Slordig

Mankement wat aangegeven was, was niet gemaakt. Daardoor heb ik m’n twijfels of hij wel Apk waardig is nagekeken.

Aardige no nonsense verkopers

Werd goed geholpen, niet opdringerig. Zeer blij met mijn renault twingo

Paar weken geleden bij jullie een auto gekocht. Werd goed geholpen en ik kon de auto na een halve week al ophalen. Ben er nog steeds erg blij mee!

Goede service!

Probleem met aansluiting van fietsdrager, prima opgelost.

Correkte afhandeling

Afspraken goed nagekomen. Auto netjes afgeleverd. Indien nodig komen wij zeker weer terug.

Mijn ervaring is erg prettig.

Goede en nette behandeling en communicatie. Een prettige bijkomstigheid is dat er een verzekeringsadvies wordt gegeven . Kon een goede verzekering afsluiten zonder eigen risico tegen een redelijke maandelijkse premie.

Prima bedrijf, duidelijke communicatie en flexibel.

Altijd goed bereikbaar. Duidelijk en transparant in de kosten van onderhoud. Mooi aanbod van tweedehands auto's voor een concurrerende prijs.

Uitstekend bedrijf

Ws op zoek naar een andere kadjar voor inruil maar bij eigen garage waar de auto altijd in onderhoud was en daar gekocht kreeg ik te weinig. Bij Dijt werd ik uitstekend geholpen en kreeg een leuke prijs voor eigen auto en de nieuwe auto was binnen 1 week keurig netjes klaar.

Snelle handel zonder poespas

Zocht een auto voor een klant van ons, contact met Jos verliep snel en soepel. Kom snel weer terug!

Goed geholpen en blij met de nieuwe auto!

Dank voor de snelle en goede service. De auto gevonden waar ik al een tijdje naar zocht!

Naar wens verlopen.

Allemaal goed verlopen, jammer dat de bijgeleverde kleurstift oud en de penseeltjes hard waren. Niet meer te gebruiken.

Fantastisch ontvangst

Vriendelijke uitleg en geen probleem met proefrit. Enkele dagen later stond de auto als nieuw klaar om meegenomen te worden. Ik ben uiterst tevreden met de afhandeling.

Super service!

Vandaag perfect geholpen, had een klein probleem met de nieuwe auto, dit werd direct keurig opgelost! Nogmaals dank!

Prima ervaring. Goed geholpen en geadviseerd.

Auto zoals op de website geadverteerd. Proefrit was geen probleem. Prima advies, auto verzekering kunnen ze regelen. Nette aflevering conform afspraken en je krijgt je auto afgetakt mee. Mijn ervaring was zo comfortabel als een Renault rijd :-)

Prima bedrijf

Erg fijn

Vriendelijk en de tijd voor je nemen.

Eerlijke antwoorden op vragen bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Er werd ook goed mee gedacht.

Al onze vragen werden beantwoord met de nodige tijd en de aflevering idem dito

Prima aanbod. Verkoper eerst heel matig. Andere verkoper goed.

We wisten wat voor auto we wilden hebben maar de verkoper deed zijn best om dat te blokken door sarcastische opmerkingen te plaatsen. Mijn vrouw zou zo zijn weggelopen als ik haar niet had geremd.

Goed en vriendelijk geholpen

De verkoper was vriendelijk en begreep onze situatie, we zijn zeer goed geholpen.

Goed geholpen.

Nog nooit zo snel een auto ingeruild en een andere gekocht.

Zoals het hoort!

Mooie voorraad tegen nette prijzen. Het contact verliep soepel en ben heel blij met de ‘’nieuwe” auto!

Top bedrijf, heldere afspraken, vriendelijke mensen.

Wij hebben onze Renault Captur aan autobedrijf Dijt verkocht en het liep uitermate gesmeerd. Fijn contact, vriendelijke mensen en een nette prijs voor de auto gekregen. De afwikkeling liep ook heel soepel en vlot! Ik kan autobedrijf Dijt van harte aanbevelen.

Uitstekende snelle communicatie

Ik heb met Job snel kunnen handelen. Dat doet hij op een correcte en prettige manier. Komt afspraken na.

Professioneel

1.5 jaar geleden een mooie Kadjar gekocht. Door de goede en snelle service wederom teruggekomen om een andere mooie kadjar te kopen. Eerlijk, oprecht en dienstverlend

Betrouwbaar bedrijf!

Eén jaar geleden heb ik bij Autobedrijf Dijt een gebruikte Renault Kangoo gekocht. Bij de jaarlijkse APK keuring, na zelf zo'n 14.000 km te hebben gereden, bleek de wagen nog in uitstekende staat en is onderhoud pas over 15.000 km gewenst.