Beter kan niet!!!

Zeer vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel.

Beste Mickey, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij gaan er alles aan doen de komende jaren om te zorgen dat je zo tevreden blijft.

Alles correct en naar tevredenheid afgehandeld, zeer vriendelijk personeel en professioneel

Bedankt Peter voor deze beoordeling en voor al die jaren als trouwe klant!

Geweldig bedrijf van zeer goede service

Al 5 jaar bij autobedrijf gelissen Een hele goede service De klant staat daar echt centraal. Steeds een leenauto en vaak dezelfde type gekregen. Heel vriendelijk personeel. Zelf de eigenaar heeft mij jaren geleden uit een zeer vervelende situatie geholpen wat hij niet had hoeven te doen. Bedank nog

Bedankt Frank voor deze mooie beoordeling! Wij hopen je nog vele jaren als vaste klant te mogen begroeten.

Prima bedrijf

Altijd vriendelijk en behulpzaam .Nemen de tijd ..

Bedankt Marie-José voor deze beoordeling!

Fijne uitleg , duidelijk in communicatie

Geholpen door Patrick Rijks : Duidelijke wensen aangegeven bij koop nieuwe auto. Duidelijke uitleg betreffende verschillende opties die we zelf al hadden gezien op internet. Voor en nadelen besproken. Kortom duidelijke informatie betreffende de mogelijkheden die er voor ons waren.

Professioneel en persoonlijk

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad bij de aankoop van mijn Mitsubishi Grandis. Ik stuurde een appje op zondag zonder de verwachting direct iets te horen, maar binnen een uur werd er gereageerd door Patrick Rijks. Hij communiceerde heel helder en duidelijk en dacht goed mee over zaken als distributieriem en inruilauto. Hij nam ook de moeite om nog na te zoeken of een speciaal onderdeel nog bij te leveren was. Ook werd er gebeld om na te vragen of de auto beviel. Een zeer prettige ervaring en zeker ook de garage waar ik naar terugga voor APK en servicebeurt. De mobiliteitsservice van Mitsubishi is ook een zeer prettige bijkomstigheid en neemt veel zorgen weg.

Vriendelijk en behulpzaam personeel goede service prettige omgang open dialoog er staat altijd de koffie klaar

Beste Hans, bedankt voor deze mooie woorden. Zoals je de laatste jaren onze service hebt leren kennen gaan wij dit bij de nieuwe PHEV proberen net zo goed te doen. Veel veilige kilometers met je nieuwe Outlander PHEV !

Lekker gewoon to the point en geen ladida verhalen

Verstandige keuze als u hier een auto koopt . Hier heeft men het over auto,s , Managers die onzin verkopen zie je hier niet .... Fijn hé .

Beste Francis, Bedankt voor deze mooie woorden, ook voor onderhoud en garantie gaan we ons best doen om je zo tevreden te houden.

Zeer goede beleving bij binnenkomst

Wordt heel netjes en correct benaderd, en alle deskundigheid is hier aanwezig. Ben een heel tevredeb klant

Nieuwe space star gekocht , afspraken goed nagekomen, Topservice!!!!

Beste Natascha, bedankt voor deze mooie beoordeling!

Bedrijf handelt correct.

Contact en afhandeling volgens afspraak verlopen.

Bedankt E voor deze beoordeling, u bent natuurlijk van harte welkom voor onderhoud met uw ASX, met bij een beurt onze gratis mobiliteitspas ANWB Europa pechhulp!

Wederom uitstekend goed geholpen

Dit is de 3e auto die ik via hen lease. Alles is goed geregeld en conform afspraak is de auto geleverd.

Dank je wel D. voor deze positieve reactie!

Heel erg goede service !!

Tijdens onderhoud wordt mijn auto thuis opgehaald door medewerker van afdeling verkoop en na 18 uur weer thuis gebracht, evt leenauto voor slechts € 15,- per dag en tot 50 kilometer brandstof gratis!

Beste Mariëlle, bedankt voor de positieve beoordeling! Wij nemen inderdaad als service dagelijks auto's mee naar Sittard voor onderhoud, dan hoeft de klant niet zelf te rijden en/of te wachten. We hebben ook een gratis leenfiets.

Ik ben heel teleurgesteld in de klantvriendelijkheid bij Gelissen

Op 4 april 2019 is de door mij gekochte occasion, Jeep Compass 2.0 2WD bij Autobedrijf Gelissen te Sittard op mijn naam gezet. In januari bemerkte ik dat het raam van het bijrijdersportier vanuit de positie van de bestuurder niet meer was te bedienen en derhalve ben ik bij genoemde Autobedrijf langs gegaan met de vraag om te bekijken wat een eventuele reparatie zou kosten. Men heeft mij toen aangegeven dat de kosten eerst zijn in te schatten als naar het euvel gekeken zou zijn en derhalve is er op 3 februari 2020 een afspraak gemaakt. Op deze 3 februari kon men het euvel niet vinden en werd mij aangegeven dat eerst het schema van de bedrading moest worden opgevraagd. Aansluitend is een nieuwe afspraak gemaakt op 13 februari om 08.00 uur en om circa 09.30 uur heeft de uitvoerende monteur mij uitgelegd dat hij in eerste instantie dacht dat de hoofdschakelaar defect was en dat hij een half uur heeft moeten wachten eer hij daadwerkelijk de leverancier aan de lijn kreeg om een nieuwe schakelaar te bestellen. Bij het terug monteren van de onderdelen bleek dat de hoofdschakelaar ineens weer bleek te functioneren zonder dat deze vervangen was. Voor het stellen van de diagnose werd mij een rekening gepresenteerd van €101,64 incl. btw. Ik heb de werkplaatsreceptie aangegeven het hier niet mee eens te zijn daar ik er niets aan kan doen dat de monteur, door zijn mogelijke onbekendheid met het merk Jeep, lang heeft moeten zoeken voor hij een diagnose kon stellen. Achteraf bleek de diagnose ook nog niet correct omdat de oude hoofdschakelaar gewoon bleek te functioneren. Naar aanleiding van mijn bezwaar heeft de receptionist intern overleg gehad en werd mij als genoegdoening een korting van € 50 aangeboden op de komende onderhoudsbeurt. Ik heb dit aanbod om verschillende redenen niet geaccepteerd. Ik heb de factuur netjes betaald, de receptionist een hand gegeven en aangegeven dat Auto Gelissen Sittard bij deze een klant minder heeft.

Perfecte aankoop gebruikte auto

Via Autoscout een gebruikt auto gevonden bij Gelissen. Meteen contact gezocht via email, perfect opgevolgd en na een proefrit auto meteen gekocht. Zeer netjes gepoetst en zoals afgesproken compleet met onderhoudsbeurt en nieuwe APK afgeleverd. Prima service en fijne medewerkers! Nogmaals dank!

Bedankt Rob voor de positieve beoordeling! Auto Gelissen Sittard BV

Goed en snel geholpen

Wij werden heel goed en vriendelijk geholpen door het personeel.

Uiteindelik heeft Marc Peeters ons een goede auto verkocht wij kregen een goede prijs voor onze ingeruilde auto,en konden daardoor een mooie auto uitzoeken hij heeft mij alles perfect uit gelegd en voorgedaan, ben erg tevreden over de auto en over Marc Peeters zijn verkoop en uitleg techniek.

Hele fijne autogarage

We zijn heel netjes en correct geholpen. Geen vraag is te veel. Hele fijne service tot nu toe.

Zeer prettig

Een vriend van mij heeft mij Garage Gelissen aanbevolen. Ik heb de aankoop en aflevering als zeer prettig ervaren.Uw showroom straalt rust uit. Groetjes Jeanny Hautvast.

zeer tevreden

zeer tevreden over uitleg vriendelijkheid en prijs komen graag bij dit garagebedrijf. komen hier al jaren en altijd vriendelijk en goed behandeld of we voor een beurt kwamen of gewoon eens naar nieuwe modellen kijken we hebben al verschillende auto's hier gekocht

Aangenaam verrast door de vriendelijke en hartelijke begeleiding

Autobedrijf Gelissen heeft mij behandeld zoals een klant 20 jaar geleden behandeld werd. Tijd maken voor de klant . Niet alleen bij de aankoop maar ook in de rest van het traject tot en met de uitleg tijdens het ophalen van de nieuwe auto . Ook achteraf een vriendelijke mail met hoe de nieuwe auto beviel . Ben hierdoor aangenaam verrast en als klant dan ook zeer tevreden.

Service wasraan andeten een voorbeeld kunnen nemen!

Auto Gelissen heeft natuurlijk al het voordeel dat men top kwaliteit auto's verkoopt en onderhoudt. Maar topkwaliteit product komt pas echt tot zijn recht met top kwaliteit service en dat levert Auto Gelissen keer op keer. Mijn dank en mijn complimenten daarvoor!

Van begin tot einde, super service. Geen dwingende verkoop. Ze geven je de tijd en ruimte om dingen te regelen. Niks is teveel!

Vriendelijk en goede service

Wij hebben vandaag onze auto op mogen halen. We willen Marc bedanken voor de goede service en zijn erg tevreden over het contact! De zaken zijn goed geregeld en er was een heldere communicatie over de dingen die er gedaan zijn. Wij wonen op 2 uur rijden van Sittard maar hebben geen spijt van onze keuze voor dit bedrijf!

Uitstekende service en prijs-kwaliteit verhouding

Wij hebben onze Mitsubishi inmiddels al enkele jaren geleden hier gekocht. Auto is ondanks dat hij 10 jaar oud is nog steeds tip top in orde, mede dankzij het onderhoud bij Gelissen. Bij beurten of vragen staan ze voor je klaar om je zo snel mogelijk te helpen. Wij zijn erg tevreden.

Bergerweg 75 6135KD Sittard

046-4200695