Eerlijk en betrouwbare garage met een geweldig team,chapeau!

Wederom bedankt voor de geweldige service, de mooie matten die jullie in mijn auto hebben achter gelaten en de lekkere kerstkransen. Voor jullie en jullie team fijne Kerstdagen en een gezond 2021

Zonder Mentos gebeurd er niks

Gezellige ontspannen sfeer, met snelle goede service. Als ik maar wel een mentos geef.

snel en adequaat geholpen

Uitstekend bedrijf waar een klant absoluut geen nummer is!! Zelfs na 15 jaar weten ze wie je bent.

Prachtige C5 gekocht, afgeleverd in topstaat, alleen goed is het juiste woord! Erg leuk om vader Frans nog rond te zien lopen in het bedrijf dat nu door zoon Michel met dezelfde trots wordt voortgezet. Een bedrijf waar je eerlijk en gastvrij wordt behandeld en staat voor kwaliteit! Ga zo door mannen!!

goed ingelicht

Als vanouds.

Banden wissel, snel en professioneel plus controle vloeistoffen, laat de winter maar komen, op naar de drie ton aan kilometers!

Vakkundig en persoonlijk in één.

Zoals altijd heel prettig geholpen. Ze denken mee, leveren vakwerk en hechten waarde aan een goed persoonlijk contact.

Snel, vakkundig, efficiënt, en uiterst klantvriendelijk

Schone garage met vakkundige vriendelijke citroënliefhebbers.

Open staan en begrip voor ons probleem

NVT

Betrouwbaar, goede service

Goede en duidelijke uitleg, leuke verkoper, komt betrouwbaar over!

goed geholpen

Krijg direct bericht wat niet goed is en na de schrik toch maar maken

Top bedrijf met een goede service,

Je word altijd vriendelijk en netjes geholpen! Dit autobedrijf met zeer goede service is het omrijden waard!

Top goeie service..

Enting,we hadden een auto in de goedkope klase gekocht, paar keer problemen mee gehad, naar alle tevredenheid opgelost. Top service..een DIKKE TIEN..Paul en Klasien uut assen...

Afspraak = afspraak Vriendelijk mensen.

Ik gebruik één woord: TOP!

Geweldige garage, fantastische service en personeel en mijn volgende auto koop ik zeker weer bij Enting in Zwartsluis! Groet, Gerrie & Monique

Geweldig.

Goede service,goede koffie. We konden gewoon wachten tijdens een onderhoudsbeurt. Lekker in Zwartsluis gewandeld ook nog.

Super goed geregeld. Vakmannen!

Top bedrijf!

Perfecte service!

Geweldige 40 jaar klant

altijd ok

Perfecte service

Zoals altijd met open armen ontvangen en prima geholpen

Goed en snel geholpen

Weer een goede en snelle afhandeling van een service beurt en APK. Top

Goede service, vertrouwd adres.

Super snelle en fijne service. Snel en overzicht van de te verwachten kosten en vervolgens super snelle reparatie. Vertrouwd adres waar ik al jaren kom.

Goed werk !

Beste mensen , het was weer een genoegen naar Zwartsluis te rijden voor onze onderhoudsbeurt. Heerlijk gevoel dat alles weer is gecontroleerd en we veilig kunnen blijven rijden ! Die Peugeot is een top auto ! Hartelijke groet , Paula en Karel

Helemaal top

Goed geholpen. Eerlijk advies. Helemaal top

goed en vriendelijk geholpen

heel vriendelijk en gedegen geholpen , men neemt de tijd om alles uit teleggen . en er is vertrouwen wederzijds.je wordt echt als klant behandeld.