klantvriendelijk

Mijn ervaring met hen kon ik al in het verleden dat een familielid daar een auto kocht,we konden onze ervaringen met citroen delen en hebben nu een auto daar gekocht.

Prima adres, enthousiast team met kennis en ervaring met Citroén

Ben tevreden met dit adres niet alleen voor de gewone beurten en onderhoud, maar ook voor het oplossen van andere problemen die je vroeg of laat kunt verwachten met je young timer: XM oud model C5, Xantia e.a.

Vakkennis, Communicatie en Betrouwbaarheid op een hoog niveau.

De kennismaking (augustus) met Michel van Dijk van Garage Enting, heb ik als zeer positief en overtuigend ervaren. Wat in/aan dit prachtige familiebedrijf opvalt, is de aandacht/gedrevenheid en de uitvoering van hetgeen is overlegd. (een tussentijdse controle aan onze C3) Sympathieke en zeer kundige technici, voeren de werkzaamheden uit. Een ,Citroën-specialist, bij uitstek. Chapeau!

geweldig

top garage goede servies altijd klant vriendelijk denken met je mee en altijd eerlijk Zeker een aanrader!!!!!

snel en vakkundig

Ik kon een snelle afspraak maken voor een vervang actie. Zeer vriendelijk ontvangen. Reparatie binnen afgesproken tijd gereed. perfect opgelost.

Gewoon super geholpen

Eerlijk en snel zoals je mag verwachten van een dealer. Geen strakke lul verhalen maar duidelijk. Het is nog een echte dealer van 1 merk dus geen van Mossel die als fabriek werken.

Goede ontvangst, vriendelijke mensen die goed werk leveren.

Als gewoonlijk zijn mijn ervaringen zeer positief,

Uitzonderlijk goed

Geen moeite was teveel om de airco van onze ds7 weer in orde te krijgen.

Prima service.

Altijd tevreden over ontvangst en de geboden service.

zeer goed

Plezierig ontvangst, koffie, auto weer netjes afgeleverd, ( gewassen) Tot de volgende keer. Waren de gevulde koeken lekker?

Deskundig en snel

Een vrij zeldzame motorstoring in mijn C3 werd snel herkend en deskundig en afdoende gerepareerd. Bovendien een hartelijk contact.

uitstekend

ok

Vriendelijk

Gezellige ontvangst, vlotte reparatie, fijne leenauto, flexibel in afhaaltijdstip.

Weer uitstekend geholpen

Eigenlijk gepland over 2 dagen, maar bij aankomst direct geholpen met een kleine reparatie en een rondje balanceren. Top service weer!

Wederom prima !

Mijn auto was toe aan regulier onderhoud, diverse reparaties en een APK. Dit is weer voortreffelijk opgepakt door Enting BV. Mijn complimenten voor het gehele team ! Alles weer perfect afgehandeld. Ik ben blij met jullie ! Paul Leermakers

No- nonsense vakkundige garage

Vakkundige garage zonder veel poespas. Auto's hier gekocht en hier altijd in onderhoud. Tevredenheid mag wat kosten.

Zaken doen met Michel? Doen!

Voor onderhoud en apk geweest. Prima service en .... klaar terwijl je wacht.

Vlot geholpen,vriendelijk en eerlijk advies over aankoop elctr. auto.

Eerlijk advies over aanschaf electr. auto. (koop direct afgerond.)

Goede service, prettige medewerkers

Servicebeurt prima uitgevoerd

Uitstekende service en vakmanschap

Mijn Citroën XM is in uitstekende handen bij Enting. Veel kennis van zaken.

Kundig duidelijk en persoonlijk.

Hoewel ik een “oude” Citroën rijdt wordt zij hier met liefde behandeld. Klein bedrijf met vast personeel die je altijd te woord kunnen/ willen staan.

Goed geholpen en snel klaar. Vriendelijk personeel

Goede ervaring, snel geholpen.

Kan niet beter

Als nieuwe klant hier verzeild geraakt om mijn Burton (Citroen 2CV basis, geen alledaagse auto) onderhoud en APK voorkeuring uit te voeren, als voorbereiding op RDW importkeuring. Fijne mensen, kennis van zaken, reële prijs, en voelde me erg welkom. Ik kan dit bedrijf aan iedereen met of zonder Citroen aanbevelen!

Perfecte hulp bij schade!

Ook voor schadeherstel zeer aan te bevelen. Alles gaat soepel en in goed overleg zoals altijd!