• Reden bezoek: N.v.t.

zeer correct denkt mee en zoekt mee naar oplossingen

Ben zeer tevreden over het maken van afspraken ,deskundigheid en men denkt steeds mee naar oplossingen bij eventuele problemen en men is zeer klantvriendelijk

Gewoon goed.

Prima garage

Reeds jaren klant en altijd zeer tevreden. Geen overbodige reparaties of vervangingen. Bijzonder plezierige contacten.

volle tevredenheid

zie boven

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en altijd goed geholpen.

Goede ervaring met probleem oplossen en goede contacten zowel telefonisch als persoonlijk.

Prima service.

Prettige contacten Correcte communicatie.

Zeer vriendelijk bedrijf

Altijd vriendelijk, goede uitleg, goed werk

Deskundig en vriendelijk

Vriendelijk en serieus.

Wordt correct geholpen.

Alles goed

Klasse

Vriendelijk , attent, vakkundig , persoonlijk.

Ben heel tevreden .

Altijd correct behandeld en goede service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goed in afspraken, en afhandeling.

• Reden bezoek: N.v.t.

heel goede en persoonlijke service

wij zijn nieuwe klant bij Grassère en voelen ons vanaf ons eerste contact op ons gemak

Uistekende service

Uitstekende service en advies.

Na 1100€ aan 'reparaties' kon auto naar de sloop

Ik werd heel vriendelijk behandeld. Er was veel kapot aan mijn auto blijkbaar, het duurde twee weken voor alles klaar was, maar dan zou ik wel even doorkunnen. Na twee weken had ik een motorstoring, ben ik bij een andere garage geweest, die vroegen zich af hoe de auto door de apk is gekomen en wat er gerepareerd is voor de 1100 euro, want de dingen die ik ze kon opnoemen die mij verteld waren bleken in slecht staat te zijn. Een paar dagen daarna kon ik dus ook daadwerkelijk mijn auto laten afvoeren naar de sloop. Nu hoor ik achteraf van meer mensen dat we hier met oplichters te maken hebben. Ver van weg blijven deze mensen. Ze zijn erg vriendelijk maar ze plukken je leeg voor een zak stront.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Mevrouw Hartman, Bedankt voor het delen van uw ervaring, en het spijt ons ten zeerste te horen dat uw ervaring met onze diensten niet aan uw verwachtingen voldeed. We hechten veel waarde aan de feedback van onze klanten en nemen uw opmerkingen serieus. Allereerst willen we benadrukken dat het ons spijt dat u problemen heeft ervaren met de reparatie van uw auto en dat het langer duurde dan u had verwacht. We begrijpen dat dit frustrerend voor u moet zijn geweest. Wat betreft de motorstoring die zich voordeed na de reparatie, nemen we dit zeer serieus. We zouden graag meer details ontvangen over de specifieke problemen die u hebt ondervonden, zodat we dit intern kunnen onderzoeken en eventuele noodzakelijke correcties kunnen aanbrengen. Ons doel is altijd om kwalitatieve service te bieden, en we betreuren het dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wat betreft de kosten en reparaties die zijn uitgevoerd, willen we transparantie benadrukken in onze communicatie met klanten. Als er sprake is van misverstanden of onduidelijkheden over de uitgevoerde werkzaamheden, willen we deze graag verduidelijken en een passende oplossing vinden. We vinden het spijtig dat u achteraf van anderen hebt gehoord dat er mogelijk sprake is van oplichting. We verzekeren u dat dit niet onze bedoeling is, en we zouden graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Om uw zorgen beter te begrijpen en op te lossen, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen. We staan open voor een gedetailleerd gesprek om de situatie volledig te begrijpen en indien nodig corrigerende maatregelen te nemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren, en we waarderen uw feedback. Met vriendelijke groet,

eerlijk en goed behandeld

De manier waarop ik werd behandeld wekte vanaf het begin een vorm van vertrouwen. Duidelijk was dat niet alles erop gericht was iets te willen verkopen.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bij problemen wordt ik snel geholpen.

Bij een probleem wordt er snel een oplossing gezocht. indien noodzakelijk kan ik beschikken over een leenauto.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Wordt goed en correct behandeld

?

Alles super!

good service and price&outcom relationship

good service and price&outcom relationship

Altijd snel geholpen

Altijd snel geholpen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

klantvriendelijk en deskundig bedrijf

Indien nodig wordt je probleem snel verholpen,komen gemaakte afspraken na. Kortom ik vind het een uitstekende garage,

Baneheiderweg 49 6351JP Bocholtz

Over Autodrome Grassère

Autodrome Grassere is de auto specialist in Bocholtz. Autobedrijf Autodrome Grassere heeft scherpe prijzen en een groot aanbod voor verkoop en onderhoud van met name Peugeots en Citroëns in Bocholtz en omstreken. Natuurlijk kunt u ook voor alle andere merken en type auto’s bij ons terecht in Bocholtz. Autodrome Grassere richt zich onder andere verkoop van jong gebruikte Peugeots en Citroëns. Autodrome Grassere heeft jarenlange met alle type auto’s van Peugeots, Citroën, Ford en Suzuki. Ook aan alle andere merken doen wij onderhoud. Daarnaast kunt u bij dit autobedrijf in de omgeving van Bocholtz terecht voor een grote of kleine beurt en een APK keuring van uw personenauto of bedrijfswagen.