Heb zelf geen verstand van auto’s ik hoop dat van Egmond wel eerlijk en correct is

Prima.

Goed geholpen .

bijzondere mensen die weten wat ze doen, gefeliciteerd

Fijn bedrijf met korte lijnen en kennis van zaken

Prettige persoonlijke benadering waarbij helder wordt gecommuniceerd. Ook was er goed vervangen vervoer beschikbaar.

Goede en snelle service

Vriendelijk geholpen ! Onze wensen besproken voor nieuwe auto ! En zeer snel heeft v egdmond deze gevonden ! Rijden nu in een prachtige bolide ! Top autocentrum v Egdmond.

Alles weer snel en goed geregeld!

Op korte termijn afspraak gemaakt en deze keurig op tijd afgehandeld!

Begripvol

Een fijne garage die je het gevoel geven dat ze tijd voor je nemen en begripvol omgaan met de behoeftes van de klant. Zeer, zeer fijn!

Altijd klantvriendelijk

Goede service, klantvriendelijk en meedenkend met de klant!

Goede sevices.

Vriendelijk, op tijd de reparaties klaar en altijd goede antwoorden op mijn vragen.

Service goed, maar duur

Normaal zou ik 5 sterren aanklikken, want de service is uitstekend, altijd vriendelijk en vakbekwaam, maar vanwege de hoge kosten geef ik nu 4 sterren. Bougies € 30.— per stuk, en een hoop standaard dingen ook erg duur. Deze onderhoudsbeurt (apk) heel duur, maar er waren ook wat dingen die vervangen zijn die nog even hadden kunnen wachten, maar heb zelf gezegd dat het oké was om dingen te vervangen .

Goede service, ruimte voor verbetering

Ik ben goed behandeld, er zijn mij adviezen gegeven die toekomstgericht en vooruitgedacht aansluiten op tijdige onderhoud en veiligheid. Ik ben zeer tevreden met hoe ik mijn auto terugkreeg m.b.t. het volledig schoongemaakte interieur en hoe mijn auto weer als nieuw leek te zijn. Wel baal ik er van dat er overbodige aspecten aan bod zijn gekomen wat ook de kosten omhoog brengt en wat niet van te voren overlegd is. Onder bovenstaande punten en voorwaarden zal ik de volgende keer weer voor dit bedrijf kiezen.

Positieve ervaring. Klantvriendelijkheid en service betekenen hier nog iets.

Tot nu toe heeft het bedrijf een positieve indruk bij mij achtergelaten. Heel wat anders dan bij de 'officiele' dealer, waar ik altijd de indruk heb , dat ik ze maar tot 'last ben' als ik daar kom voor een onderhoudsbeurt of reparatie.

Heel erg tevreden!!

Wij hebben nu onze 2e auto gekocht bij garage van Egmond . We zijn erg tevreden. Vriendelijke mensen , en het voelt gewoon heel vertrouwd!!

Erg fijn bedrijf, netjes en snel geholpen.

Met een goed gevoel mijn occasion hier aangeschaft.

Top garage

Prima garage, gastvrij en deskundig geholpen

Een directe service op maat van de medewerkers waarbij ze de klant en zijn situatie perfect aanvoelen.

Keurig geholpen

We waren er voor t eerst, dus nieuwe klant. Ondanks dat er veel gedaan moest worden, zijn we goed geholpen en goede communicatie eromheen.

Zeer tevreden !!

Goed ontvangen,duidelijke uitleg,prima en snel antwoord op vragen.

Top service in en buiten de garage!

Onze auto stond met een lege accu, Autocentrum van Egmond gebeld en ze konden binnen korte tijd langs komen om de auto te starten. Daarna meegereden naar de garage in Rijnsburg en vervolgens weer snel op weg geholpen met een nieuwe accu. Bedankt voor de goede service!

Vanaf het eerste moment dat we kwamen kijken voor een auto werden we heel goed geholpen. Mochten zelfs onverwachts een proefrit maken. Het was zelf mogelijk om in de avond nog even langs te komen. En het ophalen ging ook zo leuk. Gingen de deur uit met een mooie auto en een heerlijk taart.

Afspraken kloppen, prima communicatie, behulpzaam.

Afspraken kloppen, prima communicatie, behulpzaam.

Goed ontvangen en duidelijke communicatie . Problemen Audi Q3 opgelost.

Super goed geholpen. Fantastisch bedrijf met uitstekende service.

uitmuntend

ik heb goede ervaring met auto centrum van Egmond altijd goede service en als je vragen hebt kun je die altijd vragen aan hun.

Vriendelijk en duidelijk,

Auto van onze Dochter voor de APK en grote beurt gebracht Er werd goed en duidelijk gecommuniceerd wat de kosten zouden Kunnen zijn.om een indicatie te geven.auto vw Up rijd weer als een nieuwe.

Langevaart 1 A

2231GA Rijnsbug