heel prettig en met aandacht.

Top service.

Snelle en persoonlijke service

Binnen 1 uur een auto gekocht en mee weg gereden, inclusief een bak koffie. Geweldig! Dankjewel Aad.

Zeer tevreden over de service

Vorig jaar heb ik hier een auto gekocht. Deze mocht nu op voor de apk. Een fijn bedrijf, waar ik een zeer goede service ervaar. Er wordt een stapje extra gedaan om het mij zo gemakkelijk mogelijk te maken. Het personeel is erg vriendelijk. Hier kom ik zeker terug.

Voor kleine reparaties is er altijd wel ergens een plekje ondanks de grote drukte.

Helemaal top maken altijd tijd voor je

Echt een top service

Als er wat is dat staan ze gelijk voor je klaar. Ze denken echt met je mee. En ik heb nog nooit gezeik gehad met mijn auto. Ik zou zeggen ga zo door.

Aandacht voor klant en voertuig

De Eda- mensen denken met je mee bij beurten,APKs en ander onderhoud aan je auto wat betreft kosten en kwaliteit, informeren je duidelijk vooraf en komen afspraken na. Fijn bedrijf, waar je je als klant geen nummer voelt!

Snel en vakkundig geholpen

goed behandeld

goed behandeld

Goede service en netjes

Goede zorg voor mijn camper..

Super vriendelijk personeel.

Auto onverwacht kapot. Dus ook zonder afspraak gebracht bij Eda de Heus. Ik werd goed ontvangen en er werd mij duidelijk gemaakt wat mij te wachten stond. Geen onzin verhaal en loze beloften. Ik vind dat zeer prettig dan weet je waar je aan toe bent. Dat er helaas binnen 1 dag weer een defect was mocht ik ook nu weer op goede en duidelijke voorlichting rekenen. Zeer prettig contact met receptionist. Dank ik wordt klant!

Heel vriendelijk en professioneel

Heel vriendelijk en professioneel zijn ze bij EDA de Heus

Vriendelijk & meedenkend

Prettig geholpen

Keurig autobedrijf

Mooie showroom met schitterende auto’s

Uitstekende service zeer goede kwaliteit

Er word super goed voor de klant gezorgd!!

Zowel voor koop als onderhoud een prima bedrijf!

Vorig jaar een tweedehands auto gekocht voor een goede prijs met een jaar Bovag garantie. Ik kreeg wat storingen met de LPG installatie, en ze hebben er alles aan gedaan om dit op te lossen, inclusief 2 bezoeken aan een LPG expert. Zeer vriendelijke mensen, zowel bij verkoop als bij de werkplaatsreceptie.

Service zoals service moet zijn!

Het werd tijd om over te stappen naar een nieuwere elektrische auto. Aad van Winden van EDA de Heus den Hoorn ging op zoek, gewapend met mijn uitgebreide wensenlijstje. In Nederland was een dergelijke auto niet te vinden, in héél Duitsland waren er slechts vijf. Vier, toen Aad de mooiste voor mij had ingekocht. En dus rijd ik nu sinds zaterdag met een unieke Volkswagen ID.3, boordevol met opties, precies zoals ik het wil. Aad, hartelijk dank voor het maken van mijn mobiliteit tot jouw prioriteit. Ik beveel Aad van Winden van Autobedrijf EDA de Heus den Hoorn van harte aan bij zowel zakelijke als particuliere klanten!

servicegericht

Bij Eda kan ik altijd binnenlopen, en in geval van nood weten ze me steeds weer goed en snel te helpen. Ze blijven rustig en lossen mijn probleem zo goed mogelijk op.

Ik kwam thuis van vakantie en mijn auto startte niet meer. Kapotte accu. Binnen een paar uur kwam het team langs met een mobiele oplader. Ik kon naar de garage. De volgende dag was de auto doorgemeten en had ik een nieuwe accu. En de gratis tip hoe ik mijn navigatiekaart kon vernieuwen, heeft me veel gedoe bespaart. Als een onderhoudsbeurt niet nodig is, dan zeggen ze dat ook. EDA - de Heus reageert snel er service gericht. Prettig team en klantgericht. Ga zo door!

snelle service

Super snel geholpen voor een goede prijs. Topservice

Op korte termijn mijn auto rij klaar gemaakt.

Gewoon vertrouwd en goed

Eerlijk, vertrouwd, goede service

Wij zijn zeer tevreden.

Onze auto volgens afspraak gerepareerd.

Toen anderen de deuren hadden gesloten waren jullie nog bereikbaar!

Zaterdagmiddag stonden we met pech langs de kant van de weg. Na een telefoontje met Aad konden we de auto (die onmisbaar is voor ons) brengen, we kregen zijn auto mee. Maandagochtend een telefoontje dat het onderdeel onderweg was en einde van de dag was de auto weer klaar. Top service!

Fijn bedrijf. Komen hun afspraken na.

Ik kom er al jaren. betrouwbare club. Bellen netjes als er iets is gevonden en overleggen de mogelijkheden om het op te lossen.

Over Bosch Car Service