Uitstekende service, men denkt mee

Al een paar keer mijn auto heen gebracht voor apk en onderhoudsbeurt. Men denkt dar met je mee, doen alleen dingen waar ze zelf 100% achter staan. Tevens zeer vriendelijk.

Zeer vriendelijk, professioneel en scherpe prijzen

Dakkoffer afgehaald en zeer vriendelijk ontvangen. Scherpe prijzen en alles netjes in orde. Zeer aan te raden !!

Uitstekend in alle opzichten ik

Ik ben bijna 50 jaar bij deze garage en heb nog nooit een klacht gehad

Uitstekende service met ongelooflijke klantenservice !

Professionaliteit, uitstekende klantenservice, beschikbare oplossingen met het oog op wat de klant echt nodig heeft. Ik kan me nog herinneren wanneer het team van Gecu vorig jaar mijn auto liet repareren, net de dag nadat mijn vakantie was begonnen. Ze hebben uitstekend werk geleverd in slechts één dag. ...Er is geen andere autobedrijf voor mij.

Fatsoenlijk, vriendelijk & meedenkend

Ik heb de grote beurt & apk laten doen bij Gecu voor mijn Skoda roomster. Ik vond Gecu top! Ik was geinformeerd van tevoren over de tarief, geen verrassing op de factuur, meedenkend over bepaalde opties, op tijd geinformeerd van hoelang het zou ongeveer duren. Auto schoongemakt voor dat ik het weer kreeg. En de kers op de taart; €43 goedkoper dan waar ik voorheen ging. Mijn volgende beurt zal bij Gecu plaatsvinden!

Heel klantvriendelijk en kundig!

Klantvriendelijk en kundig

Kon wachten op de reparatie

Vriendelijke ontvangst met evt. Koffie,

Snelle en goede service

Kom hier al een aantal jaren, en word altijd prima geholpen. Na een belletje dat m'n auto niet wilde starten, werd deze dezelfde middag al opgehaald en gerepareerd. Top!

Word er altijd vriendelijk en vakkundig geholpen

Super vriendelijk en meedenkende mensen

Zoals altijd toppers

snel en uitstekende service

Het probleem werd snel opgelost en ook de rekening was niet hoog!

Ook in Corona tijd weer een top service geleverd!

Ik ben al jaren klant bij Gecu en ook in deze Corona tijd hebben ze alles weer top geregeld. Ze vinden altijd een passende oplossing en ze gaan weer above and beyond om het goed te regelen rondom het jaarlijkse onderhoud. Heel erg bedankt team Gecu!

Een AANRADER!!!

Alles was keurig geregeld.

Prima sevice

Duidelijke uitleg wat er gedaan wad

zeer goed en vriendelijk

correct behandeld en de vrouwelijke monteur had overal aan gedacht.

Zeer flexibel, snel, vriendelijk en goede service

Kwalitatief uitstekend en aanbevelenswaardig, niet duur

Lekker snel makkelijk. Vind het wel fijner om een factuur mee te krijgen dan aan de balie te betalen maar dat is een persoonlijke voorkeur.

Kom er al meer dan 20 jaar. Altijd prima hulp (en zelfs in coronatijd gezellig).

airco controle naar behoren uitgevoerd

Vakbekwaamheid staat hoog in hun vaandel

Het is nooit te veel moeite om je advies te geven wat je moet doen, en het werk is altijd uitstekend.

Perfecte service

Prettig contact en geen onnodige reparaties

Prettig contact, vakkundig en duidelijke toelichting. Geen onnodige reparaties met een vaag verhaal erbij.

tevreden klant

Great service

Scherpe prijzen en goede service.

Prettig bedrijf met ruime showroom. En vriendelijk personeel.