Snel en goed geholpen

Onderhoudsbeurt weer zoals altijd snel en naar wens.

Vriendelijke ontvangst

Uitermate tevreden

Zeer tevreden over de geleverde service en advies tegen een goede prijs.

goede garage met goed team

al meer dan 40 jaar tevreden klant

vakmanschap

een zeer betrouwbaar bedrijf. Vakmanschap en uitstekende service. prima communicatie

Zoals altijd….topservice.

Hier weet men wat service is. Zelfs nog extra werkzaamheden uitgevoerd. Voor de vierde keer bij Michel en team een auto aangekocht. Zal zeker niet de laatste zijn. Chapeau !

Fijne communicatie

Een fijne onderhoudsbeurt gehad aan de auto. Er wordt altijd even een belletje gedaan om kosten te bespreken. Ook wordt er duidelijk aangeven welke onderdelen zijn vervangen.

Prima service door prettige en capabele mensen.

Gewoon goed!!

Al de jaren dat ik bij Enting kom, helemaal top!

Klantvriendelijk Vakbekwaamheid Altijd tijd voor een praatje

snelle, goede service !!

x

Snelle diagnose airco Xantia.

Binnen 2,5 uur diagnose kapotte condensor van mijn airco en vervanging door een nieuwe. Mijn Xantia is weer heerlijk koel. Klaar voor onze vakantie naar Frankrijk.

Alles naar wens!

Perfecte service. Zeer klantvriendelijk.

Kundig, betrokken en vriendelijk

Gastvrijheid en klant informeren staan bovenaan het lijstje van Enting!

zeer tevreden

Door de eigenaar, maar ook door zijn medewerkers uitstekend geholpen.

uitstekend

Wederom gezellig

Weer de zomerbanden eronder en een kleine check-up. Alles goed. Fijn om zo de zomer in te kunnen gaan.

Bij Citroën specialist Enting krijg je een warm welkom!

Bij Citroën specialist Enting krijg je een warm welkom, waardoor er een gemoedelijke sfeer ontstaat. Door de kennis die de eigenaar heeft ontstaat er al gauw een vertrouwen. De eigenaar heeft oog voor elke klant en geeft hen allemaal de passende aandacht ook al zijn er meerdere klanten tegelijkertijd. Fijn bedrijf.

Prima garage

Goede service, vriendelijk personeel.

Fan van Citroën sinds 1978! Dat blijkt!

Als eigenaar van diverse Citroën’s kom je er vaak achter dat Citroën auto’s maakt die een reguliere garage niet begrijpt wat resulteert in veel onkosten veel onnodige reparaties en vele frustraties tussen klant en auto bedrijf. Enting BV heeft dit bij mij weg genomen! Ik ben verlost van ellende lange problemen wat weg kwam uit ongeïnteresseerd sleutel werk… het moment dat ik bij enting aankwam merkte ik gelijk de kennis op. Michel opent de deur hè die kraakt daar heb ik een nieuw scharnier voor liggen komt goed! Daar waar de grote beurt nog niet zo lang geleden is vonden de heren van Enting het een na andere voor een specialist bekende gebrek! En zo ben je verzekerd dat je weer veilig de weg op kan! En dat alles in 1 dag des ondanks kan ook een specialist iets over het hoofd zien dus toch een dagje langer bij enting BV uiteindelijk thuis blijkt de gasklep het te hebben begeven. Maar dit werd direct goed opgepakt met support via de telefoon op afstand is het verholpen! En rij ik nu met een Nieuwe gas klep rond! Zelden een bedrijf vol liefhebbers gezien stuk voor stuk passie voor de auto’s en dat heb je nodig om aan dit soort auto’s te werken. De communicatie over de taken en bevindingen is top begrijpelijk helder in communicatie je bent geen nummer op de bon! En je auto mag er zijn. Kortom een verademing van het garage klimaat waar ik vandaan kom en dat maakt de reis van en naar Zwartsluis zeer zeker de moeite waard! Ik zeg 100% tevredenheid voor mij behaald! Iedereen die een Citroën rijdt en te veel ellende ervaart! Zou ik adviseren ga naar een liefhebber en beleef het comfort wat je nooit gewend bent! Want Enting BV maakt onderhoud als zweven in een Citroën zo comfortabel!

helemaal top !!

Geweldig collega bedrijf!

Heel fijne en betrouwbare service!

Super fijne en klantgerichte service!

Vriendelijke

Top bedrijf

Onze auto voor jaarlijkse beurt geweest en alles weer tot in de puntjes nagezien, en goed vertrouwd adres waar de klant geen nummer is.

Vertrouwd adres waar je als klant erkend word

Apk en een nieuwe vooruit was een afspraak voor gemaakt. Met een prima vervangend vervoer Citroën c6 met v6 motor kwam ik de dag wel mee door. Volgende ochtend auto weer opgehaald met een vol jaar apk nieuwe voorruit en wisserbladen uiteraard! Toppie! Oja de schade? In ieder geval veel goedkoper en betere service dan bij een dealer.

Zeer vriendelijke zaak.

Na informatieverzoek vlot contact. Bij proefrit fijn ontvangst. Bij het ophalen van de auto werd er ruim de tijd genomen om alles over de auto te vertellen. Al met al top service.