Topservice

Mijn ervaring was 100% positief. De service is super, het personeel is enorm vriendelijk, alles is soepel en snel geregeld en de auto die ik hier heb gekocht was in topconditie.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de C1.

Vriendelijk personeel

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Bedankt voor deze review en de verkoop van uw auto aan ons.

Zeer tevreden !

Recht toe recht aan eerlijke mensen die meer dan netjes ervoor zorgen dat je met een goede auto en goed gevoel wegrijdt. Bij binnenkomst ontvangen door een hartelijk mooie dame en twee zeer sociale heren waar je alle vragen kon stellen en doen. Ik zal deze mensen ook gauw verrassen met een kleinigheidje daar ik enorm tevreden ben met mijn auto.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Mercedes.

wij zijn super goed behandeld geworden

Peter en frans waren heel vriendelijk. Hun was niks te veel als je hun wat vroeg. In een woord super.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Hyundai.

Geweldige service! En deskundig advies

De ervaring die wij gehad hebben bij P.A Van Dijk auto’s is gewoon top! Goed en deskundig advies over de auto! En de Service is ook gewoon top!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Fiesta.

Top service!

Gister morgen gaan kijken voor een auto. Proefrit gemaakt, deze beviel zeer goed. Aangegeven dat ik de auto graag wilde kopen. Deze werd dezelfde dag nog in orde gemaakt en ik kon hem al in de late middag halen! Z’n top service! Ik ben heel erg blij met mijn autootje, en de goede, vriendelijke en snelle service bij autobedrijf van Dijk.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review én voor de chocolade! Heel veel plezier met uw Panda.

Alles goed verzorgd

Vriendelijk personeel en alles wordt goed geregeld!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de Volvo.

Snelle, duidelijke communicatie en fijne afhandeling.

Hier onze Skoda in juli 2021 aan verkocht. Goede afspraken mee kunnen maken. Heldere communicatie. Bij afleveren en definitieve verkoop van de auto geld direct op de rekening en een vrijwaring voor de auto.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en het brengen van uw auto naar ons bedrijf.

Hele fijne ervaring

Ben erg tevreden over de verkoop van de auto van mijn pa. Familiair aandoend bedrijf waar de koffie altijd klaar staat. Vriendelijk personeel en zeer correcte afhandeling. In deze branche een uitzondering en oprechte verademing. Bedankt!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en de verkoop van uw auto aan ons. Fijn te horen dat u zo tevreden bent, daar doen wij ons iedere keer weer de moeite voor.

Keurig netjes en correct mijn auto aangekocht

Het bedrijf kwam keurig en betrouwbaar over voor de aankoop van mijn auto die ik op marktplaats te koop had staan, De prijs was ook snel overeengekomen en in Landgraaf werden de papieren in overgeschreven, vrijwaringsbewijs overhandigd en het geld werd meteen via de bank overgemaakt

Bedankt voor deze mooie review en verkoop van uw auto aan ons.

Erg klantvriendelijk en goed geregeld

Ik kwam voor een tweedehands auto. Het was net zo mooi als op de foto. Ik kreeg de auto schoon aangeleverd en er werd echt de tijd genomen om mij te helpen. Naast zakelijk is het ook erg fijn als ze vrolijk en vriendelijk zijn. Ik hoop lang te kunnen rijden met deze auto. En daarna zou het mij niet verbazen als ik terug kom.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met uw Toyota.

Als 50 jaar bestaat, geeft dat de kwaliteit aan. Alles goed verzorgd. Prima.

Prijs, kwaliteit klopt. Goed verzorgt bedrijf. Geen flauwekul. Je weet meteen wat wel en wat niet kan. Komt afspraken na. Geen negatieve zaken kunnen ontdekken.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met uw Fiesta.

Vriendelijk, betrouwbaar en kennis van zaken

Prima familiebedrijf waar men elkaar goed aanvult. Deskundig Goed ingerichte Werkplaats Vlotte afhandeling. Betrouwbaar, komen afspraken na.

Betrouwbaar, deskundig en klantvriendelijk

Wij zijn reeds jaren vaste klant bij Van Dijk, ook voor de beurten en Apk keuringen, en hebben al verschillende auto's bij hun gekocht, en zijn altijd zeer tevreden. Ook daarom nu ook de 1e auto van onze zoon Max hier gekocht

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met jullie Corsa.

Reëel, eerlijk.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Vriendelijk en goed geholpen

Ik kwam om een auto te verkopen. Met goede tekst en uitleg over de mankementen zijn we tot een goede prijs gekomen.

Bedankt voor deze mooie review en verkoop van uw auto aan ons.

Prima geholpen, makkelijk testrit kunnen regelen en op aanvraag werden nog wat dingen gecheckt.

Auto gekocht, na testrit te hebben gemaakt en aantal andere auto's bekeken te hebben. Goed geholpen en mijn vragen werden beantwoord.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met uw Corsa.

Auto verkocht, de prijs die ik wilde hebben, heb ik ook gekregen. Geen gezeur. Dus heel tevreden.

Heel tevreden!

Ik heb een auto gekocht bij van Dijk en kan niet anders zeggen dan ik zeer tevreden ben. Heel vriendelijk geholpen, met een goed gevoel met mijn nieuwe auto weggereden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de Peugeot.

Mijn ervaring als nieuw komer is erg goed

Het is een betrouwbaar bedrijf,met veel service.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review. U bood uw auto op marktplaats te koop aan en wij zijn op goed vertrouwen naar Velp gereden om de auto op te halen en gelukkig voldeed deze compleet aan uw omschrijving, dat is dan wel zo fijn want helaas maken wij ook wel eens anders mee! Nogmaals bedankt.

Topbedrijf met geweldige service

Dit jaar al 42 jaar trouwe klant bij Autobedrijf Van Dijk.Altijd redelijk en schappelijk bij het onderhandelen. We zijn er nog altijd uitgekomen. Ook een redelijke prijs voor de grote beurt en de service is zoals altijd uitstekend.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review, daar doen wij het voor! Veel plezier met de Opel.

Correcte, vriendelijke benadering en verkoop

Door autobedrijf van Dijk benaderd ivm interesse in auto op Marktplaats. Snel een acceptabel bod ontvangen. Auto laten zien. Ik bleek een kleine schade over het hoofd gezien te hebben, waarvoor een alleszins redelijke oplossing is gezocht en gevonden. Hulde en dank.

Top bedrijf !

Als particulier auto verkocht aan de gebr van Dijk. Auto gebracht , vriendelijke ontvangst met koffie. Zeer grondige professionele inspectie hetgeen begrijpelijk is, maar netjes de vooraf overeengekomen prijs direct betaald en meteen auto overgeschreven met vrijwaring. Gezien de aandacht en precisie bij inkoop kun je hier met vertrouwd hart een auto kopen. Kortom top bedrijf van integere mensen !

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review, en bedankt voor het brengen en het juist omschrijven van de staat van uw auto. Excuses voor het ongemak dat wij u op dit moment conform de regels van het RIVM helaas buiten ons bedrijfterrein op straat te woord hebben moeten staan en de inkoop aldaar hebben moeten afhandelen.

Ik ben goed en netjes geholpen!

En een lekkere bak koffie gedronken...

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en fijn dat u tevreden bent.

Betrouwbaar autobedrijf

Wij zijn ongelofelijk tevreden over autobedrijf van Dijk. Al 30 jaar klant dat zou genoeg moeten zeggen. Al 7 auto’s gekocht met name door de klantvriendelijkheid, vakkundigheid, betrouwbaarheid, geweldige service en eerlijke prijs.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met de Smart.

Hompertsweg 33

6371CW Landgraaf