Hebben enorm snel mijn mini gevonden

Echt super goede service en binnen twee maanden een super mooie mini cabrio voor mij gevonden

klantvriendelijk en adequaat

Betrouwbare garage, deskundig, vriendelijk en meedenkende medewerkers

super en snel geholpen

apk was snel klaar terwijl ik wachtte met een lekker bakje koffie

Werken snel en zeer klantvriendelijk!

Ik kon zelfs wachten op mijn Apk. Maar ook leenfietsen en leenauto’s beschikbaar. Denken echt met je mee. Fijn bedrijf!

Wij hebben onze voorkeuren voor een nieuwe auto doorgegeven. En al snel kwamen ze met de perfecte auto voor ons. Heel erg blij mee!

Goede uitleg en en aflevering auto

Top service en kwaliteit gegarandeerd

Altijd dat stapje service extra, dat is mijn ervaring met EDA de Heus. Ik kwam voor sneeuwkettingen voor de wintersport en een koplamp laten repareren. Hadden ze meteen de banden spanning en nog wat andere kleine dingen ge-checked zodat we veilig op vakantie kunnen!

Goede en persoonlijke service, klantvriendelijk

Al tientallen jaren tevreden klant bij Eda de Heus!

De service was goed en snel

Ik heb mijn auto voor een APK-controle gebracht en deze was erg snel klaar en goed gecontroleerd!

Bij de aankoop van een andere auto werkte en reageerde Aad 100% positief en meewerkend

Zoals te verwachten was: volledige medewerking en enthousiasme tot laatste seconde.

Snelle service .

Fijne garage. Snelle service.

Was jarenlang klant bij Van der Windt. Al die jaren heb ik geen klacht gehad over service , behandeling en omgaan. Een prettige omgeving waarin naar de klant werd geluisterd. Ik ervaar de dienstverlening van EDA-de Heus als een goede voortzetting van die van Van der Windt.

zeer snelle vriendelijke service

Kon direct langskomen en werd snel geholpen.

Super toffe service

Reeds mijn remblokken laten vervangen bij EDA De Heus omdat mijn remmen enorm piepte. Na vervanging van de blokken piepte de remmen eindelijk niet meer. Hartelijk dank hiervoor. Tot de volgende voor onderhoud.

Luisteren goed naar en houden tekening met je wensen.

Flexibel en supersnel

Mijn mobiliteit is EDA's prioriteit. De zoekopdracht is tot in de puntjes uitgevoerd en ik heb nu exacte de gewenste invulling van mijn mobiliteitsvraagstuk. Heel handig dat het onderhoud en de (eventuele) garantiekwesties nu ook in de regio mogelijk is.

Snel en duidelijk

Tip. .spreek de klant aan vanaf balie ipv vanaf werkplek computer..ik moest nu op afstand communiceren, waar dan wellicht andere klanten en medewerkers van mee " moeten" genieten..

gewoon top

2 oranje lampjes ineens branden met een foutmelding. Kijken op internet naar de melding. Kan zijn: relais, accupakket enz. Kosten 2400 tot 7000 euro. Oeps, Vanavond moet ik naar t buitenland voor werk. Aad gebeld. Kom maar langs , kijken we ff. 2 Koffie verder. Opgelost, spijker in een band. € 43, - armer ( haha) en een service ervaring rijker. Topgarage.

Fijne service

We zijn goed geholpen bij de aanschaf van de auto. Ook een hele fijne service wordt er verleend! Wij zijn zeer tevreden.

Zakelijk, plezierig en de auto rijdt weer als een zonnetje

Zakelijk, plezierig en de auto rijdt weer als een zonnetje

Tevreden

Tevreden. Fijne garage, prima communicatie. Zou deze garage absoluut aanbevelen.

Heel prettig

Behulpzaam, open en hartelijk

Snelle prettige communicatie en goede service

Mijn autoruit werd vervangen door Eda de Heus, dat ging erg snel en de communicatie was prettig en duidelijk

Zeer snelle en juiste service

De apk van mijn oude auto liep binnen 2 weken af. Tijdens een afspraak met EDA alle wensen en het budget besproken. Binnen 1 week was de nieuwe auto gevonden en nagekeken. Waarna ik de auto met verse apk op kon halen. Erg snelle service en wat een plezier om zo snel in de nieuwe auto te rijden.

Over Bosch Car Service