Geen gezijk bij van Eijk

We zijn erg goed geholpen en wegwijs gemaakt met onze hele mooie nieuwe Fend Bianco Active.

Geweldig en vriendelijk bedrijf

Uitstekend bedrijf, zeer goede en altijd vriendelijke service.

Een fantastisch bedrijf met een uitstekende service

De aankoop van onze caravan is heel plezierig verlopen. Goed advies, een bedrijf waar het vertrouwen nog hoog in het vaandel staat. Wij zijn blij dat we hier onze caravan hebben gekocht. We raden andere caravankopers graag aan ook met Van Eijk Caravans in zee te gaan. Wij zijn heel blij met onze caravan!

rampzalig 2020 .

vorig jaar einde maart de caravan na de winter vakantie achter gelaten voor het plaatsen dakluifel thule 4.50 Mtr. lang uitval 2.50 Mtr . bestelbon met prijs afspraak ,wassen en silicone vrijmaken ,en behandelen ,eind mei waren de grenzen terug open ,en hem weest halen ,die stond al buiten ,geen demo hoe en wat ???binnen de betaling gedaan ,mijn vrouw had al gezien dat er van wassen en silicone vrijmaken niets gebeurd was .een woorden wissel met een werkman waarom er niets was gebeurd ?????was wel was niet en zo daar ik met een grote pik-up rij, kon ik zeer goed op het dak kijken . dat was nog het zelfde zo zwart en vuil als de banden ,en daar moest 150 euro betaald worden ,maar we hadden al betaald ,met veel tralala 75 euro terug gekregen ,zo ontevreden dat we waren ,zonder nog een woord de caravan aan de haak en weg waren we ?????????? wilden nog een voorwand G 3 kopen ,maar bij een andere caravan verdeler besteld waar er wel een goede afspraak was . nu mag dat de laatste verdeler zijn voor fendt , die zal geen EURO CENT MEER AAN ONS VERDIENEN, die kan voor ons niets meer doen Mvg . freddy

zeer goed

Service van begin tot eind . Onze nieuwe caravan kwam uit Zweden net voor de kerst 2004 en we zouden naar de wintersport gaan in Frankrijk. Maar ja er moest nog het een en ander overgezet worden van de vorige o.a. het Level en Lock systeem en de werkplaats was vol bezet . Cor regelde toen dat de nieuwe op de brug kwam en ik in eigen regie het systeem kon overzetten . Dit lukte met ondersteuning van de jongens uit de werkplaats en we vertrokken eerste kerstdag naar Frankrijk , super wintersport vakantie gehad . Begin dit jaar ging het gezondheidstechnisch niet meer en we moesten het caravanen opgeven en dat was een hard gelach ; ruim 40 jaar met de caravan op stap en nu niets meer . De caravan moest ook verkocht worden en met Chris afgesproken dat hij hem zou verkopen tegen een bepaalde commissie en begin 2020 de caravan daar achtergelaten na ontvangst van een contract doch door Corona duurde het tot eind September voor een Belg de caravan kocht ; toen nog door de Belgische keuring ( allemaal extra werk voor van Eijk) en half December konden de centjes overgemaakt worden . Super tevreden met de service van van Eijk door alle jaren heen en een welverdiende negen als beoordeling

Al vele jaren klant geweest bij van Eijk en altijd genoten van de geweldige goede service en gemak van communicatie. Ook de bemiddeling bij verkoop ( wegens omstandigheden), prima verlopen. Chapeau.

From: Frans van der Kallen <[email protected]> Sent: Monday, December 21, 2020 3:17:55 PM To: [email protected] <[email protected]> Subject: RE: Eindejaar 2020 Beste team, Bedankt voor jullie nieuwsbrief. In dit bizarre jaar zijn wij klant bij jullie geworden. We hadden het niet beter kunnen treffen!! Voor het eerst met een Fendt op vakantie geweest. Het was in een woord geweldig. In het nieuwe jaar maken wij een afspraak voor enkele dingen die we tegen zijn gekomen. Verder wensen wij jullie in alle opzichten mooie feestdagen en een goed 2021 toe. Hartelijke groeten, Frans en Carla van der Kallen Eindhoven

Uitstekend!!!

We hebben 50 jaar gekampeerd, altijd volledig ondersteund door advies, service en vriendelijke contacten met Van Eijk! Helaas door onze leeftijd gedwongen deze periode af te sluiten. Maar ook toen was Van Eijk ons behulpzaam bij de verkoop onder bemiddeling van onze nog maar pas 2 jaar oude (jonge) caravan. Super afgehandeld!!! Kortom, een zėėr betrouwbaar, vakkundig en klantgericht bedrijf, waar je je volledig welkom en “thuis” voelt!

Na een wat lastige start als klant, kunnen wij niet anders zeggen dat wij verder uitstekend zijn geholpen door de mensen van Van Eijk. Na onze eerste vakantie hadden we wat kleine mankementen gemeld en deze zijn naar volle tevredenheid hersteld en alles onder het mom van garantie. Ook uitgebreid tijd genomen om samen met ons de voortent op te zetten in de hal, omdat wij daar vragen over hadden. Kortom prima zaak om een caravan en tent te kopen.

Service van Eijk caravans is niet meer wat het geweest is

Kom je door een misverstand veroorzaakt door van Eijk zelf, dan heb je een probleem. Op de mails aan Chris Merkx worden antwoorden gegeven die om de zaak heen draaien maar geen oplossing bieden. Er wordt verwezen naar o.a. de taxateur van de CED, die moet het oplossen, maar ook deze geeft geen afdoend antwoord. Beloftes in een gesprek (onder getuige) worden niet nagekomen. Het dossier is gesloten en er wordt niet meer gecommuniceerd, de zaak wordt doodgezwegen. Zelfs op een recent bemiddelingsverzoek van het Klachtenkompas van de Consumentenbond wordt gewoon niet gereageerd. Het is een trieste zaak voor de voormalige eigenaren

Fantastisch bedrijf met terzake deskundig personeel

Heb in 2015 een nieuwe Fendt Tendenza 515 SE gekocht bij Van Eijk Caravans toen Chris Merkx pas de zaak had overgenomen. Wij hebben op een leuke manier onderhandeld en hebben nadien verschillende problemen gehad, die door Van Eijk uitstekend is opgelost. Heb wel eens onenigheid gehad, maar dat is na een goed gesprek naar tevredenheid opgelost. Ik ben al klant bij van Eijk Caravans sinds 1978 en kan iedereen die een nieuwe of occasion wil kopen van Eijk Caravans aanbevelen. 31 mei 2020 Wim Wilting uit Veldhoven.

Prettige mensen, goede service

Bij Van Eijk word ik elke keer hartelijk ontvangen. Het kopen van onze nieuwe caravan ging erg prettig. De service daarna is top. Kleine klachten worden direct verholpen. Ze hebben zelfs de caravan een keer bij ons opgehaald. Kortom, een uitstekend bedrijf!

Een super goed bedrijf!

Voor schadereparatie het juiste adres,de caravan wordt weer als nieuw! Dank voor de service.

Dat men eens goed na moet denken in deze zaak !!!!

Ook wij begrijpen niet hoe deze zaak aan zo,n klanten tevredenheid kan komen ,de directie neemt nog niet eens de moeite in deze corona crises om telefonisch contact op te nemen. Omdat bij de verkoop van de caravan die wij kochten aangeven was dat alles perfect in orde was, blijkt dit achteraf totaal niet te kloppen. Zodra je betaald hebt kent men je niet meer. Triest dat zo'n zaak zo'n service beleid heeft.

Er is werkelijk niets op aan te merken, super!

Wanneer je gaat voor kennis, kwaliteit, klantvriendelijkheid en service ben je hier aan het juiste adres. Veel aandacht en tijd voor uitleg van de techniek van de door ons gekochte caravan. Snelle en correcte oplossingen voor de kleine punten die we tijdens de proef kampeerweek vaststelden. Kortom zeer tevreden!

Incompetent op alle vlakke

Door onjuiste voorlichting bij eigenaar Chris Merkx een caravan met te laag laadvermogen gekocht. Volgens Chris is 112 kilo met 5 personen ruim voldoende. Wij kwamen alleen na onze eerste vakantie met een caravan met een doorgezakte as thuis. Vervolgens Chris gevraagd om mee te denken in een inruilvoorstel op een nieuwe caravan met af fabriek een zwaardere as. Dezelfde caravan is nu gekocht bij een andere dealer voor bijna 10.000 euro minder. Laat je niet bedriegen door de affiches met caravan van het jaar erop. Dat is nog van voordat Chris eigenaar werd.

Wij stonden op het punt om naar de wintersport te gaan en na controle van enkele belangrijke zaken bleek de koelkast op gas niet aan te gaan. Dit hadden we nodig omdat we een nacht zonder stroom hadden. Omdat onze caravan Tendenza 515SG net voor reparatie in de werkplaats was geweest voor vervanging van de koelkastthermostaat heb ik gebeld met Frans de werkplaats chef. Omdat wij niet meer naar Hapert konden komen heeft hij geregeld dat er een monteur naar ons toe kwam (Veldhoven). De storing heeft de monteur verholpen en wij konden met een goed gevoel vertrekken. Onze dank gaat uit naar Frans en de monteur en natuurlijk de perfecte service. Kees

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

gebeld voor het plaatsen fietsenrek , konden na 2 dagen terrecht. Prima vakwerk tevens gratis een strip vastgezet.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Drie jaar geleden een gebruikte Fendt caravan gekocht, goede prijs, uitstekende service bij oplevering (monteren mover, paar kleine gebreken oplossen). Daarna twee keer terug voor onderhoud en een kleine reparatie. Super service, alles perfect uitgevoerd, vriendelijk, zeer ter zake kundig en ook nog een leuke winkel met kampeerbenodigdheden en accesoires. Absoluut een aanrader!

• Reden bezoek Onderhoud

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onze ervaring is ronduit slecht. Na het tekenen van een koopovereenkomst belde de dealer dat hij meer geld voor de gekochte caravan wilde hebben. Nadat wij hem vertelde dat hij zich aan de gemaakte afspraak diende te houden heeft hij de caravan geleverd maar wel de airco, mover, fietsendrager en luifel eraf gehaald

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Geen vaste klant, maar desondanks snel en vakkundig een nieuwe Endura mover gemonteerd onder onze Elddis caravan. Een contente mens.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Na een eerste bezoek afgelopen zomer waarbij de keus viel op een Fendt Tendenza 515 SG een offerte laten maken. Bij nog 4 andere dealers geweest maar Van Eijk Caravans had de beste offerte met de hoogste inruilprijs dus daar de caravan besteld. Zaterdag 24 februari de caravan opgehaald na de mover er zelf onder gebouwd te hebben met gebruik making van de brug in de werkplaats. Een echt klantvriendelijk en service gericht bedrijf. En altijd is er tijd voor een kop koffie en een praatje.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Na jaren van camperen met een Hymer wilde wij weer terug naar een ruime caravan. camping/Hoogeloon/Mayas_Hoefke_Minicamping Hier begon onze fietstocht en kwamen wij uit bij van Eijk caravans. Met veel vrijheid konden wij de vele gebruikte en diverse merken en modellen nieuwe caravans in ons op nemen, en werden vriendelijk en zeer meedenkend te woord gestaan. folders mee en nog 2 keer terug. Maar ja, eerst de camper verkopen en vervolgens onze keuze, de door ons beoogde Opal 515 sg aankopen. Landelijk nog bij andere een vrijblijvend offert laten uitbrengen maar ondanks het zeer geringe meerprijs bij van Eijk hebben wij onze caravans juist gekocht bij van Eijk caravan. ( ik hou niet van uitspelen) Even stond de verkoper raar te kijken dat er op mijn verzoek Led breedte-lichten gemonteerd werden. Ook wilde ik dat de accu van de mover ook de binnen verlichting moet kunnen laten branden, en opgeladen wordt tijdens het rijden. U zou dit allemaal moeten doen, deze 2 optie\'s welke echt niet zo duur zijn, zeker voor het gemak wat je terug ontvangt. De super grote brede luifel gaf even problemen maar deze is voor garantie netjes verholpen. Het disselbak slot greep kwam niet van zelf naar buiten, ook dit onder garantie verholpen. Mijn vrouw en ik ervaren van Eijk caravans als kundige vriendelijk en zeer meedenkende personen. Iederpersoon in zijn eigen vak, van de winkelverkoop tot de werkplaats chef, van de koffie dame tot de elektricien. En zeker niet te vergeten de verkoper en aflevering poetsdame die iedere gemaakte afspraak bewaakte. Zelf de administratie verdient een pluim, de email komt gesplitst bij de juiste personen in het bedrijf waarmee je goede en duidelijk afspraken mee kan maken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaringen bij de aankoop van een nieuwe caravan. De mover, die tegen meerprijs is overgezet van onze vorige caravan werd, aldus navraag bij de chef werkplaats (achteraf), fout gemonteerd. Hierdoor werkte de mover niet goed. Omdat wij dit ontdekten tijdens onze vakantie hebben we zelf de mover, na telefonisch overleg met de chef werkplaats, juist gemonteerd. Dit was voor een leek ca 4 uur werk. Bij een e-mail aan het bedrijf achteraf om hierover ons ongenoegen te uiten worden door de eigenaar van het bedrijf allerlei uitvluchten gegeven waarom de mover niet goed werkte. Alle uitvluchten raken kant noch wal. Zo zou het kunnen zijn dat de banden zijn afgesleten (na 2.500 km 1,5 cm afgesleten?), de caravan zou kunnen zijn ingezakt (??), de mover zou niet goed vastzitten en zijn verlopen. Alles behalve erkennen dat er fouten zijn gemaakt zoals de chef werkplaats wel heeft erkend. Zo raak je klanten kwijt. p.s. het bedrijf is enige jaren geleden overgenomen. Jammer genoeg is met de naam niet de service overgenomen. Hoe snel kan een topzaak afzakken!

• Reden bezoek Andere reden

Gisteren uitermate goed geholpen! Een skotelbraai(niet eens daar gekocht) is gemaakt. Waar wij hem destijds kochten werden we van het kastje naar de muur gestuurd. In nog geen 10 mminuten was de klus geklaard..... kosteloos! Wat een geweldige service TOP

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden