Uitstekende ervaring

Bedrijf is zeer servicegericht

Je voelt je altijd welkom en nooit te veel

Het personeel en de eigenaar groeten je van afstand al en bovenal de afspraak en de werkzaamheden worden vlot uitgevoerd met de toelichting wat er gebeurd is.

xxxxxx

Prima service, betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk

Prima service, betrouwbaar, vakkundig en klantvriendelijk. Fijn bedrijf

Goede aankoop gedaan prima service!

Mijn dochter was op zoek naar haar eerste auto. Hoe kom je nu nog aan een betrouwbaar adres waar zij voor spaarcentjes een goede auto kon kopen. Nou bij ons in de randstad “Rijnmond” gebied niets betrouwbaars kunnen vinden. Toen vond ik voor haar via internet vakgrage Elting met hele goede recensies. Het mailverkeer met Michel voelde direct goed en hij had een wagen die hij ooit nieuw had verkocht aan iemand uit het dorp die nu beschikbaar was. Ik kon zelf niet mee dus gaat je dochter zonder enige kennis van auto’s ineens zelf een auto kopen samen met haar tante. Twee vrouwen die de motorkap open doen en niet weten waar ze naar moeten kijken :).Uiteindelijk helemaal vertrouwd op Michel die dit wel een uitdaging vond. Auto direct gekocht na proefritje vol lol natuurlijk. Nog een mooi taart gekregen van Michel en vol trots naar huis. Nu ruim een half jaar later is ze nog iedere dag heel blij met haar eerste auto. Een prima wagen en top service die is geleverd door Elting en Michel. Het is voor ons 2 u rijden maar in de toekomst denk ik eerst aan Elting als we een 2e hands aan willen schaffen. Michel nogmaals dank voor de goede service.

Toppers

Super service!

Vriendelijk en nette garage.

Goed advies en vriendelijk.

Eerlijk en fair.

Was wederom een prettig bezoek. De duidelijke uitleg van Erik over de uitgevoerde werkzaamheden geeft vertrouwen.

Fijne mensen, goede sfeer, auto rijdt als een zonnetje de garage uit :) bedankt weer allemaal!!

Vriendelijk, accuraat snelle service

Vriendelijk, accuraat snelle service

Betrouwbaar en professioneel

Sinds jaren een betrouwbare garage voor onderhoud en verkoop.

Vriendelijk en eerlijk

Prachtig familie bedrijf met liefde voor de auto en respect voor de klant. Eerlijke en vriendelijke medewerkers.

uitstekend

In een paar woorden; eerlijk , zeer deskundig , zeer goede service en gastvrij naar de klant. Top garage !!!

Hart voor je auto.

Bevlogen autobedrijf met toegewijd personeel ! Gespecialiseerd in CITROËN Van A tot Z.

Zoals altijd weer dik in orde

Afspraak voor APK, airco vullen en kleine beurt op redelijk korte termijn kunnen maken. Prima leenauto meegekregen, en de volgende dag mijn Citroën C5 V6 weer helemaal in orde kunnen ophalen, en dat alles voor een hele redelijke prijs. Fijn persoonlijk contact ook altijd, en geen gedoe of onverwachte verrassingen. Topservice weer!

Leo

Gewoon prima

Gepast ,trots, met de naam Enting op de kentekenplaat.

De afspraak was om 9.30 uur voor de ,wissel, van de zomer- naar de winterwielen. Het materiaal en de wielen lagen keurig netjes gereed voor deze behandeling. Het was echter net de verdiende koffiepauze... Het gehele ,team, en ook de vader (gentleman garagist) van Michel van Dijk en ik zaten rondom de voor de vaste relaties bekende tafel. De altijd pittige koffie met koek past hier precies bij. Ook tijdens deze koffiepauze hoor/merk je de gedrevenheid van dit gouden-team. Passie, vakkennis, kwaliteit...., net die stap meer willen doen voor de klant....Chapeau! Bij mijn vertrek kreeg ik een mooi boekwerk mee over de 2CV. Echter..., voor ik in de C3 stapte, keek ik nog even extra naar de achterkentekenplaat..... Enting!

na +- 20 jaar klant nog altijd tevreden

Ik was voor APK keuring en kon er op wachten met het genot van een kop koffie en kwam in gesprek met nog een klant van Enting. We kwamen samen eens dat bij een kleinere garage nog klant bent dan de grote fusie garages dan ben je een nummer

Wederom vakwerk

Snel en terzake, apk en onderhoud

vlot en deskundig geholpen. Zoals altijd!

zoveelste keer deal gemaakt met perfecte ervaring

Blijft de to go vakgarage voor ons.

Een fijne persoonlijke benadering.

Onze twintig jaar oude Citroën is hier in goede handen.

Prima garage, erg klantvriendelijk

Prima garage, uitstekende service, zeer klantvriendelijk

Gastvrij, correct, kennis van zaken

Gastvrij, correct, kennis van zaken

Top service, mooie inruil met de auto's

Een super goede service. De auto stond al klaar om zo mee te nemen. Allereerst een proefrit mogen maken, deze beviel uitstekend. De auto bevalt erg goed en is heel mooi. Bij Enting is de ontvangst uitstekend en erg vriendelijk. Daarnaast rij ik vanuit het westen graag naar Enting toe om hier mijn auto te kopen. En tot slot kreeg ik ook nog een heerlijke taart bij de aankoop.... Bedankt neef!

Zomerdijk 80 8064 xg Zwartsluis