Positieve ervaring

Ruim aanbod jonge occasions. Netjes geholpen en snelle afhandeling

Fijn bedrijf

Ik koop er graag mijn auto’s veel keus scherpe prijzen

Vlotte afhandeling

Alles was duidelijk. Deal was zo gepiept

Groot aanbod!

De enige dealer in de regio met een groot aanbod ondanks alle ellende door Corona. Heel goed geslaagd en fijn geholpen.

Uitstekend!

Erg blij met de keuze voor dit prettige bedrijf!

heel erg slecht en niet vriendelijk

Een plek waar de koe schijt? Autobedrijf Dijt. In sept '20 een auto gekocht en afleveringskosten betaald € ***. goede auto want het is een Renault. in mei '21 net 2000 km gereden (corona) en auto geeft aan onderhoud?? bellen met dijt en krijg een trucje te horen dan gaat het lampje uit??? lukt niet. In juli zegt de auto: de batterij v/d sleutel vervangen, doe dat bij een Renault dealer die ook de nog de niet gebruikte 2e sleutel vervangt (ook leeg). Bel weer eens met dijt en word niet (meer?) zo vriendelijk te woord gestaan immers bijna een jaar verder en dan nog klagen? Kortom; ik heb € *** betaald en waarvoor, want ik denk dat een matje vegen en APK minder kost. Ik eindig waarmee ik begon; Autobedrijf dijt, daar waar de koe schijt het stinkt er bah. Aanvulling: in febr '21 een niet werkend ruit zonder vragen gerepareerd

Tevreden met auto

Bij uitzoeken duidelijk geholpen.Er werd goed geluisterd naar wat we wilden.Verkoper bleef niet " op onze lip hangen" zeer prettig als je zelf even kunt nadenken.Bij aflevering van auto ook goed geholpen.

Komen afspraken na, prima en professioneel contact

Klantvriendelijk

Goed geholpen bij de aankoop van een occasion Katjar. Verkoper kon goed mijn vragen beantwoorden en eventuele twijfels wegnemen. Als nieuwe klant voelde het zeer vertrouwd

Geweldige ervaring

Geholpen zoals het hoort; niet opdringerig, goede prijzen en snelle aflevering! Bedankt!!

Verkoop gedaan met eigenaar prima inruil attentie bij aflevering geen agressieve verkoop trucjes fijne ervaring

Prettig!

Uiterst vriendelijk en behulpzaam, wij zijn zeer tevreden

Fantastisch bedrijf

Het aanbod bij het autobedrijf Dijt voor nieuwe Capturs 2 was hier volop, voornamelijk zijn het geïmporteerde Capturs 2. Na de recensies te hebben gelezen van Autobedrijf Dijt, hadden wij besloten om het autobedrijf Dijt even te bellen of de Renault Captur 2 er nog was? Dit bleek het geval te zijn, na een proefrit en een gesprek met Job, was de koop en de inruil van onze auto snel beklonken. Hopelijk kunnen wij nog lang van de gekochte auto Captur 2 genieten.

Netjes geholpen goede uitleg wij zijn zeer tevreden en komen over een paar jaar graag bij jullie terug

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Ik werd heel goed geholpen, ze waren er vriendelijk. Ook de verzekering werd helemaal geregeld voor me. Één minpuntje: Er stond dat er een nieuwe APK geregeld zou worden, ik kwam er echter achter via het RDW dat dit niet is gebeurd. Terwijl er toch € 600 aan afleveringskosten wordt betaald

Super service!

Reageerde snel op WhatsApp, zaak zag er goed en verzorgd uit. Mijn occasion werd helemaal rijklaar gemaakt en mijn oude karretje ingenomen. Werd nog gebeld om eventueel extra service erbij te krijgen. Prima ervaring dus

Geweldig geholpen!!

Zeker een aanrader!!

Uitstekende ervaring bij de aankoop van een Nissan Qasqai

Onze ervaring met Dijt's autobedrijf is uitstekend. Er wordt snel gereageerd op je e-mail. Prettig aankoopgesprek gehad en goed aanbod bij de inruil van onze auto's. Bij de aflevering werd een een kleine fout gemaakt, maar is door het bedrijf uitstekend opgelost. Bedrijf heeft een grote keuze jonge tweedehands auto's. Dijt's autobedrijf bevelen wij aan.

eerlijkheid ten TOP

Eerlijk en betrouwbaar, prettig om hier een auto te kopen. Doen wat ze beloven. En als er toch achteraf iets onvoorziens voordoet wordt het meteen opgelost zonder kosten. Super en bedankt.

Service zoals je verwacht.

Vriendelijke medewerkers

Goede informatie, en vriendelijk personeel. Beloven wat ze vertellen.

Fijne ervaring met garage erg goed geholpen

Zakelijk en eerlijk.

We zagen de auto op internet en gingen naar de zaak. Het contact met Job was vriendelijk, betrouwbaar en open. Geen gladde praatjes. Dit is het en het is goed. We besloten de auto op zicht te kopen en hebben niet eens een proefrit gemaakt. De levering van de auto was ook weer betrouwbaar, met als extra een bloemetje. “Je hebt 6 maanden garantie. Als er wat is, kom je gewoon langs”, kregen we van Job mee.

Helemaal top!

Nieuwe Renault Captur Plug-in Hybrid 160 Intens gekocht welke paar maanden op kenteken stond. Prettig communicatie via WhatsApp en e-mail. Auto ingeruild voor bijna wat ik maximaal wilde bijleggen, Dijt blij en ik blij. Weekje later Captur opgehaald, stond keurig klaar. Kop koffie en de papieren doorgenomen. Uitleg bij de nieuwe auto, over specifieke zaken, zoals elektrisch laden en navigatie. Bosje bloemen gekregen en klaar voor de eerste rit. 4 1/2 ster gegeven, halve ster bewaar ik nog even voor later moment. Autobedrijf Dijt bedankt

Perfect behandeld

Goede ervaring met de verkopers Garage personeel even vriendelijk. Top