Altijd vriendelijke en vakkundige mensen

Ik wordt hier altijd snel en vriendelijk geholpen

Service is op en top!

Goede en nette service voor onderhoudsbeurt incl, terugkoppeling en advies reparatie.

swietna obsluga,pelen profesjonalizm

Polecamy kupno auta w tym miejscu,piekny car detailing,auta w bardzo dobrej kondycji,fachowa obsluga,szybka realizacja projektu,dziekujemy bardzo

Snel geholpen.

Staan altijd klaar voor je

Eigenlijk zoals het hoort. Top service en denken met je mee.

Staan altijd voor iedereen klaar.

Het zijn echte snappers.

Altijd tevreden!

Perfecte garage met vriendelijk en vakkundig personeel

Uiterst vriendelijke mensen

Onze ervaring is geweldig, hartelijk ontvangen met koffie, uitleg gekregen over onze nieuwe auto en als klap op de vuurpijl een overheerlijke taart cadeau na het ophalen van onze nieuwe auto Een dikke pluim naar autobedrijf van Egmond

ze staan ALTIJD voor je klaar met een lach!

Ze staan altijd voor je klaar, ook voor de kleinste dingen en geven je het gevoel dat ze je graag willen helpen! Heel erg prettig!

Zeer tevreden qua werkwijze. Echt een familiebedrijf.

Goed en correct maar duur!

Dat een reparatie aan een storing (ABS/wegrijblokkering/cruise control/diagnose stellen) in het elektronica-systeem van een eenvoudige VW-polo 1.2 TSI zoveel uren vergt en dus even zoveel kost valt me enigszins tegen!

Staan altijd klaar!

Ik had een klein probleempje met de stekker van de aanhanger. Langsgereden en het was binnen no-time geregeld! Top service.

Gewoon een uitstekende service

Goed voorgelicht over de reparatie en de bijbehorende kosten

Zeer vriendelijke en kundige mensen die betrouwbaar overkomen.

Mijn mening is dat het eerlijke en zeer vriendelijke mensen zijn. Vakkundige garage, die niet de goedkoopste is, maar wel goed werk afleveren en eerlijk zeggen waar je aan toe bent.

Meer dan goed

Hulpvaardig, meedenkend, vriendelijk en competent

De auto is met een haal- en brengservice opgehaald en weer teruggebracht. Dat vind ik al een fantastische service. Verder is alles heel grondig nagekeken, wat nodig was aangepakt en nu rijdt de auto naar mijn idee weer als een zonnetje.

Goed en vakkundig geholpen

Goed geholpen snel en vakkundig

Adequaat en no-nonsense!

Degelijk onderhoud advies!

Ontzettend blij met deze garage

Vergeleken met andere (merk)garages in de omgeving van Katwijk is dit een garage waar men wel weet wat service is. Er wordt vriendelijk gedag gezegd en je wordt snel en goed geholpen. Steeds wordt een plan gemaakt en met jou als klant gekeken wat de beste oplossing zou zijn. Ik ben erg blij met deze garage.

Heb zelf geen verstand van auto’s ik hoop dat van Egmond wel eerlijk en correct is

Prima.

Goed geholpen .

bijzondere mensen die weten wat ze doen, gefeliciteerd

Fijn bedrijf met korte lijnen en kennis van zaken

Prettige persoonlijke benadering waarbij helder wordt gecommuniceerd. Ook was er goed vervangen vervoer beschikbaar.

Goede en snelle service

Vriendelijk geholpen ! Onze wensen besproken voor nieuwe auto ! En zeer snel heeft v egdmond deze gevonden ! Rijden nu in een prachtige bolide ! Top autocentrum v Egdmond.

Alles weer snel en goed geregeld!

Op korte termijn afspraak gemaakt en deze keurig op tijd afgehandeld!

Langevaart 1 2231GA Rijnsbug

Over Bosch Car Service