I. v.m. Corona geen of nauwelijks uitleg over de auto.

Weinig verteld over de aan te kopen auto. Uitleg van de bediening etc. werd niet gegeven, dit vanwege de corona waarbij niet in de auto naast elkaar mag worden gezeten. Hier kan ik inkomen. De auto met VOLLE tank zou worden afgeleverd, dat is in ons geval niet juist gebleken. de benzine meter stond wel naar boven maar na ca. 150 km. stond hij op de reserve en moest ik tanken. Een gesprek hierover met de garagehouder ( telefonisch) werd de zaak niet echt duidelijk. Dat de garagehouder de zaak niet zou willen oplichten voor een paar tientjes is mij duidelijk maar hoe het wel kan gebeuren blijft duister. Volgens de garagehouder kan iets dergelijks niet en dat wil ik geloven maar ik heb echt iets anders meegemaakt (wellicht een hangende benzine wijzer? Anderzijds staat de firma Dijt in de wijde omgeving ook zeer goed bekend en heb ik nooit vervelende zaken over hen gehoord. Het zal wel een misverstand zijn en de fa. Dijt zal mijn auto zeker in de toekomst uitstekend behandelen.

Beste Kees, Bedankt voor de feedback! Net als veel andere bedrijven worstelen wij met de coronaregels en proberen wij dit zo goed als mogelijk in te vullen. Het naast de klant plaats nemen in de auto om de knoppen te laten zien en uit te leggen, is helaas een onderdeel dat niet meer mogelijk is. Uiteraard zijn we altijd beschikbaar om vragen hierover te beantwoorden. Bij aflevering tanken wij de auto altijd vol en bij deze is dit uiteraard ook gebeurd. Zoals telefonisch ook aangegeven kunt u bij ons langs komen als u denkt dat er een storing zit in de benzinemeter en mocht dit kloppen zullen wij dit verhelpen. We zien u graag bij de volgende beurt of eerder voor uitleg van de vele functies van de nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Autobedrijf Dijt

Al twee keer een auto gekocht. Zeer tevreden!

Al twee keer een auto gekocht. Zeer tevreden!

Vakkundig , prettig en geholpen !

Prettige ontvangst ! men nam ruimschoots de tijd om al onze vragen te beantwoorden. Ik zou de garage zeker aanbevelen.

Meteen een goed gevoel!

Niet opdringerig, lekkere koffie, lage prijzen en mooie autos!

Goede info, goede service

Tevreden bij aflevering van de auto.

Klantvriendelijk.

In een woord Top, meedenken met de klant en afspraak is afspraak .

Prima geholpen door fam. DIJT en een goed inruilbedrag voor mijn Captur gekregen. Mooie Kadjar aangekocht ,wij zijn er blij mee !!!

Gewoon goed

De snelheid in de afhandeling kwam ons prima uit en het was goed geregeld.

top bedrijf.

Verkoper dhr. Schagen is een ontzettend aardige man die goed mee denkt en in oplossingen denkt. Dhr. is niet pushend en geeft de tijd om na te denken.

Overweldigend

Dijt de garage waar wij onze 2e Renault gekocht hebben. Goede verkoper en zeker Top garage. Ik kan hier altijd gewoon naar binnen rijden en als het iets kleins is wordt dit meteen gerepareerd. Service is Top.

Ouderwets goede service!

Komen afspraken na en prijzen zijn een stuk lager dan de grote dealers in de buurt!

Heel goed!

Goed geholpen, snel afgeleverd en een heel mooie auto! Erg blij mee!

Vriendelijk en vertrouwd.

Ruime keuze aan auto’s en goede inruilprijs!

Uitstekend geholpen.

Uitstekend geadviseerd en geholpen.

betrouwbaar, afspraak=afspraak, eerlijk zaken doen.

Een afspraak maken voor een proefrit was geen enkel probleem. Ook voor maken van afspraken aan tafel over de te kopen auto, was eerlijk en open. De aflevering was heel goed en niets werd aan het toeval over gelaten m.b.t. de nieuwe auto, alles werd eerlijk verteld en uitgelegd. Prima service.!!!!

Perfect geholpen

Snelle en heldere communicatie.

Prettig geholpen en snel rijden!

Zaterdag tot een akkoord gekomen met Job over de aanschaf van een Captur en heb gister (woensdag) al op kunnen halen. Goed, snel en betrouwbaar!

Goede service en goede prijzen

Fijn geholpen, mooie auto’s, dus hier heel goed geslaagd!

Fijn bedrijf en personeel

Onlangs hebben wij een mooie auto aangekocht bij Dijt. Goede service en contact. Alles verliep soepel en snel.

Heel erg tevreden!

Mooie auto gekocht en super geholpen!

Mooie auto maar hele slechte service

Zaterdag 5 september tot een telefonisch akkoord gekomen met de verkoper voor een prijs incl. 6 maanden Bovag garantie. Bij het ophalen van de auto op maandag 7 september werd dit nogmaals bevestigd, echter ontbreekt dit op de factuur. Er wordt geweigerd de factuur hierop aan te passen. Slechte service, hopelijk hoeft de garantie niet nodig te zijn. Wel zullen er juridische stappen genomen indien de factuur alsnog niet wordt aangepast.

Beste Sandro Bink, Mooi om te lezen dat u hier een mooie auto hebt gekocht. Wij zijn zaterdag inderdaad tot een prijs gekomen van 11.400 voor een Clio van 2017 met 13.600km. Dit is een handelsprijs en zo is hij dan ook afgeleverd, wij hebben er verder niks aan gedaan. Ik heb u een voorstel gedaan om de auto een afleveringsbeurt te geven, te laten poetsen, krasjes te herstellen en 6 maanden garantie te geven. De auto zou dan zijn uitgekomen op 11.995,- (voor een auto van 2017 met deze km stand zeer scherp). Dit voorstel was volgens u niet goed en is er dus gekozen om de auto mee te nemen zoals hij er bij stond, want u zei geen garantiewerkzaamheden te verwachten voor een auto met 13.600km. Op de factuur heb ik dan ook gezet dat de auto op basis van zo meenemen en zonder garantie is verkocht. Naar mijn idee met instemming vanuit u. Wij zijn heel flexibel en hebben u twee opties gegeven, maar dan verwacht ik niet dat u na aflevering de voorwaarden van optie 1 wilt hebben voor de prijs van optie 2. Dat is niet redelijk en het is buitengewoon ongepast om voordat er wat met de auto is al een negatieve recensie te plaatsen. Uiteraard is het gedane voorstel van zaterdag (11.995) nog steeds geldig en kunt u de auto terugbrengen voor een onderhoudsbeurt, poetsbeurt en 6 maanden garantie. Mocht u hier niet gebruik van willen maken wens ik u alsnog veel plezier met de mooie nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Job Dijt Autobedrijf Dijt

Super blij met de service en de keuze voor Autobedrijf Dijt!

Na een lange zoektocht naar een mooie betaalbare auto kwam ik bij autobedrijf Dijt terecht. Ik werd meteen vriendelijk ontvangen! Na een kort oriënterend gesprek mocht ik gewoon rustig een proefrit maken. Dit gaf mij meteen een goed en vertrouwd gevoel. Uiteindelijk een prachtige jonge Renault Kadjar gekocht tegen een zeer scherpe prijs. Super prijs- kwaliteitsverhouding! Een echte aanrader.

Eerlijk en mooie autos!

Fantastisch geholpen! Echt een aanrader!

Uitstekend!

Afgelopen week uitstekend geholpen bij de aanschaf van een Captur. Goede service, deskundig personeel en zeer scherp geprijsde auto’s.

Purmerenderweg 169 1461 DJ Purmerend/zo beemster

299423 127