Betrouwbaar, vriendelijk en goede service!

Zeer vriendelijke mevrouw achter de receptie en vakmannen die goede service verlenen. Had laatst een spijker in de voorband en het was geen probleem om dit even tussendoor te doen, dus ik ben zeer tevreden!

gewoon goed

prima garage zeer vakkundig

Goede service.

Nette garage

Ik kom hier nog niet zo lang, maar de garage ziet er altijd netjes en opgeruimd uit. Aardige mensen, volgens mij is de sfeer er ook wel goed. Willem komt voor mij over als een vakman, kijkt ook vaak erg serieus haha. Mijn auto was laatst ook weer netjes afgelevert. Verder niets toe te voegen.

Xxx

Gewoon goede service

Goed en en leuk personeel

Kwaliteit en prijs en personeel goed

Mijn ervaring is dat de service eerlijk en betrouwbaar is. Medewerkers ook vriendelijk en behulpzaam. Er wordt meegedacht met situatie van klant en niet rucksichtlos onderdelen vervangen als dat niet nodig is

Altijd bij Garage van Gilst een fijne ervaring

APK of een onderhoudsbeurt worden altijd prima uitgevoerd. Op kleine afstand en dat maakt het lokaal op Noord-Beveland prettig om de auto een dagje neer te zetten.

kan alleen maar zeggen uitstekend geholpen

mijn adres stond nog gericht op naam A de Haze ,en adres klopte ook niet Hieronder de juiste gegevens

Zeer snel geholpen.

De auto ging opeens heel vreemd doen. Gelukkig kon ik garage van Gilst net bereiken. De niet geplande reparatie.was desalniettemin in één dag klaar. Top!

Prima bedrijf

Prima servies

Topservice, meedenkend, vriendelijk!!

Uitstekend geholpen al diverse keren.

Doet wat er wordt beloofd.

Prijs klopt. Communicatie is oké. Vakkundig.

positief

Er is al veel aan mijn Audi vakkundig gerepareerd door garage van Gilst ze zijn klantvriendelijk en een goede service voor een betaalbare prijs ik ben heel tevreden en ik kom er zeker ook terug .

Goede service, leuk en gezellig personeel

Deskundige garage en diagnose!

Eerder was ik bij een officiële merk-dealer geweest voor advies motor storing , ondanks kosten en probeersels geen resultaat . Dit is een paar keer geprobeerd en zonder effect want de storing bleef optreden. Nu recent de auto bij garage van Gilst gebracht en daar werden meteen de problemen gevonden EN opgelost binnen dezelfde dag. Dat geeft vertrouwen in toekomstig onderhoud. Top

vakmensen waar je 100% op kunt rekenen

Willem en zijn team staan altijd voor ons klaar! Hele goede en fijne service ontvangen wij van hen tegen een hele schappelijke prijs. Voor onderhoud, apk, maar ook specialistische reparaties aan BMW en Jaguar ben je bij Willem aan het juiste adres!

Super geholpen

Je merkt dat er mensen werken die hun vak verstaan. En wat ik ook super tof vind is dat ze daar leeringen opleiden. zoiets kost tijd maar dat doen ze gewoon ondanks de druke tijd daar. Ga zo door!!

geen op of aanmerkingen

Ik ben meer dan tevreden

Een prima service

Bij mij apk keuring had ik gevraagd om even te bellen als er grote reparaties waren en ik werd keurig gebeld dat er geen grote reparaties waren

prima service

Gewoon GOED, bij die mannen stroomt benzine door de aderen. Vakmannen!!!!

Servicegericht

Ontzorgen alles wat met de auto te maken heeft. Fijne mensen.

Snelle en adequate service

Vakkundige hulp en onderhoud.Ben al jaren een tevreden klant.

Oostzeedijk 9 4486PN Colijnsplaat