Geweldig bedrijf met een perfecte service

We hebben een Fendt caravan gekocht bij Jos echt een goede verkoper die naar de klant luistert. We zijn zeer tevreden over de caravan omdat het afgelopen jaar weer zo warm was hebben we een airco in laten bouwen. En zoals je van hun verwacht weer perfect op tijd en netjes klaar. Ik kan iedereen Van Eijk Caravans aanraden

Niet volgens afspraak!!!

Onze caravan met schade gebracht, volgens afspraak zou het tussen de €1500,00en€1800,00 kosten!!!! Uiteindelijk €2545,45 moeten betalen. Dat zijn geen afspaken. Voor ons is geen goed beleid. Dus wij gaan er niet meer heen!!! Wees gewaarschuwd!!!!!

Een positieve verandering.

Een verademing om na de overname door Caravan Extra te komen. Vriendelijk en bereidwillig klantgericht, je bent welkom.

Geweldige dealer

2020 in corona tijd , bestellen wij een Automatisch level systeem , omdat we de grens niet over mogen (wij zijn Belgen ) komt de zaakvoerder Chris Mercks onze caravan ophalen in België , en brengt hem na montage ook weer terug , das service van de bovenste plank , en bij elk bezoek word men daar met open armen ontvangen , bij een een lekker kopje koffie word er steeds een praatje gemaakt , je bent er geen NR maar een gewaardeerde klant , TOP .

Een geweldige SERVICE

Een geweldige service en niets is teveel zelfs telefonisch bereikbaar ten alle tijden. Bedankt

onbetrouwbaar

interresse in fendtcaravan. Ik neem contact op om caravan te zien maar annuleer deze afspraak ivm zeer slecht weer. Caravan werd aangeboden voor 13.950 en deze zou van 2010 zijn. ! week later kost deze caravan 1000euro meer 14,950 en is deze caravan 1jaar ouder. Heel gek en naar vraag aan caravandealer was dit fout op internet.

Vriendelijke en ervaren klantgerichte medewerkers

Vanaf binnenkomst, aankoop tot en met de aflevering van de nieuwe Fendt Bianco Activ 465 SGE keurig geholpen. Meedenken in oplossingen voor de vragen die bij ons leefden. Een puntje van aandacht is de communicatie over het ontbreken van de thule luifel die door leveringsproblemen helaas ontbrak bij aflevering waarvan wij geen weet hadden.

Grandioos

Ik zocht een onderkader voor mijn kip caravan. Deze is nergens meer te koop. De firma van Eijk chef werkplaats, Heeft de moeite genomen om in hun loodsen te kijken of ze er nog een konden vinden, met succes hij vond het kader wat ik zocht. Grandioosvwat een service van de Firma van Eijk. Nogmaals hartelikkk dank voor de grootse service en hulp G. Godart

Super service

Zeker een aanrader. Fijne onderhandeling. Prettige verkoper.

Al jaren uiterst tevreden.

Prettig ontvangst. Fijne showroom en winkel. Kundig personeel. Hebben tijd voor de klant. Ook wanneer je niets koopt. Altijd welkom.

Betrouwbaar, deskundig en servicegericht

Bij de zoektocht naar een tweedehands caravan prima geïnformeerd, en tijdens hetzelfde bezoek tot een overeenstemming gekomen. Toen tijdens de 1e kampeervakantie een van de kranen bleek te lekken, kreeg ik direct kosteloos een nieuwe kraan mee. Kortom, een betrouwbare, deskundige en servicegerichte organisatie!

Ontzettend behulpzaam en klantgericht

Op vakantie in Frankrijk liep de hond ons luifel onder de caravan vandaan en brak een tentstok. Voor het vervangen van de stokkenset bood Van Eijk Caravans (waar ooit het luifel gekocht was) de allerbeste service. Ik kreeg direct contact en werd vriendelijk te woord gestaan. Chris dacht volop mee voor een goede oplossing. Nog voor we thuis waren, hadden we een nieuwe set stokken. Bedankt!!

Een super envertrouwd adres

Een super en vertrouwd adres

Geweldig! Top service.

Erg fijne zaak om een caravan te kopen. Het voelt gewoon veilig en vertrouwd. Goede uitleg en service. Ik kwam een van de eigenaars zelfs tegen in Italië waar een caravan van een klant werd afgeleverd. Dat is toch top! Bedankt voor de mooie caravan die jullie ons hebben verkocht. We zijn zeer tevreden. Ook met alle accessoires die erop zijn gezet.

Niks één zin. Eén woord is genoeg: VERTROUWEN!

In 2003 onze caravan gekocht bij Van Eijk. De klant is er koning. Maastricht-Hapert. In 2021 mover gekocht. Vanzelfsprekend terug naar Van Eijk!

Een geweldig bedrijf

Service hoog in het vaandel. Goed advies.

Vriendelijk personeel goed geholpen echt mensen die er verstand van van hebben zeker een aanrader

Aanbevelenswaardig! Uitstekend en vriendelijk geholpen.

Vlotte, vriendelijke contacten en steeds prima geholpen. Onze eerste ervaring met van Eijk Caravans en Fendt is uitstekend.

Een prima vriendelijke behandeling

Geen vraag te veel. Hulp voor handen en mogelijkheid om droog over te laden. Men geeft prima adviezen en zijn niet opdringerig.

Zeer vriendelijke, flexibele en vakkundige medewerkers, goede nazorg

Na het kopen van een occasion bij van Eijk in oktober 2020 bleef deze daar gestald en werd de caravan gereed voor aflevering gemaakt. Op hun aanraden zijn we na het ophalen van de caravan in april 2021 een weekje op een camping in de buurt gebleven. Enkele kleine door ons geconstateerde defecten werden direct opgelost. Voor de reparaties kwam men gewoon langs. Als beginnend kampeerders waren we blij met de ons gegeven adviezen. Tot slot viel ons de zeer persoonlijke benadering op. We verwachten zeker terug te komen bij van Eijk in Hapert !!

Fijn en goed geholpen...........aanrader voor aankoop caravan

Zeer goed en duidelijk geholpen door verkoper, ondanks dat het zeer druk was op de zaak toch rustig en doelmatig overdracht kunnen doen. Was klein probleem....snel en zeer duidelijk opgelost.....Topper.... Zal zeker voor andere caravan eerst daar gaan kijken voor we ergens anders heen gaan,,,,,,,,,, Aanrader voor caravantrekend nederland.................

Gewoon weg geweldig

Reeds sinds 11 jaar klant bij deze dealer. 2 jaar geleden de 2e Fendt caravan gekocht. Na 11 jaar is de service nog altijd super toppie. Jef en Truus Gerards. Maastricht

WAARDELOOS

EENS EN NOOIT WEER!! WAT EEN SLECHTE SERVICE. WORD GEWOON VOOR GELOGEN OVER DE VORIGE EIGENAREN!. (TIP. ZORG DAT DE VOLGENDE KEER DE BOEKJES ER UIT ZIJN!)

Prima en duidelijke uitleg Maken waar wat ze zeggen Vlotte, vriendelijke en flexible contacten met de verkopers!

Zeer gastvrij en vriendelijk en kennis van zaken. Veel keuze in caravans.

We werden zeer vriendelijk ontvangen en konden verschillende caravans bekijken , daarna een kopje thee of koffie en mogelijkheden besproken en uiteindelijk een mooie nieuwe Fendt gekocht. Ook daarna goede afspraken gemaakt over bv airco en tv die ingebouwd moesten worden en alles was netjes afgewerkt toen we de caravan weer op konden halen in het voorjaar. Nu op naar vele mooie vakanties.