Eerlijke service.

Bij GECU weet je altijd zeker dat je eerlijk en oprecht geholpen wordt.

Correct, snel en prettig geholpen

Om in deze tijd van coronamaatregelen even geen beroep te hoeven doen op het OV, zocht ik op korte termijn een bruikbare auto. Garage Gecu had deze auto voor mij staan en binnen twee dagen kon ik er mee op pad!

Toppers!

Altijd vriendelijk, goede service!

zeer goed werkzaamheden uitgevoerd zoals afgesproken

zoals gewend een uitstekende service.

Perfect geregeld

Onverwachts langs gegaan ivm loszittend warmte werend schild bij uitlaat. Koffie aangeboden gekregen en na een korte wachttijd werd de auto op de brug gereden en losse onderdeel werd vast gezet. Echter werd er ook een brandstoflek gevonden uit veiligheid auto volgende dag weer gebracht( we wilde eerst doorrijden) want we hadden ook een afspraak voor over een paar dagen(apk en bandenwissel en kleine beurt). Uiteindelijk werden we dezelfde dag gebeld dat alles gedaan was.Voor ons dus uitstekend geregeld zoals al jaren dat we klant zijn, kortom zeer tevreden.Top gedaan Gecu Culemborg.

Snel en top geholpen

Airco ruikt weer fris

Fijne auto gekocht en goed geholpen

Leuke auto gekocht bij Gecu en professioneel en vriendelijk geholpen. Erg tevreden over alles!

Zeer goede service

Mijn auto werd voor de RIVM-normen opgehaald en afgelverd, terwijl de service aan de auto naar behoren is uitgevoerd

TOP

TOPPPP. !!!!👍😁

No-nonsense met persoonlijke service

Eind vorig jaar een auto gekocht en zeer tevreden met de service, geen gladde onzinnige verkooppraatjes, maar gewoon eerlijkheid over de auto onder het genot van een kopje koffie. All het personeel komt vriendelijk over, ook deze week tijdens de bandenwissel.

Vertrouwen

Kundig en prima kwaliteit qua uitgevoerde werkzaamheden. Heldere factuur

Wederom prima

Ze snappen gewoon wat je wilt en hoe je het wilt

Vakkundig, betrouwbaar en klantvriendelijk

Voor het eerst bij Gecu geweest om daar een auto te kopen. Het was erg prettig zaken doen met een eerlijke prijs voor een mooie auto als uitkomst. Mooi familiebedrijf met een terecht trotse eigenaar.

Ook in coronatijden perfecte service

Auto loopt weer als een zonnetje na de grote beurt

Correct geholpen

Komt afspraken goed na en prima service.

Weer prima service

...

Geweldige service

Een zeer professionele onderneming met oog voor het werk en de klanten. Ik kom er al zeker 10 jaar en voel mij altijd welkom. De kwaliteit is altijd super en er wordt goed meegedacht. Prima bedrijf.

Goede service en duidelijke afspraken

Achterruitwisser deed het niet goed. Euvel verholpen, viel nog netjes binnen de garantie.

alles prima geregeld

Tijdens de Coronacrisis auto naar Apk keuring en service. Alles keurig geregeld.

Professioneel, goede kwaliteit en uitermate vriendelijk

De auto moest naar de garage voor zowel een APK keuring als een grote beurt en verder zijn ook de banden gewisseld voor de zomer. Zelfs in deze vreemde tijd met allerlei corona-maatregelen was de communicatie heel helder, de werknemers zeer vriendelijk en de uitleg van alle werkzaamheden helemaal duidelijk. En de auto kwam als nieuw de garage uit!

Erg prettige samenwerking

Gevuld is een bedrijf dat zich verantwoordelijk voelt voor het prettig, probleemloos en veilig auto rijden van hun klanten. Altijd overleg over hoe en wat er moet gebeuren. Konkreet over de te verwachten kosten. Nu ook weer de zorgvuldigheid met de coronacrisis in het directe kontakt. Tevens Informatie via de mail.

Gewoon een goede garage ...

Goede snelle service ,schappelijk tarief..aardige mensen...

Goede service, goed contact

Klantvriendelijk Snelle service Betaalbaar

Betrouwbaar, klantvriendelijk

Altijd een persoonlijke touch. Houden zich aan de afspraken, goede prijs-kwaliteit afstemming. Inzichtelijkheid in de factuuropstelling. Kortom een fantastische garage!