Freundlicher Service, alles bestens

Unbedingt empfehlenswert!

Prima bevallen

super

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima service. Maken tijd voor je.Prima leenauto.

Uitstekende dienstverlening

Uitstekende dienstverlening

Fijn dat ze er zijn!

Wij zijn heel erg blij met deze betrouwbare garage. Ze denken mee, hebben een fijn onderhoudsabonnement en doen alles in overleg. Een echte aanbeveling!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Duidelijk, goede uitleg, klantvriendelijk, deskundig, goede service

Ik heb hier bijna 3 jaar geleden mijn auto gekocht, en heb deze daar in onderhoud. Word altijd netjes te woord gestaam en geholpen, er word met je meegedacht.

tevreden

omdat ik snel terecht kan

Uitstekende service

Super vriendelijk en vakkundige medewerkers. Bellen eerst op, zouden er duurdere reperaties zijn, wat ik heel fijn vond. Ga er ieder jaar heen en zal dit ook blijven doen. Contactopname is makkelijk en probleemloos.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super geholpen en jullie zinn klant vriendelijk

Goede en fijne klantenservice

Een drankje tijdens het wachten op je APK keuring.! Overleg en duidelijke uitleg over problemen. Handige tips en eventueel bandenwissel. Waarbij mogeljkheid tot winter banden opslag. Groetjes

Vriendelijke benadering

Goede service, vriendelijk personeel, nemen de tijd voor je, etcetera,etcetera...

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Duur, niet grondig, overbodig

Ik was niet tevreden over de service, onnodige kosten voor APK terwijl de echte problemen niet werden geïdentificeerd.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geachte heer da Silva, Dank u voor het delen van uw feedback met ons. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen, en we betreuren ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was over de service die u heeft ontvangen. We streven altijd naar uitmuntendheid en het leveren van grondige en waardevolle diensten aan al onze klanten. Het feit dat u het gevoel heeft gehad dat onze APK-dienst niet grondig was en dat de kosten onnodig waren, is zeer verontrustend voor ons. We willen u verzekeren dat we uw opmerkingen serieus nemen en dat we intern zullen onderzoeken wat er mis is gegaan tijdens uw recente bezoek. Ons doel is om ervoor te zorgen dat al onze klanten een positieve ervaring hebben en dat we eventuele zorgen of problemen effectief aanpakken. We willen graag de kans krijgen om dit goed te maken en uw vertrouwen in onze diensten te herstellen. Neem alstublieft contact met ons op, zodat we uw specifieke zorgen verder kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren, en we hopen dat we de kans krijgen om het goed te maken. Met vriendelijke groet, Autodrome Grassere

Snel fijn en goed geholpen.

Er werd meegedacht en snel een oplossing geboden.

uitstekend geholpen

Word altijd goed geholpen

uitstekend

Altijd vriendelijk en meedenkend. Ook als er onverwacht pech is dan is Grassere er met een passende oplossing. Waarbij ze ook aan het budget denken.

Super guter Service

Die besprochenen Reparaturen werden hochqualitativ durchgeführt!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • k.A.

Reparties / onderhoud

Al div. maal goed geholpen. Eerlijk en vakkundig altijd correct behandeld en geadviseerd.

Goed werk

Altijd een prima service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

prettige samenwerking en goed advies en vooral de snelle hulp heb ik als positief ervaren

Klantbenadering is goed

Grote beurt en apk laten doen. Goed en vakkundig. En ja wat moet moet ook al doet rekening ff pijn.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zonder al teveel problemen online afspraak gemaakt en netjes afgehandeld

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Hebben kennis ivan hun vak.

Bedrijfsgegevens

Baneheiderweg 49

6351JP Bocholtz

[email protected]

Over Autodrome Grassère

Autodrome Grassere is de auto specialist in Bocholtz. Autobedrijf Autodrome Grassere heeft scherpe prijzen en een groot aanbod voor verkoop en onderhoud van met name Peugeots en Citroëns in Bocholtz en omstreken. Natuurlijk kunt u ook voor alle andere merken en type auto’s bij ons terecht in Bocholtz. Autodrome Grassere richt zich onder andere verkoop van jong gebruikte Peugeots en Citroëns. Autodrome Grassere heeft jarenlange met alle type auto’s van Peugeots, Citroën, Ford en Suzuki. Ook aan alle andere merken doen wij onderhoud. Daarnaast kunt u bij dit autobedrijf in de omgeving van Bocholtz terecht voor een grote of kleine beurt en een APK keuring van uw personenauto of bedrijfswagen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.