Uitstekende ervaring bij een aankoop

De altijd weer prettige en deskundige receptionist/verkoper heeft ons goed geholpen bij de aankoop van een Thule fietsendrager.

Prima, super dienstverlenend.

Duidelijke afspraken en snelle service

wederom goede ervaring

snelle service

Zoals gebruikelijk goede service en dienstverlening.

De ervaren medewerkers denken echt met je mee. Van te voren duidelijkheid over werkzaamheden en kosten. En onze auto‘s rijden als een zonnetje.

Prima geholpen!

Goede en snelle service. Bij uitgevoerde APK keuring is de door mij aangegeven lekkage snel en vakkundig verholpen. Gecu is altijd goed bereikbaar voor mij, en ik word direct geholpen. De persoonlijke benadering ervaar ik ook als zeer prettig.

er werd goed geluisterd naar onze wensen en die werden aangepast.

er werd goed geluisterd. Het werd niet een verkoop praatje maar een duidelijk verhaal.

Zeer professioneel bedrijf, vriendelijk personeel.

Persoonlijk contact met perfecte service nav periodiek onderhoud.

Verrast door de service nav periodiek onderhoud, APK, nl. autowasbeurt en stofzuigen. Ervaring is: altijd een persoonlijke benadering waardoor het contact prettig verloopt, ook bij minder prettige mededelingen. Ervaring is dat er dan meegedacht wordt voor een aanvaardbare oplossing. Dikke pluim!

APK laten doen en airco laten vullen. Van tevoren prijsopgave gehad en naar mijn weten goed uitgevoerd

Super goed. Top...

Professionele service .. Dank u

Snelle en prettige service!

Er werd rekening gehouden met mijn agenda en de monteurs deden echt hun best t probleem zo snel mogelijk voor me te fixen.

Professioneel autobedrijf, uitstekende service

Onlangs hier een auto gekocht. De auto was in uitstekende staat en heeft nog een grote onderhoudsbeurt meegekregen voordat wij hem in ontvangst mochten nemen. Prima service en de eigenaar was ook zeer flexibel in zijn tijden zodat wij ook 's avonds langs konden komen. Zeker aan te bevelen!

Gecu is goed bereikbaar, duidelijk, vriendelijk en denken mee met de klant. De auto wordt goed onderhouden en netjes schoon afgeleverd. Top!

Prima service goede behandeling.

Goede service.

Uitstekende snelle service

Toen ik erachter kwam dat mijn koplamp stuk was meteen even langsgereden. Binnen 10 minuten was de lamp vervangen. Superservice!

Vakkundig & degelijk autobedrijf

Inmiddels al ruim 2.5 jaar een tevreden klant bij Gecu. Contact & service altijd erg prettig ervaren. Vorige auto in onderhoud gehad wat altijd vakkundig is uitvoerd. Ongeveer een half jaar geleden een andere auto gekocht bij Gecu gekocht, waar ik nog steeds met alle plezier dagelijks vele kilometers in rijdt zonder problemen.

Helder over de service, integer en vriendelijk.

Ik kom al zeker 30 jaar bij dit bedrijf en het bevalt me nog steeds uitstekend. Dat zegt genoeg.

Zeer goede service; GECU denkt met je mee!

Wordt als klant goed voorgelicht en GECU denkt ook mee met mijn portemonnee.

Snel goed en goede service

Snel goed en vriendelijk

Service minded!

Service staat voorop en daarnaast geeft Gecu het gevel mee te denken met de klant.

afspraak 1 dag na melding probleem incl. APK, vlot geholpen

zoals gebruikelijk zeer goed

Correcte behandeling Goed advies

Hele fijne service

Snelle service, vriendelijke medewerkers en goede communicatie. Je staat hier nooit voor verrassingen. Ze bespreken altijd de mogelijkheden met je. Kortom, top!

Betrouwbaar en snel

Ik kon snel terecht voor airco service. Vervolgens kwam Gecu de afspraken goed na en werd ik goed op de hoogte gebracht van de kosten en uitvoering.