Snelle service en vriendelijke behandeling!

Het onderhoud is weer vlot en naar tevredenheid verricht. Hartelijk dank!

Wederom adequaat en vakkundig heholpen.

Professioneel, vriendelijk en oplossingsgericht is de boel weer getackeld. Dankjewel Kai!

Goed geholpen voor een nette prijs

Ik heb mijn caravan een beurt laten geven alleen van het onderstel. Wiellagers, remvoeringen vervangen en remmen gesteld. Mijn caravan is een oudje, hopelijk kan ik er zo nog lang plezier van hebben. Nadien werd mijn caravan netjes thuis gebracht.

Goede ervaring

Goede ervaring

Mijn auto voor de A.p.k gebracht.. Alles was oke , maar wel met de waarschuwing wat vervangen moest worden bij de aankomende grote beurt (uitgedroogde rubbers) Attent !!! Door wat pech (gescheurde zak met puin) zag de laadruimte er niet bepaald netjes uit. Bij de carwash, met de stofzuigerslang in de hand, bleek alles door Kivano reeds schoongemaakt. Wat 'n goede service

Wij komen al jaren bij Kivano en zijn zeer tevreden over de service. Ook nu weer goed en snel geholpen en goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Zeer goede service

Zoals altijd snelle hulp en nette service. Wij komen hier al jaren en als de service zo blijft, zullen wij zeker vaste klant blijven.

Zeer goede service

Fanstastisch

Fanstastisch

Prima !!!

Auto netjes gekeurd en kleine beurt gekregen.

APK en grote beurt. Goed contact. Goed betrouwbare service.

APK en grote beurt. Goed contact. Goed betrouwbare service.

Snelle service & Klantvriendelijkheid

Betrouwbaarheid staat bij mij hoog in het vaandel. Zij voldoen aan mijn verwachtingen.

Prettig contact, eerlijk advies en goede prijs voor grote beurt camper !

Als gewoonlijk, goede communicatie, meedenken met de klant, goed werk en goede prijs ! Tevreden.

Geholpen

Als eerste kosteloos de storing gedetecteerd, zomaar tussendoor. Vervuilde gasklep + 2,5 ltr koelvloeistof voor €60,- + vrijblijvende offerte voor reparatie lekkende koppakking.

Goede en snelle service

Rekening gehouden met mijn wensen: TOP

Direct iemand aan de telefoon, geen doorschakeling. Dus meteen een afspraak kunnen maken. Omdat ik aan de andere kant van de stad woon, kon ik op de apk keuring wachten. Daardoor hoefde ik niet iemand te vragen om mij heen en weer te rijden. Wachttijd ca, 3kwartier: service!

Fijn dat er altijd gebeld voordat er iets aan de auto gaat gebeuren

Prima!

Al jaren een goed advies en eerlijk.

Alles prima en snel geregeld.

Afspraak snel in kunnen plannen. Goede service. Niks doen als het niet nodig is.

Alleen voor apk geweest , netjes geholpen .

Oude Moerstraatsebaan 50

4614RP Bergen op zoom