Top service

Vanwege een defecte aircopomp, heeft GECU snel een andere besteld. Helaas verkeerd type voor de SYRX. Dezelfde dag andere besteld en retourgezonden. Opnieuw alles losgehaald, geinstalleerd en volgens planning gereed. Zeer vakkundig uitgevoerd, zeer klant vriendelijke benadering en vooral perfecte service van GECU.

Een prima garage

Goede zorg voor de auto, het onderhoud en de aankoop ervan. Prettig contact

Snel geregeld

Fijne service

Zeer prettige garage met vriendelijk en vakkundig personeel

Een kleine garage waar de personeelsleden jou en jouw auto kennen. Prettige ontvangst en goed vakwerk.

Goed en duidelijk snel geholpen

Na een telefonische afspraak hebben gemaakt een goede afwikkeling en duidelijke afspraken gemaakt over de reparatie en kosten.

Vriendelijke mensen, Word altijd naar tevredenheid gehoplpen

Goede service en directe oplossing vsb storing

Had een storing in het motormanagement. Is opgelost. Had nog garantie dus was kosteloos. Prima opgelost en goede service van Cyril.

Zeer correcte inlichtingen en verwerking.

Goede hulp en veel medewerking bij de vervelende ge gebeurtenis, die de anwb niet kon oplossen. Snelle en adequate hulp en reparatie met goede voorlichting van reparatie van het vermoedelijke euvel en de eventuele duurdere reparatie, omdat niet voorzien zou kunnen worden wat ze bij de reparatie tegen zouden kunnen komen.

Waanzinnig

Prima geholpen in korte tijd

uitstekend

Klem van Thuie dakdrager was kapot, werd meteen gerepareerd, bijna een uur werk. Toen ik vroeg wat de kosten waren, was het antwoord; dit hoort bij de service.

Heel goed bedrijf

Goede service. Goed geholpen

Prima advies

Goed werk afgeleverd netjes en goede service

Professionele expertise en integere service

Als vanouds word je als customer met gerichte aandacht behandeld ongeacht het autoprobleem en de leeftijd van de auto! Oftewel word je als klant servicegericht, serieus en coulant benaderd, blijft een klant trouw aan de ondernemer. Immers het vertrouwen is gewaarborgd.... Hartelijke groet van een dankbare klant, Hesther Jukema

Zo als altijd goed

Uitstekende service, men denkt mee

Al een paar keer mijn auto heen gebracht voor apk en onderhoudsbeurt. Men denkt dar met je mee, doen alleen dingen waar ze zelf 100% achter staan. Tevens zeer vriendelijk.

Zeer vriendelijk, professioneel en scherpe prijzen

Dakkoffer afgehaald en zeer vriendelijk ontvangen. Scherpe prijzen en alles netjes in orde. Zeer aan te raden !!

Uitstekend in alle opzichten ik

Ik ben bijna 50 jaar bij deze garage en heb nog nooit een klacht gehad

Uitstekende service met ongelooflijke klantenservice !

Professionaliteit, uitstekende klantenservice, beschikbare oplossingen met het oog op wat de klant echt nodig heeft. Ik kan me nog herinneren wanneer het team van Gecu vorig jaar mijn auto liet repareren, net de dag nadat mijn vakantie was begonnen. Ze hebben uitstekend werk geleverd in slechts één dag. ...Er is geen andere autobedrijf voor mij.

Fatsoenlijk, vriendelijk & meedenkend

Ik heb de grote beurt & apk laten doen bij Gecu voor mijn Skoda roomster. Ik vond Gecu top! Ik was geinformeerd van tevoren over de tarief, geen verrassing op de factuur, meedenkend over bepaalde opties, op tijd geinformeerd van hoelang het zou ongeveer duren. Auto schoongemakt voor dat ik het weer kreeg. En de kers op de taart; €43 goedkoper dan waar ik voorheen ging. Mijn volgende beurt zal bij Gecu plaatsvinden!

Heel klantvriendelijk en kundig!

Klantvriendelijk en kundig

Kon wachten op de reparatie

Vriendelijke ontvangst met evt. Koffie,

Snelle en goede service

Kom hier al een aantal jaren, en word altijd prima geholpen. Na een belletje dat m'n auto niet wilde starten, werd deze dezelfde middag al opgehaald en gerepareerd. Top!

Word er altijd vriendelijk en vakkundig geholpen

Super vriendelijk en meedenkende mensen

Zoals altijd toppers