in een woord geweldig , super goede service, wij stonden in Kroatië met een Acsi rondreis daar ging ons neuswiel stuk van onze Fendt 515 SG . die koop je daar niet zomaar,dan kan je geen kant meer op ,maar binnen een week had ik het wieltje opgestuurt gekregen superservice

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakkundig, goede service, meedenkend, vriendelijk en betrouwbaar. Wij zijn al jaren tevreden klant bij van Eijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Iets later brengen van de caravan is geen enkel probleem. De wereld kan niet op en men is super vriendelijk. Wat later halen van de caravan is echter een groot probleem, ene dag werkt men over in werkplaats maar is halen echt niet mogelijk, dag erop is er niemand en was \"gisteren\" geen enkel probleem geweest. Waarschijnlijk dus eens maar nooit meer!

• Reden bezoek Onderhoud

Juni 2010 een nieuwe caravan gekocht. Geweldig, gemoedelijk, deskundig geholpen. Inruilprijs ingeleverde caravan naar tevredenheid. Inmiddels caravan al diverse keren in werkplaats geweest. Geweldig hoe wij daar geholpen zijn. Een zeer goede service door deskundig personeel. Meer dan 100% tevreden. Van Eijk Caravans aan iedereen aan te bevelen. Doen wij.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Zeer vriendelijk, vakkundig, betrouwbaar en behupzaam, zo omschrijven wij het personeel van van Eijk. Al 2 caravans gekocht bij dit bedrijf. Zelfs toen we op een camping in de buurt stonden en ons kraantje het niet leek te doen, kregen we rustig telefonisch een stappenplan, toen dat ook niet lukte, boden ze zelfs aan even langs te komen! Uit eindelijk bleek dat niet nodig maar waar vind je nog zo\'n goede service? Voor ons is de afstand om de caravan te brengen voor onderhoud dus geen probleem. We plakken er gewoon een kampeerweekend aan vast. Het geeft ons rust te weten dat wij een dealer hebben waar we voor 100% vertrouwen in hebben.

• Reden bezoek Andere reden

Onze Fendt caravan komt van van Eijk. We hebben pas een paar kleine herstellingen laten doen bij hen .We zijn zeer tevreden over de service en de kwaliteit .De klantvriendelijkheid bij van Eijk vind je nergens anders .een dikke 10 hebben jullie zeker verdient

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ben al vanaf december 1978 klant bij van Eijk Caravans. Altijd tot volle tevredenheid zaken kunnen doen. De service is geweldig en de kennis van het personeel is ook prima. Dit verklaard ook, dat het klantenbestand uit alle hoeken van het land komt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

laatst kochten we onze vijfde nieuwe Fendt caravan, de eerste bij van Eijk overigens. voor het eerst bleek bij aflevering onze lange lijst met specifieke wensen tot in detail volgens afspraak te zijn uitgevoerd. dit hadden wij nog nooit meegemaakt. alles klopt aan deze dealer, we zullen goeie reclame maken voor van Eijk.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Uitstekende service van een bedrijf wat nog ouderwets goed met zijn klanten om gaat. Voor iedereen die een caravan zoekt zeer aan te bevelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Enkele reparaties snel en vakkundig uitgevoerd en met een duidelijke uitleg.

• Reden bezoek Onderhoud

Kort voor dat we op vakantie wilden gaan ontdekten we dat de koelkast van de caravan niet werkte. Na overleg met van Eijk Caravans werd afgesproken dat de caravan voor reparatie van de koelkast een dag later al net voor Hemelvaartsdag toch nog zou kunnen worden gerepareerd. Er werd meegedacht en snel hulp geboden waardoor we toch op de geplande dag op vakantie konden gaan. Een voorbeeld van uitstekende service!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Na inmiddels 3 caravans aangeschaft te hebben, kan je moeilijk zeggen niet tevreden te zijn. Altijd perfect geholpen, nooit gezeur, altijd 100 % service . Een maal klant , klant voor altijd. Misschien niet de aller goedkoopste maar voor ons wel de aller beste.!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Op 1 maart ontving ik het schrijven dat de directie leden Wim en Cor willen gaan genieten van een andere invulling van hun leven. Ik kan alleen maar bevestigen dat wij in al die jaren een zeer prettig contact hebben gehad met het bedrijf en eveneens in alle contacten met alle medewerkers. Wij blijven het bedrijf trouw en hopen dat Wim en Cor nog lang in de toekomst kunnen genieten. Met grote dank en groeten.

• Reden bezoek Andere reden

We duimen voor van Eijk Caravans dat ze voor de derde keer op rij het beste caravanbedrijf van Nederland zullen worden. Wat ons betreft het beste bedrijf van de hele wereld ! Toi Toi Toi !!

• Reden bezoek Andere reden

Zeer klantgericht en deskundig bedrijf. Van Eijk Caravans staat voor kwaliteit, Afspraak is afspraak en vriendelijkheid. Met vriendelijke groet, Pascal van Gils Veldhoven

• Reden bezoek Onderhoud

Waarom bij van Eijk ???? Duidelijk: altijd persoonlijke aandacht en een gezellig en eerlijk praatje, zonder pushen voor nieuwe caravan. Slot kapot op najaars reis, ben niet handig en heb alleen een kruisschoevendraaier, Cor stuurt een complete klink met slot,deze is met mijn kruisschoevendraaier binnen 5 minuten gemonteerd. Kosten:verwaarloosbaar. Dit is waar het om gaat. Voor mijn een dikke tien. Bertram. Fendt 650.

• Reden bezoek Andere reden

In november 2002 heb ik een nieuwe Kabe gekocht bij van Eijk. Aankoop en inruil bestaande Kabe waren in 40 min. op zeer prettige en correcte manier met Cor van Eijk geregeld. In november 2011 bij een andere dealer een demonstratie model Kabe gekocht, maar het klikte gewoon niet tussen dit bedrijf en mij. Ben inmiddels weer bij van Eijk geweest voor onderhoud en voelde mij daar gewoon weer thuis. Ik zou met Miele willen zeggen: \"er is geen betere\"!

Geweldige service en kwaliteit

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

heel goede ervaringen met van eijk, bij de koop van onze nieuwe kabe, bij schade aan de caravan regelen ze alles. de winkel in niet zo groot maar ze verkopen van alles van heel goede kwaliteit. altijd koffie en een vriendelijk woord. wij komen uit pijnacker zuid-holland, maar de afstand hebben wij er graag voor over.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

zeer goed beste bedrijf voor u caravan ik spreek uit ervaring