Goed geholpen zoals altijd.

Ik word altijd goed geholpen. Leuk plek om te zijn als je op je auto moet wachten. Ik geniet ook om naar de nieuw Citroën modellen te kijken.

conform afspraak.

goede ervaring, prima uitleg en altijd vrolijke gezichten.

vriendelijk personeel, goede uitleg bij hetgeen vervangen is.

Nieuwe Xantia!

Ga maar op zoek naar een specialist die je Citroen Xantia met liefde onderhanden neemt. Ik heb hem gevonden! Veel te ver van huis, maar dit is het adres waar mijn Xantia zijn beurten gaat krijgen vanaf het moment dat ze hem naar mijn zin hebben gemaakt. Vertrouwen vanaf de eerste kennismaking. Fijn om liefhebbers te ontmoeten met kennis van zaken en geweldig om in één van de mooiste Xantia's van Nederland te mogen rijden dankzij Enting. Om over de vriendelijkheid nog maar niet te spreken. Maar daar ga je niet voor. Die krijg je erbij.

Klantvriendelijk en service gericht

Dit was de eerste keer dat ik mijn auto voor een grote beurt en apk naar Enting had gebracht. Dit is mij erg goed bevallen. Enting heeft er een klant bij

Prima garage met deskundig personeel .

Deze garage doet prima het opgedragen werk ,maar een minpuntje is dat ze zonder overleg met mij meer zaken uitvoeren dan was overeen gekomen bv ruitenwissers vernieuwen en een servicebeurt inclusief vacumeren van de (naar mijn mening) ,nog goed werkende airco . Dus graag even contact hierover VOOR de uitvoering ervan .

Snelle service

Super service!

Heel erg goed. Onlangs een auto gekocht bij Michel, daarover al zeer tevreden. Binnen de afgesproken garantietermijn kwamen we een paar dingetjes tegen welke perfect opgelost zijn! Super tevreden; voor een eerlijk advies en goede service zeker aan te raden!

Geweldige service

Grote beurt en APK: mijn C5 uit 2003 staat klaar, maar ik krijg het verzoek om nog even een kopje koffie te drinken en te genieten van al het moois in de showroom. Prompt komt de vader van Michel het terrein opgereden: hoes en versnellingspook opgehaald in Nagele om deze nog even snel te vervangen voor ik mijn C5 weer meeneem naar huis met een glimlach op mijn gezicht. Mijn dag kan niet meer stuk.

Ik ben snel en duidelijk geholpen.

Duidelijke uitleg over reparatie, goed overleg. Ik wordt serieus genomen. Vriendelijk geholpen.

Is goed

Ik ben er al heel lang klant en mijn ervaring is goed

Prima!

Zoals altijd zijn we zeer tevreden over garage Enting.

Goed bedrijf

fijn om zaken mee te doen.

Zeer behulpzaam Team!

Vorige week 's morgens vroeg onverwacht voor een reparatie naar de Zomerdijk. De werkplaats was helemaal leeg vanwege een verbouwing, maar kreeg toch direct een leenauto mee en 's middags kon ik de auto al weer ophalen. En dat alles onder Bovag garantie. Dit Team doet alles om je mobiel te houden!

Snelle service

Zo fijn om serieus genomen te worden en dat ik gelijk terecht kon!

Geweldige service

Dit is wat je bij iedere garage zou willen hebben. Maar omdat dit niet zo is, heb ik er de rit naar Zwartsluis zeker voor over. Service, kwaliteit en vakmanschap is wat mij betreft ongeëvenaard voor mijn Citroën.

Top zoals altijd

Vriendelijkheid, gastvrijheid en uiteraard deskundigheid en daar gaat het om. Tot volgende keer.

Heerlijk gewoon

Onze eerste ervaring voelde meteen goed. Fijne no nonsense aanpak en geen verkooppraatjes. Hopelijk blijft dat zo na aflevering van de gekochte auto.

We hebben hem nog niet maar zal wel goed komen.

Onze 5de Citroën bij Enting. Weer goed geholpen en weer tevreden. Aanrader deze garage.

Helemaal van deze tijd en toch ouderwets goed !

Waarom ? Juist daarom !

super betrouwbare garage en heel deskundig !

Onze VW passat uit 2001 die we nog een paar jaar willen rijden voor naar Zweden , is op ons verzoek geheel aangepakt , uitlaat , remschijven rondom , remklauwen , radiator & exapnsievaatje vervangen , de plastic koplampen vervangen , grote servive beurt gehad en apk . Hij rijd weer als nieuw ! Mvg Otto Valk

netjes geholpen met nieuwe auto.

Blij met dit adres, voor moderne zowel als semi-klassieke Citroëns

Als vaste klant en eigenaar van zowel een XM (1999) als een C5 Break 2L. (2005) ben ik blij met dit adres met vakkundige monteurs, prettige en persoonlijk sfeer en goede service

Prima bedrijf met goede service

Prima bedrijf met goede service bij het kopen van onze nieuwe auto.

perfecte partner

vriendelijk contact, passie voor Ciroen, oplossingsgericht