Zoals altijd super service!

Fijne garage, vriendelijke mensen met uiteraard kennis van zaken.

Ben al 11 jaar klant en heb alleen maar goede ervaringen!

Heel goed!

Snelle en perfecte service

Ik ben snel en goed geholpen. Doen wat ze beloven.

fantastisch bedrijf , goede service

heel vlot geholpen ondanks de drukte i.v.m. ziekte

Bandenwissel netjes afgehandeld en auto weer een beetje schoner!

Mijn winterbanden moesten nog onder de auto i.v. de wintersport. Kom ik de auto 's middags halen, is hij ook nog even schoon gespoten! Dat noem ik service.

Vertrouwd, meedenkt

Super service!

Zoals al jaren levert Gecu topservice voor een eerlijke prijs! Voor mij het ritje vanuit Amsterdam naar Culemborg meer dan waard. Aanrader dus.

prima goede service

2 keer geweest voor reparatie en 2 keer uitstekend geholpen

Super tevreden!!!!!!!!!!!!1

Altijd even vriendelijk antwoord, niets is teveel gevraagd.

Weer helemaal goed.

Helemaal goed weer.

Goede service voor een betaalbare prijs.

Zoals altijd prima. Meedenken.

Service is prima. Er wordt meegedacht en de auto ziet er weer prima uit, zelfs even gestofzuigerd. Top

Vriendelijke medewerkers denken met je mee, wij zijn zeer tevreden!

Onze auto moest een beurt en een nieuwe APK. Wij hebben een wat oudere auto dus er moest het eea. worden vervangen. We zijn vooraf telefonisch geïnformeerd over wat er moest gebeuren en wat de kosten zijn. Wij zijn erg tevreden.

Vriendelijkheid, service en vakbekwaamheid zijn synoniem aan GECU

De verleende sservice is als altijd uitstekend. Indien er extra zaken gedaan moeten worden aan de auto, wordt er altijd eerst contact opgenomen.

Heel fijne service

Autobedrijf GeCu heeft me vriendelijk geholpen. Ze zijn duidelijk en eerlijk over wat ze gaan doen en laten duidelijk zien wat alles gekost heeft en waarom. Onnodige reparaties voeren ze niet uit of ze zijn hier eerlijk over. GeCu komt op mij over als een goedlopend bedrijf waarbinnen een professionele en ontspannen sfeer hangt. Ze hebben verstand van zaken en om uit te zoeken wat er precies mis was met mijn auto heeft een monteur er zelfs voor alle zekerheid even een stukje mee gereden. Daarnaast hebben ze een volledige service (je kunt er ook tanken, wassen en een auto huren of een leenfiets gebruiken terwijl je auto wordt gerepareerd) en zijn ze erg vriendelijk in de omgang. Een top bedrijf wat mij betreft.

Heel tevreden

We zijn al jaren klant bij Gecu en dat tot volle tevredenheid. Cyril is altijd correct, legt duidelijk uit wat de kosten zijn en belt als er iets bijzonders moet gebeuren zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

goed.

goed geholpen, klacht goed opf gelost.

Ik ben vriendelijk en goed geholpen!

Zoals altijd ben ik goed en snel geholpen en werd er zelfs meer gedaan dan de vraag die ik had. Mijn linkerkoplamp was stuk en is vervangen en op advies is gelijk ook de rechterkoplamp vervangen. Bovendien werd het oliepeil gecontroleerd en een storing uitgelezen.

snel van begrip en van dienstverlening en van uitvoering

klacht, meteen kunnen komen, meteen diagnose, meteen de auto achtergelaten voor reparatie en nog dezelfde dag klaar.

Prettige ervaring

Heldere uitleg (zowel vooraf als bij afhandeling)

Prima bedrijf

Vriendelijk ontvangst en goede monteurs

Uitstekende service

Ik belde voor een mankement waar het liefst meteen naar gekeken moest worden. Cyriel denkt dan meteen met je mee en regelt vervangend vervoer. Hij houdt je ook op de hoogte van de kosten en de duur van de reparatie. Ik kom hier al een aantal jaar en altijd uitstekende service.

Goed als altijd!

Snel, vakkundig en persoonlijk geholpen voor een goede prijs

Cirrect en zoals gewoonlijk vriendelijk

Accu gekocht en goede informatie gekregen

Zeer positief

.Direkt geholpen.