Top garage, goede service vakkundig en zeer klantvriendelijk.

Gewoon een goede garage

Prima meedenkende garage die onderhoud doet en je niet op onnodige hoge kosten jaagt.

Goed service

Goed service

Fijne eerste ervaring gehad

Ik had veel eerder 1 afspraak moeten maken voor mijn apk datum verstreek maar ik mocht toch tussendoor, dat was erg fijn. Heel vriendelijk te woord gestaan ook wat ik heel belangrijk vind. Ja, ik kom hier zeker terug.

Super, geweldig, zeer goed geholpen

Second opinion. Klacht werd onderzocht en direct actie ondernomen, geheel kosteloos. Inmiddels zijn alle klachten verholpen. Kivano TOP.

Zeer behulpzaam en vakbekwaam

Staan altijd voor je klaar

goede service

garage geeft goede service, is vakbekwaam en communiceert goed en tijdig indien nodig.

Prima ervaring bij 1ste onderhoudsbeurt.

Voorbereiding, uitvoering en nazorg bij APK, jaarbeurt en het verhelpen van wat onverwachte storingen zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Al jaren mijn garage

Zeer betrouwbare garage, al jaren onze vaste garage voor de hele familie en vele vrienden. Bij Kivano in onderhoud betekent een veilige auto onder je kont!

Eerlijk

Zijn altijd eerlijk en prijs is goed .

Zeer vriendelijke balie. Auto netjes en op tijd terug na APK en servicebeurt. Niet het gevoel dat er onnodige dingen gedaan zijn. Kortom: blijf ik komen en aanrader voor anderen.

Snelle diagnose en snel verholpen

Had panne en klopte onaangekondigd aan, werd meteen geholpen en klacht verholpen.

Geweldig snel !

Geweldig snel.

Zeer meedenkend. Erg goede service.

Zeer klantvriendelijk, goede service, meedenkend.

Zeer vriendelijke behandeling en goede service.

Betreffende een relatieve eenvoudige reparatie (vervangen remblokken): het maken van de afspraak verliep makkelijk en kon snel worden ingepland. Vriendelijke ontvangst bij brengen en afhalen van de auto. Werkzaamheden uitgevoerd geheel volgens afspraak. Goede service en kwaliteit/prijs verhouding.

Goed en snel geholpen tegen een redelijke prijs.

een bedrijf dat meedenkt met de klant, prima!

prima ervaring.

Vriendelijk bedrijf en de kosten vielen alleszins mee

Wederom zeer tevreden

Zoals altijd zeer tevreden. Netjes van te voren op de hoogte gebracht van de te repareren onderdelen met daarbij de verwachte kosten.

Beter dan de Beste! TOP! Autobedrijf Kivano

Mijn mooie cabrio weer in dit nieuwe jaar toevertrouwd aan Autobedrijf Kivano voor APK keuring. Ik ben al jaren een tevreden klant .

Snelle service en vriendelijke behandeling!

Het onderhoud is weer vlot en naar tevredenheid verricht. Hartelijk dank!

Wederom adequaat en vakkundig heholpen.

Professioneel, vriendelijk en oplossingsgericht is de boel weer getackeld. Dankjewel Kai!

Goed geholpen voor een nette prijs

Ik heb mijn caravan een beurt laten geven alleen van het onderstel. Wiellagers, remvoeringen vervangen en remmen gesteld. Mijn caravan is een oudje, hopelijk kan ik er zo nog lang plezier van hebben. Nadien werd mijn caravan netjes thuis gebracht.

Oude Moerstraatsebaan 50 4614RP Bergen op zoom

164235 613