Echt een hele goede fijne garage

We hebben inmiddels 3 autos hier in onderhoud, waarbij ik ook het een en ander zelf doe /wil doen. Ik ben een tijd op zoek geweest naar een garage die daar op een eerlijke (2 kanten op) en fijne manier mee om kan gaan, en ik heb hem gevonden. Gewoon netjes, eerlijk en open.

Zoals altijd vriendelijk te woord gestaan.

Goed en vertrouwelijk behandeld.

Vertrouwd, met persoonlijke aandacht waardoor 100% tevredenheid !!

Dankzij de grote beurt en het nodige onderhoud van vorige week, rijdt mijn Toyota Starlet weer fantastisch. Ondanks zijn/haar leeftijd van bijna 27 jaar, hoop ik er nog jaren met plezier mee te rijden. Ik heb hier alle vertrouwen in, juist mede dankzij de prettige en vakkundige ervaringen met Gecu. Voor jullie steeds weer goede prestaties , mijn hartelijke dank en welgemeende COMPLIMENTEN.!!!!

betrouwbaar en transparant

Fijn dat er in Culemborg nog altijd 'familiebedrijven' zijn waar vakmanschap en klantbelang een warm hart worden toegedragen.

kleine onderhoudsbeurt goed uitgevoerd en correcte afstemming en informatie over extra onderhoud

vriendelijk geholpen en correcte afstemming over extra benodigd onderhoud, denken mee voor een goede oplossing.

Toppie service

vriendelijk en snel

Zeer snelle service om de winterbanden alsnog onder mijn auto te plaatsen. Al jarenlang goede service, vriendelijk en altijd met je meedenkend.

Fijne en eerlijke service!

Fijne en goede eerste ervaring bij dit bedrijf. Aanrader!

Goede service en klant vriendelijk

Goede ervaringen

Zoals altijd erg goed

Je krijg al van tevoren advies, de garage denk aan controles waar je zelf niet aan denkt.

fijne garage

GECU al vele jaren als fijne garage ervaren. Volledige ontzorging, fijne veilige leenautos met goede radio, duidelijke uitleg van de factuur, betrouwbaar personeel dat meedenkt en advies geeft, locatie makkelijk bereikbaar op bedrijventerrein, voldoende parkeerplekken op eigen terrein en meevallende kosten. Kortom, een aanrader.

TOP!

Snelle service en adequate klantvriendelijke behandeling in alle opzichten....zoals altijd!!!

Top dienstverlening

Was weer top!

Altijd vriendelijk geholpen

professioneel team, vriendelijk en altijd behulpzaam en service gericht.

vriendelijkheid en deskundigheid is hun motto.

Je wordt op een vriendelijjke en persoonlijke manier geholpen. In al die jaren dat ik klant ben, ben ik nog nooit een onvriendelijk gezicht tegengekomen.

Prima bedrijf!

Hier kom ik al een aantal jaartjes voor apk/ onderhoud en reparaties. Vriendelijke mensen die verstand van techniek hebben en meedenken. Alles gaat in overleg. Een aanrader.

Uitstekende service

Fijn personeel, je wordt er snel en goed geholpen!

Erg klantvriendelijk en een goede service.

Ben ondanks de huidige omstandigheden goed geholpen. En tevreden hoe de auto is afgeleverd.

Altijd gezellig en persoonlijk contact.

Je bent daar geen nummer, wordt bij de voornaam genoemd.

Goede garage wordt meegedacht

Zoals altijd, prima service, goed informatie en afstemming tijdens de reparatie

Ik was als oud inwoner van eerst Culemborg en later Tricht al iets van 18 jaar klant van Gecu. Een paar maanden geleden verhuisd naar Heerlen, maar toch blijft mijn auto bij Gecu in het onderhoud. Tevens een goed excuus om oude vrienden in Culemborg en Tricht weer eens op te zoeken :). Gecu is gewoon een fijn bedrijf dat je kan vertrouwen.

PRIMA

Zoals gewoonlijk goede afspraken die na gekomen worden, fijn personeel en erg VRIENDELIJK. SUPER.

Prima!

Fijne zaak, goede communicatie en goede service. Persoonlijk contact.

Prima behandeling

Gemakkelijk een afspraak kunnen maken, en de auto meteen daar kunnen laten en de volgende dag, nadat eerst aangegeven was wat er gerepareerd moest worden met de eventuele onkosten zouden zijn, gerepareerd.