Perfecte service

Pefecte service komt afspraak na en klant vriendelijk

Snelle nette Service

Even bellen als je problemen hebt, kom maar langs. Indien nodig leenauto beschikbaar. Vriendelijkheid en service op nummer 1!

Prima en goed in alle autos repareren.

Heel goed in alle merken onder houden en ook nieuwe outos verkopen. Altijd goed en vriendelijk ontvangst in bedrijf alles netjes en zorgzaam.

De klant is koning bij van Gorp auto’s

Vriendelijke medewerkers

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Prettig en betrouwbaar.

Met een woord, TOP!

Eerlije mensen en uitstekende service!

Goede service!!

Er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd!

Jullie hebben mij inderdaad heel gelukkig gemaakt de kraak is volledig weg superservice!!

Wij zijn geweldig goed geholpen bij de inruil van onze auto, en we hebben de benodige tijd en aandacht gekregen onder het genot van meerdere kopjes koffie. En tevens goede garantie en een mobiliteitspas gekregen voor een auto uit 2006, toppie !

Gewoon goei adres!!

Goeie service

Goeie service en zeer klantvriendelijk

Zie boven

Goede, deskundige en snelle service die niet te duur is,

In de regel bezoeken wij de garage maar 1 keer per jaar voor een grote onderhoudsbeurt en de APK keuring. De service en de kwaliteit van het geleverde werk is meestal zo goed dat de auto er weer een jaar tegen kan. En de kosten voor deze beurt zijn ook niet te hoog.

Betrouwbaar gewoon goed

Al meer dan 25jaar onze garage . Prima service, altijd bereikbaar als het nodig is.

Gewoon goed !

Al meer dan 40 jaar klant, dat zegt genoeg.

Heel prettig

Zeer gastvrij ontvangen.

Alle informatie waar ik om vroeg duidelijk beantwoord .eerlijk bedrag afgesproken.

Super uitleg, prima. Vertrouwd. Fijn en betrouwbaar

Super uitleg, prima. Vertrouwd. Fijn en betrouwbaar

Gebeld dat mijn auto niet starten een uur later was hij alweer gemaakt nog bedankt voor de service

Top service

Ik werd heel goed geholpen door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, vaklui!

bedrijf is klantvriendelijk, gewoon zoals ik graag met mensen omga

klantvriendelijk bedrijf zoals het hoort

Jaarlijkse onderhoudsbeurt en Keuring conform afspraak correct uitgevoerd

Jaarlijkse onderhoudsbeurt en Keuring conform afspraak correct uitgevoerd

Geweldig survus

Je wordt altijd goed geholpen

TOP!

Nét dat extra beetje service; zó fijn dat ik naar en van mn werk werd gebracht terwijl mn auto weer in orde werd gemaakt voor APK!

goede service en eerlijk advies

goede service en zeer klantvriendelijk

Apk keuring en na afmelding werd ik keurig gebeld om auto op te halen

Een apk keuring voor 35 euro, waarbij ik bij het ophalen opmerkte dat auto zonder extra komsten ook nog door de wasstraat was geweest