Top service!

Geweldige service. Snel en betrouwbaar. Denken mee met oplossingen.

Prima afspraken

Prima afspraken gemaakt en waar gemaakt. Deskundige verkoper.

Zoals altijd, top service

Klantvriendelijk, deskundig, snel en behulpzaam. Het team van Van Egmond denkt met de klant mee en zorgt voor een perfecte oplossing.

Klantvriendelijk, meedenkend, goede service

Goed geïnformeerd, fijn contact. Staan altijd klaar voor vragen of hulp.

Open en eerlijk!

Geweldig!!

Waar service de motor is!!! Dat is het zeker, het snelle regelen, behulpzaam, meedenkend, en de service!!! Dank daarvoor!!!

geweldige zaak vriendelijke mensen staan altijd voor je klaar

top bedrijf

Altijd blij met advies, overleg en service!

Al jaren klant. Fijne service zonder poespas. Ook met occasion zoeken en vinden. Geleverd via Van Egmond, met inruil van wat we reden. Top!

Uitstekende service!

Vriendelijk en behulpzaam personeel bij Autocentrum van Egmond. Ook een afspraak maken gaat altijd soepel.

Goed, beter de beste

In al die jaren dat ik zakelijk "mijn" leaseauto's in onderhoud heb gehad, ben ik een aantal jaren (vanwege een EV auto die niet bij AC Van Egmond in onderhoud kon) geen klant geweest. Nu ben ik weer terug als privé klant en mijn eerste hernieuwde kennismaking voelde weer als vertrouwd. De bestelling voor nieuwe velgen met winterbanden was ondanks een afgegeven lange levertijd door VW Nederland door tussenkomst van AC Van Egmond snel en goed geregeld. Aan de communicatie hierover aan mij alle lof. Ik hoop nog héél lang klant van AC Van Egmond te mogen zijn Rob de Bruijn Voorhout

Prettige en goede service

Afspraak werd 20 minuten later uitgevoerd, afstellen verlichting werd in 2e instantie uitgevoerd.

Top-service en super-klantvriendelijk!

Vorige week een prachtige VW-Tiguan gekocht, dankzij de hulp van Peter Ravensbergen. Wat zijn wij enorm goed, vriendelijk en professioneel geholpen, vanaf de koop t/m de aflevering. Superbedankt!

Al meerdere jaren een vertrouwd adres.

Ik kom al meer dan 40 jaar bij garage van Egmond en ben nog nooit teleurgesteld! Goede afspraken en vakkundige medewerkers.

Zeer goed!

Prettige in de omgang en goede technische kennis.

Fantastisch bedrijf.

Hele goede service en fantastisch personeel. Zijn al jaren klant en nog nooit een probleem gehad. Ga zo door.

Altijd vriendelijke en vakkundige mensen

Ik wordt hier altijd snel en vriendelijk geholpen

Service is op en top!

Goede en nette service voor onderhoudsbeurt incl, terugkoppeling en advies reparatie.

swietna obsluga,pelen profesjonalizm

Polecamy kupno auta w tym miejscu,piekny car detailing,auta w bardzo dobrej kondycji,fachowa obsluga,szybka realizacja projektu,dziekujemy bardzo

Snel geholpen.

Staan altijd klaar voor je

Eigenlijk zoals het hoort. Top service en denken met je mee.

Staan altijd voor iedereen klaar.

Het zijn echte snappers.

Altijd tevreden!

Perfecte garage met vriendelijk en vakkundig personeel

Uiterst vriendelijke mensen

Onze ervaring is geweldig, hartelijk ontvangen met koffie, uitleg gekregen over onze nieuwe auto en als klap op de vuurpijl een overheerlijke taart cadeau na het ophalen van onze nieuwe auto Een dikke pluim naar autobedrijf van Egmond

ze staan ALTIJD voor je klaar met een lach!

Ze staan altijd voor je klaar, ook voor de kleinste dingen en geven je het gevoel dat ze je graag willen helpen! Heel erg prettig!

Zeer tevreden qua werkwijze. Echt een familiebedrijf.

Over Bosch Car Service