2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer onbeschofte afhandeling ...moesten 3 keer terug omdat het niet goed gerepareerd was....gebeld.....weer onbeschoft te woord gestaan....hun letterlijke woorden waren...ons klantenbestand is groot genoeg.....hier komen we absoluut nooit meer terug...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend bedrijf met deskundig en klantvriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht, zonder garantie (10 jaar oud). Tijdens eerste 1000 km helaas hoog olie verbruik vastgesteld, op grond van de km-stand van ~ 65000km niet wat je mag verwachten van de aankoop. Eilander was het hiermee eens en heeft de oorzaak onderzocht en de reparatie (olieschraapveren vervangen) zonder kosten uitgevoerd. Dit is een service die Eilander niet verplicht was maar toch uitgevoerd heeft !\r\nDit is nog eens service !\r\nTop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste mensen, kun je wat mee overleggen.\r\n\r\nGewoon eerlijk, geen gladde praatjes maar correct in alles.........

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens een fietsrit zagen wij een mooie occasion staan. Proefrit afspreken,rijden, onderhandelen en klaar! Perfecte inruilprijs voor onze oude auto en er wordt goed geluisterd naar de wensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen met Garage Eilander in Heerde.\r\nJe wordt er fijn geholpen met aankoop en Onderhoud.\r\nGoede service en prettig personeel.\r\nDaarom zal ik garage Eilander bij iedereen aanbevelen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al ruim 15 jaar klant en altijd zeer tevreden. Ik krijg goede, eerlijke adviezen. Ze zijn deskundig en de manier van omgaan met de klant vind ik prettig. Daarbij geven ze een goede service. Ik kan deze garage iedereen van harte aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima afhandeling van aanschaf occasion,in een gemoedelijke sfeer\r\nwat mij zeer aansprak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, prettig team en deskundig. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb heel goede ervaring met garage Eilander.\r\nZe zijn zeer vakbekwaam en eerlijk en geven goeie service

Over Automobielbedrijf Eilander

Filter op Taal