zeer goed beste bedrijf voor u caravan ik spreek uit ervaring

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

In Spanje met kapotte kraan van eijk een mailtje gestuurd en binnen drie dagen onderdelen op de camping, Super bedrijf met uit stekende service van harte aanbevolen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Telefonisch ben ik door de Wim van Eijck zeer deskundig geholpen. De problemen met het toilet Thetford en met de koppeling zijn op afstand verholpen.Aanvankelijk dacht ik met hoge kosten van doen te hebben, maar dat bleek met een paar tientjes te verhelpen te zijn. De koppeling was namelijk een keer op de kogel gevallen terwijl de handel naar beneden stond. Zekering van het toilet bleek stuk. Aanvankelijk dacht ik printplaat. Kon het allemaal makkelijk zelf repareren door dit advies.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat een service ! Donderdag een dag voor vertrek op vakantie, nog even de wielmoeren bij trekken,gewoon even met de hand ,gaat allemaal goed tot de laatste ,knak breekt af,wat een ramp ! naar Van Eijk gebeld probleem uitgelegd en er bij verteld dat we op punt stonden te vertrekken met vakantie. Reactie Van Eijk caravans ,breng de caravan onmiddellijk we proberen het zo snel als mogelijk nog op te lossen . Vrijdag morgen 10.00 uur ,telefoon ,met Van Eijk caravans ,uw caravan is gerepareerd u mag hem op komen halen . Kijk dat is nu SERVICE met een hele grote S . Nog bedankt Team Van Eijk !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Op vrijdag 6 september 2013 stonden wij op camping de Zwarte Bergen met onze Chateau Caravan , het was behoorlijk warm en onze combi-rolhor van twee meter lang lag in het raamkozijn -defect - Alles gedemonteerd , en met het geheel naar van Eijk caravans in Hapert ( geen Chateau dealer )maar wel erg behulpzaam, na ongeveer 45 minuten en veel geimproviseer werkte alles weer naar behoren en was het ook nog eens service van de zaak. Van Eijk Caravans krijgt van ons DE WARME DOUCHE. Ger de Bruin

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

een zeer klantgericht bedrijf met vriendelijke en vakkundige medewerkers waarbij service hoog in het vaandel staat.o.a. wanneer er tijdens de vakantie een probleem ontstaat aan de caravan,ook in het buitenland,zullen zij er alles aan doen om het probleem op te lossen.ik rij al jaren caravan en mijn ervaring m.b.t. andere caravanbedrijven is redelijk tot goed te noemen,maar een tweede bedrijf zoals van eijk moet ik nog tegenkomen.

• Reden bezoek Onderhoud

Van Eijk Caravans maakt altijd waar wat ze beloven !!! TOP bedrijf met TOP mensen en 2 TOP merken. Ik weet waar ik het over heb want sinds 1978 zijn wij klant, en tot volle tevredenheid !!!

• Reden bezoek Onderhoud

Vorige week onze nieuwe fendt bianco 445tfb gekocht. Zo als altijd zijn wij weer zeer tevreden over de manier waarop wij zijn geholpen. Mails, die snel en leuk beantwoord werden, afspraken die goed en zorgvuldig worden nagekomen. Offerte die in alle redelijkheid voor ons is gemaakt. Ons bezoek aan de zaak en de fijne begeleiding bij het kopen van onze nieuwe caravan, heeft er voor gezorgd dat het voor ons echt een feestje was. We kunnen niet wachten om de nieuwe caravan op te halen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Hier wordt Service nog met een hoofdletter geschreven; vriendelijk en vakkundig personeel. Nemen de tijd voor persoonlijke aandacht waardoor je je snel \"thuis\" voelt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Zeer prettig bedrijf met vakkundig personeel en aandacht voor de wensen van de klant.

sinds december 1989 al klant tot volle tevredenheid en altijd vlot geholpen

• Reden bezoek Onderhoud

Ik heb de heer Luc uit Antwerpen, die \'n paar maanden geleden een nieuwe fend OPAL gekocht heeft bij van Eijk caravans in Hapert. Gesproken op camping Biej de Vogel ln Monfort, en de heer Luc was zeer te spreken over de firma van Eijk. En heb hem verteld dat ik het bedrijf zeer goed ken en er iedereen naar toe durf te sturen, ik ben geboren en getogen in Hapert en heb de oprichter van de firma van Eijk zeer goed gekend. Het is een echt familie bedrijf, waar je goed en eerlijk zaken kunt doen. Ik hoop in de toekomst nog eens een fend caravan te kunnen kopen, als het ons financieel toelaat. MvG Henk Baijens

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

TOT VORIG JAAR HADDEN WIJ NOG NOOIT GEHOORD VAN VAN EYCK IN BELGIE , TOT IK EEN ROLLAGER STUK HAD OP MIJN OUDE FENDT EN GEEN ENKELE DEALER MIJ IN BELGIE WOU HELPEN OMDAT DE CARAVAN NIET VAN HUN KWAM BEN IK ALZO TERECHTGEKOMEN BIJ VAN EYCK ZIJ HEBBEN MIJ TELEFONISCH ZONDER MIJ TE KENNEN EEN VAKKUNDIGE UITLEG GEGEVEN DAAR WAS IK ZO TEVREDEN OVER DAT WE DAN MAAR ENKELE MAANDEN LATER EEN NIEUWE OPAL BESTELD HEBBEN . DE PLAATSING VAN DE OPTIES IS VAKKUNDIG AFGEWERKT TOT IN DE LAATSTE DETAILS . DE HEREN VAN EYCK EN HET PERSONEEL ZIJN SUPER VRIENDELIJK EN HEEL BEHULPZAAM . NIETS IS VOOR HUN TEVEEL .WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN EN BLIJ DAT WIJ DEZE FENDTDEALER HEBBEN LEREN KENNEN EN NOG EEN PLUSPUNT IS DE NIEUWE UITRIT IN HAPERT VAN DE SNELWEG ZODOENDE RIJ JE BIJNA RECHT BIJ VAN EYCK BINNEN .

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Brabant word de nieuwe randstad van Nederland? Onlangs hoorde ik deze kreet van een Kabe / van Eijk klant. Helemaal mee eens.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer goede en korrecte service. reeds twee caravans gekocht, met een perfecte service en naverkoop

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Na een telefoontje kon ik kleine onderdelen bestellen die met de post werden verstuurd, ik hoefde ook niet vooruit te betalen wat een vertrouwen heeft dit bedrijf toppie maak je niet vaak meer mee, eerst betalen en dan versturen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zojuist weer thuis na een tweejaarlijkse servicebeurt. En zoals we gewend zijn is alles weer perfect verlopen. Je hebt werkelijk het gevoel dat alles mogelijk is bij deze firma. Service wordt hier echt met hoofdletters geschreven, en alles gaat met een broodnodige kwinkslag. We zijn blij dat we destijds bij de firma van Eijk terecht gekomen zijn!!

• Reden bezoek Onderhoud

van Eijk Caravans is een SUPER bedrijf!! We hadden eerst een nieuwe 1700 kilo caravan gekocht papieren en alles in orde, maar omdat we ondertussen een andere auto gaan rijden en geen 1700 kilo maar 1500 kilo mochten trekken, is dit heel netjes en meedenkend opgelost en kunnen wij binnenkort met onze nieuwe Fendt van 1500 kilo onderweg! De afhandeling was perfect, en veel verstand van zaken hebben ze bij van Eijk caravans zeker wel! En fijn als je een vroege vogel bent..........ik kon een afspraak maken om 7 uur in de ochtend voor het ophalen van een nieuwe caravan, zeker geen 9 tot 5 mentaliteit. Mailverkeer gaat ook perfect, altijd dezelfde dag antwoord gehad. Ervaar het zelf en bezoek eens de showroom in Hapert, ze vertellen in ieder geval geen sprookjes, ze komen alles tot in detail na! Afspraak = Afspraak

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Met vol vertrouwen een gebruikte Fendt caravan gekocht, de afwikkeling ervan met het aanpassen van een nieuwe voortent luifel was perfect, men wilde eerst controleren of alles paste alvorens uit te leveren. Je voelt je hier echt safe en vertrouwd.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

een zeer goede service, en nemen alle tijd om alles uit te leggen

• Reden bezoek Onderhoud

In 1992 mijn eerste Kip caravan bij Cor van Eijk gekocht in 2000 de tweede caravan, weer een Kip. Super service, aflevering zoals het hoort, prima onderhoud, alles volgens afspraak, nooit gedoe, nooit meer gemaakt dan moest. Als het gearantie was, dan was het dat gewoon en werd alles gewoon gratis gemaakt. Helaas gaf de familie het Kip-dealerschap op, alsof ze een voorgevoel hadden dat Kip het als merk niet zou redden en een aantal maal failliet zou gaan. Ik ben echter het merk Kip lang trouw gebleven en moest dus op zoek naar een andere dealer. Daar van alles meegemaakt en altijd jammer gevonden dat Van Eijk onze dealer niet meer kon zijn. Inmiddels hebben we een camper en zijn nog slechts af en toe bij Van Eijk in de shop. De prijs die ze gewonnen hebben, verdienen ze echt. Goed om te zien dat ze door hun eigen klantgerichte mentaliteit zo groot geworden zijn!

Hoogakker 6 5527AE Hapert