Teleurstellend

Vertrouwen in autobedrijven verloren. Geen fijne afhandeling. En heel jammer dat ik al een kapotte auto kocht. Hoop geld verloren.

Top service!

Al jaren klant, echte aanrader!!

• Kwaliteit

Beste Marielle, Dank je wel! We blijven ook de komende jaren ons best doen om je tevreden te houden!

Scammers. Sold a broken vehicle.

I bought a car remotely, didn't came to look at it. Seller told car is good, everything works. I trusted him and sent money. Car arrived with broken transmission! Seller didn't made any compensation for that, didn't tried to find any solution, just told "can't help you". Also car has many other problems.

• Would you recommend us? No

Beste heer Orlovskis uit Vilnius, Dank voor je recensie. Helaas verschillen we van mening zoals je weet na ons telefonisch gesprek. Je hebt een door ons volledig dealer onderhouden Mitsubishi Pajero gekocht. De vorige trouwe eigenaar heeft nooit nergens over geklaagd en heeft alles wat kapot is gegaan, altijd door ons laten vervangen. De Mitsubishi Pajero was 100% goed toen deze bij ons is opgehaald in februari. Wat er onderweg van Sittard naar Vilnius met de auto is gebeurd tussen februari en mei bij een door jou ingehuurde externe en onbekende transporteur, kan ik niet beoordelen. Daarnaast betreft het een zakelijke verkoop. Op een B2B (business to business) overeenkomst zit nooit garantie en al zeker niet op een export auto met ruim 355.000 kilometer. Op je overeenkomst en factuur staat ook duidelijk vermeld 'zoals gezien en bereden, voetstoots aanvaard zonder garantie'. Bovag garantie is al zeker niet van toepassing gezien je ruim onder de aanschafwaarde grens van 4500,- euro zit. Wil ik je toch nog een prettige dag wensen en veel veilige kilometers wensen in je dealer onderhouden Mitsubishi Pajero!

Gewoon top bedrijf.

Al jaren klant bij Mitsubishi Gelissen. Een bedrijf met goede service, vriendelijk personeel en komt gewoon de gemaakte afspraken na. Nieuwe mitsubishi eclips cross phev first edition in ontvangst mogen nemen. Bedankt Ralph en oersoep voor de goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Beste John, Bedankt voor je mooie beoordeling! Jij bedankt voor het vertrouwen en de aanschaf van weer een nieuwe auto bij ons !!

Goede voorlichting

Ik ging kijken en heb meteen een auto gekocht en ben zeer tevreden.

Beste heer Veltrop, Bedankt voor de mooie beoordeling! Voor onderhoud bent u zoals besproken van harte welkom. Veel rijplezier met de nieuwe auto.

Er moet toch iets geks gebeuren voordat ik overweeg een andere garage te kiezen.

Ik ben al hier meer dan veertig jaar klant en kan de garage alleen maar aanbevelen.

Beste heer Bus, Bedankt voor deze beoordeling en bedankt dat u al meer dan 40 jaar bij ons trouwe vaste klant bent!

Klantvriendelijk

Betrouwbaar,.. beloftes worden waar gemaakt.

Bedankt John voor deze mooie beoordeling! Ook voor service en onderhoud zien we je natuurlijk graag in onze werkplaats.

aardig personeel

Alles volgens afspraak verlopen

Bedankt mevrouw Been voor deze mooie beoordeling! Ook in onze werkplaats zal alles volgens afspraak gaan verlopen, veel rijplezier met uw Mitsubishi !

Fijn personeel

Leuke,vriendelijke mensen,die meteen helpen als er iets is. Zou zo weer gaan...

Beste Natasja, bedankt voor deze 10 !! Wij gaan dit cijfer de komende jaren met onderhoud en service proberen vast te houden.

Klantvriendelijk

Nieuwe spacestar gekocht ....heel tevreden ...wij wilden kleinere maar nieuwe auto....deze heeft alles wat wij graag wilden ....kwamen uit bij autobedrijf Gelissen....fijne service....fijn geholpen ,vriendelijk personeel ....Leon en Jolanda Rutjens

Beste Leon en Jolanda, bedankt voor deze positieve beoordeling! Ook de komende jaren gaan wij ons best doen om dit mooie cijfer vast te houden.

De beste die er is.

Ben ruim 42 jaar klant bij Gelissen. Heb in die 42 jaar niet een keer vervelende zaken mee gemaakt. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Beste CHC, bedankt voor deze top beoordeling! Daar doen we het voor.

In één woord is mijn ervaring samen te vatten: goed

Vriendelijk en informatief gesprek. Mogelijkheid tot proefrijden in verschillende auto's. De aangekochte auto werd in een dag rijklaar voor aflevering gemaakt. Goede service.

Beste Sigrid, bedankt voor de mooie beoordeling! Wij gaan ons best doen om je zo tevreden te houden.

Kundig, betrouwbaar!

Met een goede referentie op zak, bezochtten wij autobedrijf Gelissen. De referentie klopte, want ook wij zijn kundig geholpen. Niks was teveel en er werd met je meegedacht. Heel blij met mijn nieuwe auto!

Beste Elise, bedankt voor deze hele mooie beoordeling! Wij gaan ons best doen om ook de komende jaren met service en onderhoud deze 10 vast te houden.

Goede service.

Staan ieder moment van de dag klaar om de klant te helpen. Kleine zaken kunnen gewoon tussendoor. Prima ervaring.

Beste Maurice, Bedankt voor je mooie beoordeling!

Uitstekende ervaring

2 weken geleden heb ik hier een opel corsa 1.3 ecoflex gekocht. Tot op heden is de gehele service en kwaliteit volledig naar wens. De garage en diens medewerkers geven een betrouwbare indruk af.

Beste Ferdi, bedankt voor deze 10 !! Wij zullen de komende tijd ons best blijven doen om dit cijfer vast te houden.

Was al vaste klant, altijd goed geholpen

Beste heer Lahaye, bedankt voor uw beoordeling! We gaan net als de afgelopen jaren weer ons best doen om u de komende jaren ook goed te helpen!

Zeer vriendelijk en deskundig

Deze garage houd zich perfect aan de gemaakte afspraken. Ik ben erg blij met mijn nieuwe Mitsubishi ASX

Beste John, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij gaan ons best doen om je zo tevreden te houden, veel rijplezier met je nieuwe ASX.

Eerlijke en goede service

2de hands auto gekocht, bij een eerlijke en vriendelijke verkoper. De auto is netjes en helemaal in orde afgeleverd.

Beste Kelly, bedankt voor de mooie beoordeling! Mocht er toch iets zijn in de toekomst dan horen wij het graag en lossen we het op. Veel rijplezier met je nieuwe auto.

Goede en duidelijke communicatie

Binnengelopen ter oriëntatie op een 2e hands Outlander PHEV. Het model/kleur waar ik naar op zoek was was op dat moment niet beschikbaar, maar we wilden graag in een vergelijkbaar model zitten. Bij mijn verdere zoektocht contact opgenomen via Whatsapp om vragen te stellen over de verschillende uitrustingsniveaus. Iedere keer snel en informatief antwoord gekregen. Naderhand nog een bericht gekregen over een Outlander van het gewenste model en kleur die binnen ging komen. Langs gegaan om te kijken en goede inruilprijs gekregen voor onze huidige auto. Levering duurde door de vakantieperiode (spuiterij, schoonmaak) wat langer dan normaal, maar we werden geregeld op de hoogte gehouden van de status door de verkoper (Marc Peeters), die ons bij ons eerste bezoek al goed geïnformeerd had over de verschillende modellen en pakketten. Hier kunnen een hoop bedrijven nog iets van leren.

Beste Mark, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij gaan ons best doen om je zo tevreden te houden.

goede en nette service

mijn allereerste auto hier gekocht! Zeer tevreden over de nette en goede service!

Beste Demi, bedankt voor de positieve beoordeling! Wij gaan de nette en goede service de komende jaren graag een vervolg geven. Veel rijplezier met je eerste eigen auto!

prettige ervaring

Mijn ervaring met Gelissen mag ik als prettig ervaren, duidelijke communicatie en een goede service. Zeker de mail een week na verkoop over mijn ervaring met de gekochte auto werd als positief verrast opgevat.

Bedankt Hugo voor deze beoordeling, we gaan ook met de service en het onderhoud ons best doen om je tevreden te houden!

Top ervaring alweer

Wij blijven terugkomen voor het mooi meedenken en ontzorgen van de klant. Een garage die de afspraken nakomen en wij als klant wegrijden met super gevoel

Beste Ellen, wij gaan er alles aan doen dat je met een super gevoel blijft rijden! Bedankt voor de mooie review.

Gewoon super goed

Niks voor niks de oudste Mitsubishu dealer en dat blijkt uit uitstekende service, persoonlijke benadering en hoe met de klant wordt omgegaan. Niks dan lof voor dit bedrijf

Beste Raymund, bedankt voor je mooie beoordeling!

Op en top zeer goed.

Zeer gemotiveerde werknemers en zeer goede service.

Bedankt Peter voor deze top beoordeling! We gaan ons best doen om deze 10 vast te houden.

Beter kan niet!!!

Zeer vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel.

Beste Mickey, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij gaan er alles aan doen de komende jaren om te zorgen dat je zo tevreden blijft.

Over Carprof