekocht. Medewerkers dachten mee en verruilde de oude accu netjes voor een nieuwe. Top service van deze zaak.

Uitstekende service & vakmanschap

Afgelopen week mijn auto langs gebracht voor een beurt. Ik werd snel en goed geholpen. Auto rijdt weer heerlijk. Aanrader!

Supersnel, goed, nauwkeurig!

Snelle afspraak, goed geholpen!

Snel geholpen

Schroef in mijn band... Binnen 10 minuten reed ik weer weg met een propje erin!

Prima en snelle service, jammer dat reparaties altijd zo duur zijn.

Ik ben al jaren klant bij Duivenvoorden Automobielen en ben altijd zeer tevreden over de service, snelheid en vriendelijkheid. Het is alleen jammer dat reparaties altijd gelijk zo prijzig zijn, maar dat zal bij andere garages niet anders zijn.

Duivenvoorden heeft mij weer fantastisch geholpen zelf in deze tijd van corona onzekerheid.

Mijn auto moest apkgekeurd worden en dat in de tijd dat alles onzeker is. Toen ik bellen hebben ze me gelijk de volgende dag geholpen omdat ze ook niet wisten of ze open mochten blijven. Het team van duivenvoorden automobielen staat altijd klaar voor je met raad en daad. Echt super bedankt weer er voor. En sterkte met het doorkomen van deze moeilijk tijd.

Geweldig, correct en snel

Meteen na één tel. 's morgens vroeg was er binnen 5 minuten al iemand op de oprit om mijn platte band te verwisselen en kon meteen weer rijden om boodschappen te doen in deze moeilijke tijden en daarna uitstekend geholpen in de garage.

Altijd top!

Zeer tevreden over de gehele dienstverlening.

Prima service en advies

zoals gebruikelijk alles correct uitgevoerd

zeer klant vriendelijk

behulpzaam vriendelijk en staan altijd klaar

Goede service.

Goede service.

Prima service en vriendelijke behandeling

Snelle en adequate actie geleverd door deze garage!

Snelle en adequate actie geleverd door deze garage. Zeker aan te bevelen. en zo prettig en klantgericht!

tevreden als altijd !

Erik is , als altijd, coöperatief en eerlijk