Supergoed en snel

Altijd meteen meedenken en verhelpen, super professionele en geweldige service!

Uitstekend!

Snelle service, goede kwaliteit. Het probleem direct goed aangepakt. En vriendelijke mensen!!!

super

De klantvriendelijkheid staat bij deze garage hoog in het vaandel. Ik ben blij met deze garage en garagehouder

Vlot geholpen, terzake en vriendelijk.

Vlot geholpen, terzake en vriendelijk.

Zo als altijd, Erik is goud voor jullie!

Erik heeft altijd enorm snel door waar het aan ligt. Klasse!

Excellente uitvoering van werkzaamheden, bovendien vakkundig afspraak is afspraak.

De werkzaamheden aan mijn auto zijn op een perfecte adequate manier uitgevoerd.Afspraken staan altijd overeind alsmede de communicatie Uiterst vriendelijke mensen en bovendien ook tot mijn vreugde een leerbedrijf!.

Snelle en goede service

Ik kan altijd snel terecht voor kleine reparatie en de service is top. Zeer vriendelijk en kundig personeel.

Goede en snelle service

Mijn auto is goed en snel gerepareerd!

Uitstekende service

Klantvriendelijke personeel

Altijd weer vriendelijke,deskundige mensen.Niets dan lof.

Zie boven

vriendelijke proffesionals

Geeft altijd vertrouwen. Werkt zorgvuldig. Duidelijke afspraken.

Vriendelijke en zeer deskundige hulp.

Afspraak wordt goed nagekomen, communicatie is zeer goed, deskundigheid is uitstekend. Vriendelijke ontvangst.

Klantvriendelijk, goede service en vaklieden

Klantvriendelijk, goede service en vaklieden

hele goede ervaring.

vriendelijk personeel en behulpzaam.

PERFECTE SERVICE

Snelle en goede service geleverd, inclusief auto weer netjes en schoon terug gekregen, aardige mensen!

Snel en vriendelijk

Al vele jaren een tevreden klant van deze garage. Informeel, vriendelijk en met kennis van zaken en zeer redelijke prijzen.

super behulpzaam en meevoelend.

men staat hier altijd voor je klaar en denken met je mee. Ook denken ze aan je portemonnee, door onderdelen bij de sloop te halen als dit verantwoord is!

Service!!

Staan altijd direct voor je klaar.

Zeer fijn bedrijf

Altijd eerlijk, vriendelijk en kundig

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf ,en vooral een klantvriendelijk bedrijf.

Betrouwbaar

Eric denkt met de klant mee en doet een passend aanbod, waarbij hij zijn toezeggingen en afspraken correct nakomt. Geen overbodige tierlantijntjes. Dus, gerust uw auto, nieuw en / of oud laten onderhouden.

Kundig en vriendelijk

Netjes geholpen en tips meegekregen. Helemaal top!

uitstekende service!!

Al meer dan 20 jaar ben ik klant van Duivenvoorde Automobielen en ik heb nog nooit enige klacht gehad over de service van dit garagebedrijf. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Zoals gewend, fijne garage!

Vriendelijke en behulpzame mensen.