Fijn en correct klantcintact

Nette en betrouwbare dienstverlening. Apk en beurt laten dien. Komen afspraken na en wordt tussentijds op hoogte gehouden als er extra kosten zijn

Gewoon goed

Kleine beurt en keuring. Prijs kwaliteit prima. Vriendelijk ontvangen. Belletje als je de auto kan ophalen. Verwennerij met een luxe leenauto.

Goede service en klantvriendelijk.

Goede service.

zoals gewoonlijk prima service

zoals gewoonlijk prima service voor zowel personenauto als camper

Familie bedrijf dat serieus met de tijd mee gaat

Ouderwetse persoonlijke service (je bent hier geen nummer maar nog steeds echt een welkome klant in vergelijking met de bekende geldwolven zoals bv o.a. Van Mossel )waar nog steeds de meeste mensen van houden. Tevens ook serieus verstand van de de laatste technieken , dus of je nu komt met een auto van 20 jaar oud of één van een jaar oud maakt niet uit !! Echt een serieuze aanrader is mijn ervaring !!

prima garage

Goede garage met deskundige medewerkers en gespecialiseerd in o.a. Saab

KAJAIJAI ….

… wat een fijne ervaring. Bij Kaj geen loze beloftes. Snel en goed. Een ‘ouderwets’ familiebedrijf. De rekening helder en begrijpelijk. Voor mij voortaan geen ander meer!

Goede snelle Service

Fijne snelle afhandeling Grote beurt en APK van mijn auto

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

We waren op zoek naar een goede garage voor onze camper en die hebben we gevonden bij garage Kivano! Bijzonder vriendelijke mensen die meedenken en een eerlijk antwoord geven. Top!

Zoals gebruikelijk: goed!

Zoals gebruikelijk weer een goede ervaring met Kivano. Afspraak prima nagekomen; vooraf begroting die klopte. Kortom het was weer prima geregeld.

Weer fantastisch geholpen

Zoals altijd zeer goed geholpen!

Vaklui die mensen op gang willen helpen én geld verdienen (in plaats van andersom)

Erg goed. Netjes, snel en relatief goedkoop opgelost. Bovendien bereid om vóór openingtijd met een starterpack mijn auto te jumpstarten.

Deskundig, betrokken, zeer klantvriendelijk, betrouwbaar

Snel, betrouwbaar, vakkundig, betaalbaar.

Uitstekende service.

Perfect geholpen + reking viel mee

Het vervangen van een stuurbekrachtigingpomp ging niet zonlekker omdat de gereviseerde pomp niet ok was. Door de eigen pomp snel te laten reviseren is het allemaal net op tijd rond gekomen want de camper zou de volgende dag naar Itslie gaan. De extra uren voor die wisseling niet gerekend

Bij Kivano maken ze altijd tijd om je te helpen. Zowel met mijn "nieuwe" auto als met mijn oldtimer kan ik er terecht.

Fijne professionele mensen en goede kwaliteit

Professionele mensen met heel veel kennis van auto's.

Prettig, eerlijk en klantgericht.

Ik kom inmiddels al 12 jaar bij kivano, zelfs na mijn verhuizing ben ik gebleven bij hen. De service is prettig en eerlijk. Ze overleggen en adviseren.

Nette service, goed bereikbaar en snel uitgevoerd

Bij vermoeden van een defecte sensor voor het meten van de bandendruk, bleek een spijker/schroef in de band te zitten. Band snel besteld en de volgende dag gemonteerd.

Zeer tevreden!

Vakkundige uitleg over de te verrichten werkzaamheden, of de reeds verrichte werkzaamheden, die goed worden uitgevoerd, nette en vriendelijke afhandeling, redelijk prijsniveau. Parkeerruimte kan beter.

Eerste keer bij u geweest.

We zijn heel fijn ontvangen en onze vragen werden goed beantwoord. Er werd ons niets opgedrongen. Het was een verademing om weer eens beleefd te woord gestaan te worden.

Een goede garage die goede service lever en waar ik uitstekend geholpen ben ook.

Bij binnenkomst vriendelijk en de eerste keer ben goed op weg geholpen en ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben me tussendoor op de hoogte gehouden van de voortgang en meegedacht over het totaal financieel plaatje. Goede betrouwbare service waar ik ook met mijn vragen terecht.

Heel positief

Fijn geholpen duidelijke afspraak

Snelle hulp

Alles snel gerepareerd

Top garage, goede service vakkundig en zeer klantvriendelijk.