Top garage

Altijd goede service en deskundige mensen. Gezellig kopje koffie en goede uitleg.

Zeer vriendelijke behulpzame mensen

Zeker voor herhaling vatbaar

Zoals gewoonlijk weer prima geholpen.

Verse APK, kleine beurt, nieuwe remschijven en blokken voor en op advies van de monteur nieuwe veerbollen. Een wereld van verschil met rijden. Zeer tevreden.

Goede deal en snelle uitvoering

Nette prijs voor inruil en snelle opvolging van aanvraag. Daardoor fijn zaken doen.

Goed en prettig

Goede ervaring met dit bedrijf. Goede service en klant vriendelijk.

Adequaat, snel en zeer klantvriendelijk

Het probleem van mijn auto werd snel en deskundig geanalyseerd en vervolgens werd er enorm meegedacht hoe er zo snel mogelijk een oplossing gevonden kon worden. Ik ben onder de indruk van de moeite die er voor mij is gedaan en de snelheid waarmee ik geholpen ben. Alle medewerkers ook even vriendelijk en behulpzaam.

Formidabele

Onverminderd betrouwbare partner!

Deskundig en uiterst prettig.

Al tientallen jaren tevreden klant.

fijn autobedrijf

Heel fijn bedrijf, handelen snel en correct en nemen nog echt de tijd voor de klant. vriendelijke en attente eigenaar. compleet andere ervaring als bij dealer waar je toch vaak het gevoel krijgt een nummertje te zijn.

Kan onmogelijk beter!

Deskundig, persoonlijk , zorgvuldig.

Snel, ervaren, duidelijk

Gewoon prima zoals altijd!

Altijd fijn om er te zijn.

De beste garage van Nederland!

Het is een stukje rijden vanuit Amsterdam, maar altijd de moeite waard.

geweldige service en aandacht

het velt als familie aks je komt, vriendelijke ontvangst en je wordt uitstekend geholpen

Heel prettig geholpen

Nooit t gevoel gehad dat je met een gladde verkoper aan tafel zat. Duidelijke uitleg en fijne afhandeling verkoop

Uitstekende ervaring

Bedrijf is zeer servicegericht

Je voelt je altijd welkom en nooit te veel

Het personeel en de eigenaar groeten je van afstand al en bovenal de afspraak en de werkzaamheden worden vlot uitgevoerd met de toelichting wat er gebeurd is.

xxxxxx

Prima service, betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk

Prima service, betrouwbaar, vakkundig en klantvriendelijk. Fijn bedrijf

Goede aankoop gedaan prima service!

Mijn dochter was op zoek naar haar eerste auto. Hoe kom je nu nog aan een betrouwbaar adres waar zij voor spaarcentjes een goede auto kon kopen. Nou bij ons in de randstad “Rijnmond” gebied niets betrouwbaars kunnen vinden. Toen vond ik voor haar via internet vakgrage Elting met hele goede recensies. Het mailverkeer met Michel voelde direct goed en hij had een wagen die hij ooit nieuw had verkocht aan iemand uit het dorp die nu beschikbaar was. Ik kon zelf niet mee dus gaat je dochter zonder enige kennis van auto’s ineens zelf een auto kopen samen met haar tante. Twee vrouwen die de motorkap open doen en niet weten waar ze naar moeten kijken :).Uiteindelijk helemaal vertrouwd op Michel die dit wel een uitdaging vond. Auto direct gekocht na proefritje vol lol natuurlijk. Nog een mooi taart gekregen van Michel en vol trots naar huis. Nu ruim een half jaar later is ze nog iedere dag heel blij met haar eerste auto. Een prima wagen en top service die is geleverd door Elting en Michel. Het is voor ons 2 u rijden maar in de toekomst denk ik eerst aan Elting als we een 2e hands aan willen schaffen. Michel nogmaals dank voor de goede service.

Toppers

Super service!

Vriendelijk en nette garage.

Goed advies en vriendelijk.

Eerlijk en fair.

Was wederom een prettig bezoek. De duidelijke uitleg van Erik over de uitgevoerde werkzaamheden geeft vertrouwen.

Fijne mensen, goede sfeer, auto rijdt als een zonnetje de garage uit :) bedankt weer allemaal!!

Vriendelijk, accuraat snelle service

Vriendelijk, accuraat snelle service