Op korte termijn mijn auto rij klaar gemaakt.

Gewoon vertrouwd en goed

Eerlijk, vertrouwd, goede service

Wij zijn zeer tevreden.

Onze auto volgens afspraak gerepareerd.

Toen anderen de deuren hadden gesloten waren jullie nog bereikbaar!

Zaterdagmiddag stonden we met pech langs de kant van de weg. Na een telefoontje met Aad konden we de auto (die onmisbaar is voor ons) brengen, we kregen zijn auto mee. Maandagochtend een telefoontje dat het onderdeel onderweg was en einde van de dag was de auto weer klaar. Top service!

Fijn bedrijf. Komen hun afspraken na.

Ik kom er al jaren. betrouwbare club. Bellen netjes als er iets is gevonden en overleggen de mogelijkheden om het op te lossen.

Prima geholpen

Geweldige garage

Je wordt geholpen en er wordt mee gedacht.

Vakkennis, klantvriendelijk, behulpzaam

Ben niet voor niets meer dan 20 jaar klant ondanks dat ze niet bij mij in de buurt zijn gevestigd! Altijd een goed en eerlijk advies. En goed vakwerk.

Prima service zonder poespas.

Goed geholpen medewerker straalde vertrouwen uit.

Topzaak

Vandaag BMW Z4 opgehaald, overtreft alle verwachtingen.

Gewoon goed

Auto zeer snel gerep.

Goed werk ook zoals afgesproken.

Top personeel werd gelijk geholpen

Tijdens het wachten kreeg ik een kop koffie aangeboden en er werd mij stapsgewijs uitgelegd wat ze aan het doen zijn.

mijn ervaring is al vele decennia: uitmuntend

Staan altijd voor je klaar. De prijs- kwaliteitverhouding is prima. Je klopt nooit tevergeefs aan. Het woord service en dienstverlening is hier uitgevonden.

Prettig

Ik werd goed geholpen door een vriendelijke medewerker.

Toegankelijk

De drempel is laag om alle vragen te stellen die je wilt. Je word hartelijk ontvangen en ze delen in de vreugde als je een auto koopt. Leuk!!

Top garage

Heel meelevend en altijd heel vriendelijk

zeer goed

word vriendelijk ontvangen en geeft gelijk goed vertrouwen

Prima servise en nette garage.

Mijn Camper is bij Team EDA in onderhoud. Deze word ieder jaar bij de start van het seizoen (april) opgehaald bij de stalling van Dorp in Schipluiden en daar weer terug gebracht. een prachtige service.

Zeer klantvriendelijk en bovendien hoog kwalitatief bedrijf

Ons gehele wagenpark is al jarenlang bij Eda in beheer. Afspraken worden altijd nagekomen en prijzen zijn marktconform.

Ze krijgen het altijd weer prima voor elkaar!

Goede service en de enige in de regio die ook tuk tuks willen keuren. Petje af.

Perfecte service gecombineerd met vriendelijkheid!

Vriendelijke ontvangst, intake gaat soepel en de leenauto staat echt voor je klaar! Je wordt netjes gebeld over de dingen die aan je auto moeten gebeuren met een prijsindicatie welke na de service ook daadwerkelijk klopt. Dus geen onverwachte verrassingen.

Goeie service

Voor een mooie prijs mijn auto kunnen repareren. Aardig personeel

ze bellen netjes als er iets is en gaan doen

Er worden duidelijke afspraken gemaakt waar men zicht ook aan houdt

zie boven

Over Bosch Car Service