Super garage

Het is of je thuis komt

Service die een stukje verder gaat

Ik heb mijn auto gebracht voor een service beurt. Er werd netjes gebeld met alle punten die behandeld moesten worden. Ik kreeg goed advies over de opties die ik had. En naast de snelle service stond mijn auto gewassen klaar. Dat had ik niet verwacht. Zo blij met deze garage

Er wordt geluisterd naar de klant

Naast het luisteren naar de client worden er ook goede adviezen gegeven

Altijd goede service

Als ondernemer heb ik meerdere voertuigen bij hun in onderhoud. Apk's worden ruim van te voren gemeld, extra kosten tijdens de onderhoudsbeurten worden altijd besproken. En ook over randzaken (leenauto of haal en breng service) wordt ook niet moeilijk gedaan.

Vakkundig & Hulpvaardig

Wij hebben door de jaren heen altijd zeer goede ervaringen met 'de mensen' van "Autocentrum Van Egmond" gehad. Geen probleem was te moeilijk of te gek, of ze wisten er wel een goede oplossing voor. En dat altijd met een glimlach. Volhouden!

Goede communicatie

Ben goed geholpen voel je geen nummer Netjes gebeld toen het wat duurder als verwacht werd

Wederom een prima ervaring met dit bedrijf.

Prima bedrijf, heldere afspraken/communicatie en een snelle service.

Prima opgevangen. Realistische verkoop. Prettig gesprek en goede communicatie.

Fijne verkoop. Goede communicatie.

Klantvriendelijk en goede service

Heel positief!

Voor mij de 1ste keer dat ik met van Egmond Automobielen contact had! Is bijzonder goed bevallen! (nu afwachten wat betreft onderhoud) So far So good!

Kon opvallend snel terecht voor een urgente reparatie. Volgende dag was devauto naar tevredenheid gerepareerd. Prima service.

Goede service, meedenken staat bij van Egmond voorop!

Uitstekend.

Zoals altijd een prima service, met vriendelijke en lachende medewerkers door wie je goed en snel wordt geholpen.

Ze denken met de klant mee , als er extra kosten komen nemen ze netjes contact op. En heel vriendelijk geholpen. Ook personeel super vriendelijk en behulpzaam.

Professioneel en klant vriendelijk

Goede service en altijd overleg over reparaties.

Is top.

Er is een goed contact met de receptie over de voortgang van de reparaties en de kosten hiervan. Verder word er snel gewerkt en ziet het er netjes uit.

Afspraken nagekomen!

Na diagnose, belletje gekregen, afgesproken zaken uitgevoerd. Prima!

Al jaren uitstekend

Al jaren uitstekende service bij Autocentrum van Egmond!

Zeer tevreden!!

Heel netjes geholpen!! Zeer tevreden ( aanrader).

Correct

na overleg gerepareerd en de auto rijd weer als een zonnetje

Heel goede service-verlening

We werden voortreffelijk geholpen

zeer goede service.

Altijd vriendelijke mensen, je word snel geholpen. Je kan altijd bij hun langs voor kleine probleempjes.

Top service super goed geholpen

Super goed geholpen

No nonsense, uitstekend onderhoud, prima prijs / kwaliteitsverhouding

Duidelijke communicatie en de auto ook nog van binnen en buiten schoongemaakt. Auto kan er tot de volgende onderhoudsbeurt weer tegen.

Over Bosch Car Service