Vriendelijk personeel, eerlijke prijzen.

Vriendelijk personeel, eerlijke prijzen.

Klantvriendelijk en communicatie is Top!

Communicatie vanuit auto Dijk (Adriaan) is perfect. We zijn zeer tevreden met de manier waarop wij zijn geholpen door autobedrijf Dijk te Dokkum.

Netjes behandeld en zeker betrouwbaar

Mijn ervaring met auto dijk is goed .we zijn netjes behandeld en auto keurig afgeleverd. Als we ooit een andere auto zouden kopen gaan we zeker weer naar auto dijk toe .echt een aanrader.

Geweldige service!

Inmiddels al weer 2 weken eigenaar van een prachtige renault megane. Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe auto kwamen we terecht bij auto Dijk. Tijdens ons rondje over het terrein werden we aangesproken door Mark en er volgende er een gezellig verkoopgesprek. Prima deal weten te sluiten met inruil van oude auto.

Fijne garage, prettige mensen

Ruim aanbod van nieuwe occasions. Contact met Adriaan die ons de auto verkocht was goed.

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Goed contact en vriendelijk geholpen. Zowel op de app als in de zaak. Mark en Adriaan doen wat ze beloven. Erg fijn!

Vriendelijk en behulpzaam personeel

We werden bij de aankoop van onze auto geholpen door Mark de Wilde. Hij heeft ons goed geadviseerd en alle afspraken zijn goed nagekomen. Het contact en de service waren uitstekend!

Erg klantvriendelijk, zeer goed geholpen.

Verkoper Adriaan Dijkstra heeft ons erg goed geadviseerd bij de aankoop van onze auto. Afspraken zijn goed nagekomen. Contact en ervaring erg positief met garage Dijk.

Ik ben heel erg tevreden.

Ik beveel Profile Auto Dijk Dokkum aan omdat ze heel geduldig met mij als potentiële klant zijn omgegaan. Ik werd met respect, ernst en veel aandacht behandeld. Ze beantwoordden al mijn vragen en zorgen. Ter afsluiting van de verkoop werd de auto bij mij afgeleverd. De service is perfect, echt TOP. En als de kers op de taart kreeg ik er een lekkere fles rode wijn bij. Heel erg bedankt Profile Auto Dijk Dokkum. Heel tevreden en enthousiast met mijn Auto en ook met jullie kwaliteitsservice.

In 1 woord top!

Wij zijn van het eerste moment tot de aflevering van de nieuwe auto gastvrij ontvangen door Adriaan. De koop was ook snel gedaan na een proefrit en het goede gevoel dat wij hadden na een gesprek. Wij komen hier zeker terug voor de volgende auto!

Heel goed.

Super blij met onze auto. Contact met de verkoper (Mark) was heel goed. Voor vragen of andere dingen zijn we heel goed geholpen. Dikke prima !!! Zeker aan te bevelen om daar een auto te kopen.

Goede service en communicatie.. we waren er snel uit.

Prima garagebedrijf.. altijd goed mee in contact geweest en er is een prima bod gedaan. Helaas heb ik zelf de verkeerde keuze gemaakt door naar een tiguan te kijken. Hij blijkt toch wat te klein te zijn en ik zoek naar een alternatief.. dit was mijn eigen inschattingsfout.

Wij hebben hier een 2de hands auto gekocht en zijn daarbij goed geholpen!

Vriendelijk personeel goede service!

Vriendelijke personeel goede service!

Vriendelijke personeel en goede service!

Goede service en vriendelijke mensen!

Fijne mensen heel goed geholpen!

Super service ! Een aanrader !

Mooie auto gekocht bij Auto Dijk, daarnaast goed geholpen door het personeel en van hen ook een goede service ontvangen !

Prettig zaken doen, zeer tevreden.

Onlangs een mooie occasion gekocht bij Auto Dijk in Dokkum. Dit was onze eerste ervaring met dit autobedrijf en we hebben het als zeer positief ervaren. Door de klantvriendelijkheid en vakbekwaamheid van verkoper Mark konden we de juiste keuze maken. We zijn erg tevreden over onze aankoop en zouden Auto Dijk ook zeker aanbevelen.

Super goede service en zeer fijne medewerkers.

Ik heb mijn huidige auto bij Auto Dijk gekocht op basis van een online advertentie. Dankzij het fijne meedenken, kon ik de aankoop tezamen met een proefrit doen, daar het voor mij ruim 2,5 uur rijden was om naar Auto Dijk te komen. Fantastisch ontvangen, auto volledig gepoetst en rijklaar voor het geval de koop rond zou komen na de proefrit, maar voelde totaal geen druk om de auto te moéten kopen. Heel vriendelijk personeel. Na de proefrit is alles in orde gemaakt en kon ik mijn oude auto inruilen en wegrijden in de nieuwe. Ik beveel Auto Dijk ten zeerste aan!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Genoeg tijd voor uitleg en proefrit en het zelf bekijken auto zowel boven en onderzijde, en afspraak voor nog uit te voeren werkzaamheden zijn helemaal uitgevoerd, voor ons een tien. Als wij weer een andere auto willen gaan we direct naar Auto Dijk.

Fantastische service!

Mark werkt echt vanuit het hart. Gebeld naar het bedrijf met de vraag of ik m’n huidige auto kon inruilen tegen een andere. Na 17:00 nog altijd bereikbaar met alle liefde en dat deed mij als klant zo enorm goed dat ik echt met oprechte woorden kan zeggen: topper van de hoge plank. Bedankt Mark voor de fijne en gezellige tijd die we hebben gehad. Ik ben veel meer dan tevreden… en blij!

Hogedijken 24 9101WV Dokkum

519292941