eerlijk en vertrouwd

Verschillende auto's al gekocht. Men wordt vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Service is ook goed.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met de Corsa.

Goede vakbekwame service

We hebben hier een auto gekocht. Alles is daarbij goed verlopen, eerlijke prijs en komt zijn afspraken na. We hadden pech met een raamschakelaar en die heeft die kosteloos gemaakt. Tot nu toe zeer tevreden over dit bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met de KIA.

Fijne garage!

Hier afgelopen zaterdag mn (voor mij) nieuwe auto gekocht, ook telefonisch super vriendelijk en professioneel tewoord gestaan.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met de Volvo.

Deskundig advies, uitstekende service.

De banden van mijn auto waren aan vervanging toe. Telefonisch geïnformeerd naar de mogelijkheden en daarbij uitgebreid en deskundig geadviseerd in kwaliteit, duurzaamheid, veiligheid en prijs. Er wordt met je meegedacht en geadviseerd naar wat je wenst. De keuze is gevallen op Bridgestone 4 seizoens-banden, iets duurdere klasse, maar wel veiliger, duurzamer en kwalitatief hoog. Afspraak voor montage snel en makkelijk gemaakt toen ze geleverd waren. Ze rijden heerlijk! Wederom merci voor de uitstekende service!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review.

De mensen waren vriendelijk, behulpzaam.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Aygo.

Prettige en vlotte verkoop auto

Naar aanleiding van een advertentie op Marktplaats ontving ik een reactie van autobedrijf P van Dijk met de vraag of ik bereid was mijn auto naar Landgraaf te brengen voor verkoop. Het goede bod in combinatie met de nodige goede reviews deden mij besluiten op het aanbod in te gaan, ondanks de behoorlijke afstand, zo’n 150 km. Conclusie: de verkoop is vlot, prettig en erg correct uitgevoerd en ik ontving inderdaad de afgesproken prijs. Een fijne ervaring!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en voor de verkoop van uw auto aan ons.

goede afhandeling.

vriendelijk en goede ontvangst bij bezoek en koop van auto. kan altijd met vragen komen als je iets niet weet. ben terug geweest met een vraag en er werd direct geholpen met het probleem en ook direct een oplossing door batterij van sleutel te vervangen. Bedankt. Gr. Jo

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Polo.

No nonsen bedrijf, zeer klantvrienelijk.

Goed geholpen en goed advies. Probleemloos 2x proefrit kunnen maken.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Fiat.

Fantastisch!

Vriendelijk en vakkundig personeel!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Toyota.

Al jaren een top bedrijf!

Top service, fijne mensen. Hier ben je nog klant en geen nummer! We laten hier al de nodige jaren onze auto’s achter voor onderhoud en weten dat hij prima onderhouden wordt zonder dat onnodige zaken op de rekening komen. Inmiddels heeft onze zoon zijn allereerste auto ook hier gekocht.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review, fijn dat u zo tevreden ben en heel veel plezier met jullie Mazda.

Ik had een auto aangeboden op Markplaats. Eerste reactie die ik kreeg op de auto kwam van Frans. Gelijk open en helder met een aanbod waar ik van dacht hier kunnen we verder mee. Ook het telefoontje wat we hebben gehad was ook open en transparant. Voor mij was het wel een eindje rijden vanuit Zwolle, maar na het telefoontje durfde ik het wel aan. Na een zeer grondige check door het, in mijn ogen, vakkundige personeel werd de zaak afgehandeld. Voor de terugreis werd voor onderweg nog wat te drinken aangeboden. Erg vriendelijk.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en voor de verkoop uw auto aan ons. Ook heel erg bedankt dat u de auto naar Landgraaf heeft willen brengen en voor de eerlijkheid omtrend de staat van uw auto.

Helemaal super

Auto staat helemaal tiptop klaar, ook nog ongevraagd diverse dingen vernieuwd echt een perfecte garage.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Ford.

Een goed bedrijf , waar men voor zijn geld nog een leuke auto kopen kan.

Wij hebben er voor onze dochter een leuke auto kunnen kopen met 12 maanden Bovag- garantie, klein mankementje (lekkende schokbreker rechts achter , was al vernieuwd maar bleek een fabricage foutje te hebben). 2 nieuwe schokbrekers kosteloos en zonder problemen vervangen. Kortom hier is de klant nog koning. Heren hartelijk bedankt onze dochter is zeer tevreden met haar nieuwe aanwinst. ( Opel Agila 1.2 ). Dit bedrijf is zeker aan te bevelen. Groetjes Fam . van der Haijden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Agila.

zoals het hoort

auto aangekocht met 4 mnd apk maar gratis apk gedaan toen nodig. zijn niet de beroerdste als het gaat om service, ook buiten garantie periode. doen meer als hun best om je te helpen als het ook maar even kan. zal altijd weer naar hun terug gaan.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Mercedes.

Fijne prettige mensen, rustig geen dwang.

Mooie auto bij hun gekocht , laten je rustig kijken , smeren je niets aan , alles prettig geregeld.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Twingo.

Fijn familie bedrijf

Blinken uit door hun klein schaligheid. Weten door hun jarenlange ervaring de juiste auto's in te kopen en daardoor makkelijk te verkopen. De 2 broers hebben een goed vervolg gegeven aan bedrijfsfilosofie van hun vader. Ook een goede afhandeling en service na aankoop van de auto.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw BMW.

Mooie auto en fijne service.

Hele fijne kleine auto gekocht. Onze oude auto mogen inruilen. Erg tevreden over de afhandeling hiervan.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Toyota.

Heel vriendelijk en goede kwaliteit service

Ik ben heel vriendelijk geholpen, alles verliep volgens afspraak en over de kwaliteit en service kan ik alleen maar lovende zijn

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie beoordeling en veel plezier met uw Toyota.

Een hele goeie ervaring en service

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Nissan.

Geweldige service

Heel erg vriendelijk en behulpzaam

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met de Panda.

Eerlijk en betrouwbaar

Ik kom hier al jaren voor alle apk-keuringen en reparaties. Er zijn ook altijd leuke (kleine) auto's te koop, voor een goede prijs. Net een nieuwe tweedehands auto gekocht, en een mooie inruilwaarde voor mijn oude auto gekregen. Geen gedoe, alles was snel en netjes geregeld. Zeer eerlijk en correct bedrijf!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met de Panda.

Super service!

Recent een auto gekocht en erg goed geholpen. Een fijn autobedrijf met een goede service en top personeel. Later nog wat vragen gehad mbt de auto en ook toen nog erg goed geholpen! Ik zou ze zeker aanraden!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met uw Fiat.

Betrouwbaar en meedenkend

Vandaag hebben wij onze Mazda occasion afgehaald in Landgraaf. Frans en Peter hebben ons hiermee uitstekend geholpen. Ze runnen een mooie showroom en hele nette werkplaats. De gastvrijheid en oog voor detail vielen ons echt op. Wij kozen niet voor een afleverbeurt en toch werden zaken als bandenspanning en vloeistofpeil netjes tevoren nagelopen. Het gebruik van bv parkeersensor werd uitgebreid aan mijn vrouw uitgelegd. Wij zouden dit bedrijf aan iedereen aanraden die een betrouwbare occasion zoekt tegen een nette prijs. Met vriendelijke groet, Arno

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review en heel veel plezier met uw Mazda.

Fijn bedrijf

We hebben via Marktplaats onze auto verkocht aan P.A. van Dijk. Eerst wat sceptisch omdat we de auto moesten brengen, maar alleen maar goede ervaringen gehad. Als ik een auto nodig zou hebben, zou ik ze zeker aanraden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review, de verkoop aan ons en het brengen van uw auto naar ons bedrijf in Landgraaf.

Zeer vriendelijk en professioneel