Plezierige mensen met een correcte behandeling

Wij hebben bij Michel een C3 Aircross gekocht en zijn heel tevreden over de prima aflevering van de auto. Wij kunnen Enting van harte aanbevelen.

Perfecte garage

Wordt altijd vriendelijk en fijn geholpen

Professionaliteit die samengaat met gezelligheid.

Mijn Xantia weer helemaal klaar voor nog meer heerlijke kilometers.

Kleine technische controlebeurt, grote uitwerking. C-3

De ontvangst is zoals altijd, aller hartelijks. Tijdens/na de ,pittige, kop koffie worden de technische onderdelen vakkundig met elkaar besproken. (Kleine beurt C- 3) De controle wordt zeer intensief/grondig uitgevoerd. Ook het stof etc. rondom de stoelen-rails, wordt door luchtdruk verwijderd. Verlichting-test/controle door twee technici uitgevoerd. De ruitenwisser(s)-test laat een lichte streepvorming (voorzijde) zien, worden vervangen door nieuwe A-kwaliteit Bosch. Dan...., de ,stop-start accu, voldoet niet geheel (meer) aan de hoge en zichtbare normen van de bekwaam eisen-stellende technici. Een keurige en goed onderbouwde uiteenzetting (type-soort) volgt. De accu wordt geplaatst. De ,som, van deze controlebeurt is perfectie! Het bewijs van onderscheidend vermogen....., Enting.

Waanzinnig goed

Zeer vriendelijk en kundig personeel. Ze stralen allemaal vertrouwen uit. Er worden eerlijke prijzen gehanteerd. Er wordt met de klant meegedacht. Ik heb er al 5 auto's gekocht, altijd tot volle tevredenheid. Ik raad deze garage bij iedereen van harte aan.

TOP !

Doet wat gezegd wordt, geen gezeur, zeer snelle en uitstekende service.

Aankoop van auto

Een mooie auto gekocht voor een eerlijke en nette prijs. Ook het personeel is erg vriendelijk en ervaren, kortom een zeer tevreden over dit bedrijf.

Deskundig en vriendelijke en snelle service

Zoals altijd weer uitstekend geholpen

Betrouwbaar en ze maken waar wat ze zeggen.

Altijd stipt op tijd, meedenkend, en zeer goed in het uitleggen van wat ze doen en gedaan hebben. Het is een kleine overzichtelijke garage met een geweldig klein team van zeer goede en dienstverlenende medewerkers. Ze zijn in mijn ogen en met mijn ervaringen groots door klein te blijven!

Fijne garage

Prima ontvangst bij deze Citroënliefhebber. Fijn zaken gedaan. Een mooie auto en een goed gevoel aan overgehouden

Een TOP garage!!!

Voor de tweede keer hebben wij onze auto bij Michel gekocht. Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de service. Een TOP garage, wij rijden er graag voor om! Met vriendelijke groet, Gerrie Mulder en Monique Huberts

super

klantvriendelijk zoekt mee naar oplossingen alles wordt tot op de puntjes goed uitgelegd bij aankoop van je gekochte auto.

Er is altijd een plekje vrij.

Bijzonder klantgericht en meedenkend.

Je voelt je als lid van de familie.

Persoonlijk, open, positief.

Prettig en zonder gezeur zaken doen.

Zie boven.

Fijn team,zeer goede dienstverlening;persoonlijk!

Zie hierboven.Voor mij DE garage.

Netjes en vriendelijk geholpen

Nadat onze dochter hier haar auto had gekocht en altijd tevreden is over de service die geboden wordt, hebben we ook besloten een auto hier te kopen, omdat we weten dat de service en klantvriendelijkheid hier altijd voorop staat

Een eerlijk en gezond bedrijf.

Je wordt hier zeer vriendelijk ontvangen, en alles wordt tot op de puntjes goed uitgelegd bij aankoop van je gekochte auto! Je voelt je hier gelijk thuis. Aanrader.

Altijd fantastische service en advies!

Altijd fantastische service en advies!

Weer snel geholpen.

Een geheel nieuwe ervaring voor mij. Vandalisten die een spiegel van de auto afgetrokken hadden. Ook daarvoor kon ik bij Enting bv terecht. En in een mum van tijd was zoals Michel zei 'bij Picasso het oor er weer aangezet'. Ik ben superblij met deze vriendelijke en vakkundige mensen!

Heel erg prettige mensen en een fantastische service!

Al jaren koop ik mijn auto’s bij Michel en zijn mannen aan de Zomerdijk in Zwartsluis. Iedereen die er komt, wordt er hartelijk ontvangen en weet dat er met grote zorgvuldigheid en vanuit vakmanschap naar zijn/haar auto is gekeken. ‘No-nonsens’ staat bij hun hoog in het vaandel, dat is altijd prettig. Enting is een bedrijf waar veel andere bedrijven eens een kijkje zouden moeten nemen om een goed voorbeeld te krijgen van hoe het ook kan: passie, degelijkheid en vakmanschap onder één dak. Ga zo door!

Direct en perfect geholpen

Ik had een redelijk grote beschadiging aan de onder- en zijkant opgelopen die er ernstig uitzag (over een paal heen gereden). de onderkant lag er bijna helemaal af. Foto’s gemaakt en met de garage besproken. Ingeschatte kosten bij een reparatie bedrijf € 1.500,-. Verzekering zou mij € 3.100,- extra premie per jaar kosten omdat ik vijf jaar in de bonus/malus regeling achteruit zou gaan. Toen bood de Citroën specialist, waar ik heel graag kom, voor om te proberen het met een beetje improvisatie op te lossen. Gedaan voor € 220,-. De grootste posten kost was een sierlijst die besteld moest worden. En de klus werd na drie dagen aangepakt. ’s-ochtends de auto gebracht; om tien uur klaar. KLASSE!

Mijn XM voor het jaarlijkse onderhoud weer prima verzorgd terug gekregen, waarbij de vakkundigheid en de kennis van de XM de reden zijn om voor onderhoud vanuit het zuiden naar Zwartsluis te komen. Een XM is een betrouwbare auto, maar heeft vanwege de leeftijd wel ervaring nodig met de techniek en de specifieke gebreken die na 24 jaar kunnen optreden. Bij een reguliere garage kan dat handen vol geld kosten, terwijl bij Enting meteen duidelijk is waar het probleem te vinden is of waarmee een eventueel toekomstig probleem te voorkomen is. En dat alles voor een acceptabel bedrag.

Heldere communicatie en goeie reparatie

Een storing, en dan de volgende dag terecht kunnen en dat de storing snel is opgelost. Daarom ga ik naar een lokale garage. Korte lijnen, geen leenauto nodig.

Zoals altijd heel positief

Weer goed geholpen door ervaren monteur en vriendelijke eigenaar.