heel erg slecht en niet vriendelijk
Een plek waar de koe schijt? Autobedrijf Dijt. In sept '20 een auto gekocht en afleveringskosten betaald € ***. goede auto want het is een Renault. in mei '21 net 2000 km gereden (corona) en auto geeft aan onderhoud?? bellen met dijt en krijg een trucje te horen dan gaat het lampje uit??? lukt niet. In juli zegt de auto: de batterij v/d sleutel vervangen, doe dat bij een Renault dealer die ook de nog de niet gebruikte 2e sleutel vervangt (ook leeg). Bel weer eens met dijt en word niet (meer?) zo vriendelijk te woord gestaan immers bijna een jaar verder en dan nog klagen? Kortom; ik heb € *** betaald en waarvoor, want ik denk dat een matje vegen en APK minder kost. Ik eindig waarmee ik begon; Autobedrijf dijt, daar waar de koe schijt het stinkt er bah. Aanvulling: in febr '21 een niet werkend ruit zonder vragen gerepareerd