Vlot, vriendelijk en vakkundig.

Door een wat ongelukkige keuze qua voertuig kom ik helaas wat vaak over de vloer bij dit vriendelijke familiebedrijf. Met alle geduld wordt de zaak dan gefixt, waarna ik weer even vooruit kan. Je kunt er terecht met auto’s, maar ook (hoge) bussen en campers zijn geen probleem voor Kivano. Aanrader wat mij betreft!

Goed lopen bedrijf

Vooral doorgaan.

De service is goed en de Prijs kwaliteit verhouding ook. Er wordt meegedacht

professioneel, duidelijk en volgens afspraak

Kivano denkt mee met klant, prettig gesprek goed onderhoud en vindt altijd juiste oplossing

Prima service, snel afspraak kunnen maken.

Snelle afspraak kunnen maken, prima service .

Vriendelijke, goede service

Vriendelijk, goede service

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam

Blij met deze garage. Eerlijke antwoorden op mijn vragen.

prima sevice

Terwijl het heel druk was hebben ze toch de tijd genomen om te kijken wat het probleem was en deze te repareren. Prima ser

Nette mensen

Je wordt hier altijd netjes geholpen

Personeel vriendelijk en deskundig. Rekening viel heel erg mee.

Top familiebedrijf

Megaservice

Super prettig familiebedrijf

Betrouwbaar, vakkundig en niet te duur!!!

Prettige garage! Wij komen hier al jaren!

Doen wat alleen echt nodig is!

Maakt snelle duidelijke afspraken

Prima bedrijf , is mijn eerste kennismaking,maar zal er zeker terug komen. Ze zijn een allround garagebedrijf voor zowel personenauto en campers.

Vakkundig en altijd bereid te helpen

Snelle en vakkundige monteurs. Daarnaast ook erg vriendelijk.

Kivano, professioneel én klantgericht

goede en professionele oplossing voor technisch mankement aan mijn Mercedes. begrip voor het probleem en juiste diagnose, waardoor auto weer snel beschikbaar is. de taxi-service wordt zeer gewaardeerd.

Prima service, als vanouds

Vriendelijk, professioneel

vriendelijk en goed

vriendelijk en goede service!

Altijd een antwoord op je vragen

Je wordt prettig geholpen

Vriendelijk, en vertouwd

Vriendelijk en vertrouwd. Het is net als de tandarts :). Je gaat er niet graag naar toe, maar je bent blij als het allemaal goed gemaakt is. Maar het vertouwen vindt ik wel het belangrijkste.

Werd de zelfde dag nog geholpen na een telefoontje

Mijn remlampje.en ruite wissers waren kapot kon nog de zelfde dag vervangen worden.super snelle service

Prima garage

Kan er van op aan dat auto weer tiptop is

Super garage!

Bij auto Kivano wordt ik altijd snel en correct geholpen. Wat ik ontzettend fijn vind is dat ze altijd met me meedenken. Ik kom al jaren bij Kivano. En dat hoop ik nog jaren te kunnen doen.