Goede service en duidelijke afspraken

Achterruitwisser deed het niet goed. Euvel verholpen, viel nog netjes binnen de garantie.

alles prima geregeld

Tijdens de Coronacrisis auto naar Apk keuring en service. Alles keurig geregeld.

Professioneel, goede kwaliteit en uitermate vriendelijk

De auto moest naar de garage voor zowel een APK keuring als een grote beurt en verder zijn ook de banden gewisseld voor de zomer. Zelfs in deze vreemde tijd met allerlei corona-maatregelen was de communicatie heel helder, de werknemers zeer vriendelijk en de uitleg van alle werkzaamheden helemaal duidelijk. En de auto kwam als nieuw de garage uit!

Erg prettige samenwerking

Gevuld is een bedrijf dat zich verantwoordelijk voelt voor het prettig, probleemloos en veilig auto rijden van hun klanten. Altijd overleg over hoe en wat er moet gebeuren. Konkreet over de te verwachten kosten. Nu ook weer de zorgvuldigheid met de coronacrisis in het directe kontakt. Tevens Informatie via de mail.

Gewoon een goede garage ...

Goede snelle service ,schappelijk tarief..aardige mensen...

Goede service, goed contact

Klantvriendelijk Snelle service Betaalbaar

Betrouwbaar, klantvriendelijk

Altijd een persoonlijke touch. Houden zich aan de afspraken, goede prijs-kwaliteit afstemming. Inzichtelijkheid in de factuuropstelling. Kortom een fantastische garage!

Ondanks de problemen die er zijn werd ik netjes en correct behandeld.

Ondanks de problemen die er zijn werd ik netjes en correct behandeld.

Behulpzaam, vriendelijk, deskundig

goed dienstbetoon

helder, ook al apk keurende, via telef.vraag, een ander ding repareren

Heel fijne garage

Erg behulpzaam, vriendelijk en duidelijk. Afspraak is snel te regelen, auto is altijd helemaal in orde. Heel fijn autobedrijf.

Eerlijk,betrouwbaar,snel service,goedkoop

APK, bandenwissel en autoschadereparatie snel en goed uitgevoerd

De leenauto was een fijne wagen die ook geschikt is voor langere mensen. APK, bandenwissel en autoschadereparatie werden goed uitgevoerd. Mijn auto was snel klaar. Alles op 1 dag (ik kon 'm halverwege de dag al ophalen). Een echte totaaloplossing met alles onder één dak. Ik hoefde nauwelijks te snipperen, dus mijn baas ook gelukkig. Een aanrader dus!

Zeer tevreden over het opnemen en afhandelen van mijn verzoek.

Ik kon zelfs mijn nieuwe bootaccu op zaterdag ophalen terwijl ze dan formeel zijn gesloten

Gewoon goed!!!

Als vertrouwd

Snel en tot volle tevredenheid weer APK keuring met kleine beurt gedaan. Bovendien klein probleem ,vorige reparatie, verholpen. Prima !!!!

Zeer correct geholpen.

Afspraak gemaakt voor grote beurt en APK. 's Morgens vroeg de auto gebracht.. Fiets, waarom gevraagd was stond klaar. In de loop van de ochtend gebeld, voor extra onderdelen vervangen. Goedkeuring gegeven en 's middags gebeld door Gecu, dat de auto klaar was. Daarna de auto opgehaald en meteen betaald. Zeer professioneel en zeer klantvriendelijk geholpen.

Prima!

Keurig, nette uitleg.

Altijd vriendelijk en goede service!

Altijd een vriendelijk ontvangst, meedenken met de klant en een uitstekende service! De auto kan altijd snel gerepareerd worden en alles gaat in overleg.

Professioneel en klantvriendelijk

Zoals altijd super service!

Fijne garage, vriendelijke mensen met uiteraard kennis van zaken.

Ben al 11 jaar klant en heb alleen maar goede ervaringen!

Heel goed!

Snelle en perfecte service

Ik ben snel en goed geholpen. Doen wat ze beloven.

fantastisch bedrijf , goede service

heel vlot geholpen ondanks de drukte i.v.m. ziekte