Vriendelijke medewerkers denken met je mee, wij zijn zeer tevreden!

Onze auto moest een beurt en een nieuwe APK. Wij hebben een wat oudere auto dus er moest het eea. worden vervangen. We zijn vooraf telefonisch geïnformeerd over wat er moest gebeuren en wat de kosten zijn. Wij zijn erg tevreden.

Vriendelijkheid, service en vakbekwaamheid zijn synoniem aan GECU

De verleende sservice is als altijd uitstekend. Indien er extra zaken gedaan moeten worden aan de auto, wordt er altijd eerst contact opgenomen.

Heel fijne service

Autobedrijf GeCu heeft me vriendelijk geholpen. Ze zijn duidelijk en eerlijk over wat ze gaan doen en laten duidelijk zien wat alles gekost heeft en waarom. Onnodige reparaties voeren ze niet uit of ze zijn hier eerlijk over. GeCu komt op mij over als een goedlopend bedrijf waarbinnen een professionele en ontspannen sfeer hangt. Ze hebben verstand van zaken en om uit te zoeken wat er precies mis was met mijn auto heeft een monteur er zelfs voor alle zekerheid even een stukje mee gereden. Daarnaast hebben ze een volledige service (je kunt er ook tanken, wassen en een auto huren of een leenfiets gebruiken terwijl je auto wordt gerepareerd) en zijn ze erg vriendelijk in de omgang. Een top bedrijf wat mij betreft.

Heel tevreden

We zijn al jaren klant bij Gecu en dat tot volle tevredenheid. Cyril is altijd correct, legt duidelijk uit wat de kosten zijn en belt als er iets bijzonders moet gebeuren zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

goed.

goed geholpen, klacht goed opf gelost.

Ik ben vriendelijk en goed geholpen!

Zoals altijd ben ik goed en snel geholpen en werd er zelfs meer gedaan dan de vraag die ik had. Mijn linkerkoplamp was stuk en is vervangen en op advies is gelijk ook de rechterkoplamp vervangen. Bovendien werd het oliepeil gecontroleerd en een storing uitgelezen.

snel van begrip en van dienstverlening en van uitvoering

klacht, meteen kunnen komen, meteen diagnose, meteen de auto achtergelaten voor reparatie en nog dezelfde dag klaar.

Prettige ervaring

Heldere uitleg (zowel vooraf als bij afhandeling)

Prima bedrijf

Vriendelijk ontvangst en goede monteurs

Uitstekende service

Ik belde voor een mankement waar het liefst meteen naar gekeken moest worden. Cyriel denkt dan meteen met je mee en regelt vervangend vervoer. Hij houdt je ook op de hoogte van de kosten en de duur van de reparatie. Ik kom hier al een aantal jaar en altijd uitstekende service.

Goed als altijd!

Snel, vakkundig en persoonlijk geholpen voor een goede prijs

Cirrect en zoals gewoonlijk vriendelijk

Accu gekocht en goede informatie gekregen

Zeer positief

.Direkt geholpen.

Was weer top

Al jarenlang een prima garage met zeer deskundig, vriendelijk personeel

Klant vriendenlijk

Snel geholpen

Mijn probleem werd direct en vakkundig verholpen

zeer goed geholpen

vooral klantvriendelijk

Goed, snelle en betaalbare service als altijd

Nog net voor de vakantie had Gecu nog tijd voor een 30.000km beurt. Weer netjes en betaalbaar uitgevoerd.

Geweldig!

Behulpzaam en goed bedrijf!

ondenkbaar goede service

Wat een geweldig bedrijf. Ze redeneren vanuit de klant. Geven zonder zeuren geweldige garantie op voorgaande reparatie's. Fijn dat ik daar klant mag zijn.

Medewerkers staan altijd klaar met een oplossing

Vertrouwd voor kwaliteit.

Via autoscout de auto gezien. Afspraak gemaakt om naar de auto te komen kijken. Auto stond er tip top bij in showroom. Vriendelijke ongedwongen ontvangst. Na proefrit afspraken gemaakt zoals ze ook duidelijk op hun site staan. Paar dagen later auto op gehaald en alles was keurig uitgevoerd. Prima familie zaak met oog voor kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

Prima!

Snel en adequaat geholpen.

Altijd klaar om te helpen

Zoals gewoonlijk is de service uitstekend

Goede service en communicatie, vriendelijk geholpen

Geen klachten, houden zich aan afspraken, vriendelijk te woord gestaan