Uitstekend kontakt prima geholpen Goed net adres Zeker een aanbeveling

gewldig

Top service!

Top service!

zeer goed geholpen perfect

het was gewoon in een woord perfect ,heel goed geholpen veel uitgelegd en uiteindelijk na een proefrit een hele leuke auto gekocht

Uitstekend, betrouwbaar, goede service

Kwam heel goed over.

Ik voelde mij op mijn gemak bij deze garage en een fijne verkoper.

Erg klantvriendelijk, we zijn erg blij met onze nieuwe auto!

We waren al een tijdje op zoek. En zijn vanuit het Zuiden naar het Noorden gereden langs vele auto dealers. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij dit autobedrijf. De verkoper was vriendelijk en gaf os een mooie deal. De auto werd zeer netjes afgeleverd, zelfs met een extra garantieverzekeing die door hun betaalde werd. Hiermee kunnen we bij elke aangesloten dealer in het Zuiden terrecht. Dit vinden we echt een goede klantenservice. Wij raden Autobedrijf van Essen dan ook bij iedereen aan.!

Netjes en snel

Zeer netjes geholpen door de heren V.Essen Mijn vorige garage (Mytilus edulis) maakte er een rommeltje van. Hier wordt alles netjes opgelost, Zeker een aanrader om zaken mee te doen. Dank en de auto rijdt heerlijk.

Richard heeft mij geholpen heel vriendelijk en duidelijk! Top geregeld!

Wij bevelen dit bedrijf aan omdat wij goed en correct zijn geholpen.

Na ons eerste overleg hebben wij de auto gekocht. Het voelde vertrouwd en goed. Auto is keuring volgens afspraak afgeleverd.

Klantvriendelijk

Alles netjes geregeld .

Proefrit aan huis ,netjes voor elkaar. Aflevering thuis ,keurig volgens afspraak ,en uitleg over de auto goed en uitgebreid .

Wat een prettig bedrijf.

Altijd tijd voor een praatje. Geweldige service en betaalbaar. Top

Goed geholpen, kon snel een afspraak inplannen. Vriendelijk geholpen en netjes terug gebeld zodra de auto klaar was.

perfecte service gekregen

goede service gekregen tevens door het meegeven van een leenauto.

Goed en vriendelijk

Zoekopdracht uitgezet voor een occasion, fijn en vriendelijk geholpen. Gevonden auto voldeed volledig aan de wensen. Na een proefrit is de auto netjes in orde gebracht en helemaal schoon en strak afgeleverd. Zeer goede ervaring en heel erg blij met de nieuwe auto.

Very kind and professional. Buying a car from them was a nice experience.

En goede persoonlijke benadering

Auto bezichtigen kopen

Goed geholpen door deskundige medewerker.

prima service!

Ondanks een verhuizing, goede en persoonlijke aandacht.

Gastvrij en nemen de tijd.

zeer gastvrij ontvangen met een kop koffie. Bij ophalen van de auto kreeg ik een duidelijke uitleg en namen echt de tijd om mij de auto te leren kennen. Reed met een goed gevoel weg.

Heerlijke koffie mis alleen gebak er bij .

Beste service naar de klant

Ik koop nu vele jaren met plezier een auto bij van Essen auto hun service is meer dan even een auto brengen voor onderhoud of een aanschaf van een mooi voertuig er ontstaat een vriendschap met de personeel en met de eigenaren ze staan dag en nacht voor je klaar 7 dgn per week de inzet van iedereen die daar werkt is buitengewoon klant voelt zich echt koning en je voelt je zeer welkom op elk gebied ik zal altijd bij hun mijn auto kopen en rij zelfs 100 km enkele reis voor mijn onderhoudsbeurt onze zoekt tocht naar mijn auto heeft alleen maar voordelen gehad door de kennis en inzet van Martin van Essen

Goede service en tijd voor de klant

Bij de aankoop van mijn Renault Twingo nam Richard ruim de tijd om ons uitleg en toelichting te geven. Geen verkooppraatjes maar echte interesse en hart voor de zaak.

Niet alleen vriendelijk, maar ook zeer zeker behulpzaam. Het eerste autobedrijf waarvan ik niet het gevoel heb dat ik 'opgelicht' word. zeker een aanbeveling!

Over Bosch Car Service