Goede ervaring met garage auto Dijk

Begin dit jaar in mijn zoektocht naar een andere auto terecht gekomen bij garage auto Dijk. Fijne gesprekken en zeer goed geholpen door met Mark de Wilde. Fijne sfeer. Voelde betrouwbaar, ervaren, vriendelijk en open. Mocht er iets zijn weet ik zeker de weg naar deze garage en Mark de Wilde terug te vinden. Blij met mijn auto, ik rij er met veel plezier in.

Vlot en netjes

Auto Dijk B.V. heeft me op een professionele manier geholpen. De afspraak voor een proefrit was zo gemaakt en de afhandeling daarna verliep op nette manier. Het speciaal bier bij de overdracht was bovendien een leuke extra verrassing. De auto bevalt goed en ik kan deze garage zeker aanraden!

Alles zeer prettig verlopen.

Enkele weken terug bij Auto Dijk een mooie VW Passat kunnen kopen. Het contact verliep erg prettig, zowel via de mail als op locatie. We moesten best een eind rijden, maar het was het zeker waard. We hopen op vele prettige kilometers in onze nieuwe auto. Bedankt Auto Dijk!

Goede service en gaan net een stapje verder!

Fijne ervaring met deze garage gehad. Hier zouden andere garages nog veel van kunnen leren.

Klantvriendelijk en super service

Een maand geleden bij auto dijk onze audi a4 aangeschaft, met een bakje koffie alles besproken en rond gemaakt. Van de week is de auto naar binnen geweest bij de garage van dijk voor de nieuwe apk en een onderhoudsbeurt ook dit was super geregeld! Adriaan en het team bedankt !! Groetjes maik en nienke

Waar voor uw geld

Woonachtig in het midden van het land, loonde het de moeite om naar Dokkum te gaan voor de aanschaf van mijn VW Caddy Maxi. In alle contacten zowel via email/whatsapp als in de showroom, is te merken dat kwaliteit hoog in het vaandel staat van Auto Dijk. Adriaan is een man van zijn woord met een eerlijk verhaal en heldere afspraken.

Zeer goede service.

Alles was snel en goed geregeld. Mocht er iest zijn kon er makkelijk en snel contact opgenomen worden.

Na een tijd gezocht te hebben voor een andere auto kwam ik op de site terecht van auto dijk B.v. Ik kon via de chat contact maken en kreeg heel snel antwoord. Dit was al heel prettig. Afspraak gemaakt en een paar dagen later naar Dokkum voor bezichtiging auto en proefrit. Kwamen uit Amsterdam en werden zeer vriendelijk begroet met een kop koffie. Niets was te veel. De verkoop van de auto ging heel goed en vriendelijk. Dat ik een maand later de auto kon gaan ophalen was geen enkel probleem. Contact verliep erg goed en meestal via de chat. We hebben een mooie nieuwe 2e handse auto.

Gebeld voor bezichtiging 2e hands auto. Was nog niet ter plaatse, en werd teruggebeld toen die er was. Toen ik er was voor proefrit was er klant die ook was geïnteresseerd in de auto. Maar omdat ik als eerste had gebeld ging ik voor. Voor proefrit werd me verteld dat banden waren gecupt. Dat was inderdaad te merken. Dit zou worden opgelost. Paar weken later auto opgehaald. Nieuwe banden, remblokken achter, nieuwe APK, vloeistoffen gecheckt en mooi gepoetst. Auto rijdt als een trein. Prima garage, personeel houdt zich aan z’n woord, en was altijd bereikbaar voor vragen. Super!

Goed bedrijf.

Klant gericht en klant vriendelijk. Ze weten alles van hun auto’s die ze verkopen

Top service!

Vanaf het eerste bericht wat ik stuurde heb ik super service gehad. Alle vragen werden beantwoordt en er werden goeie afspraken gemaakt. Ze houden je op de hoogte over de auto, waardoor ik snel wist wanneer ik een kijkje kon nemen.

Goede service, auto's en prijzen! En vriendelijke eigenaar. Bedankt

Goede service maar after sale was matig.

Goede punten: - Netjes gepoetst afgeleverd. - Goede communicatie van te voren. Mindere punten: - Na een tijd van gebruik kwam er een sigaretten lucht in de auto, terwijl er “niet rokers auto” was aangegeven. - Hemeltje van de auto was niet meegepakt met schoonmaken, dit miste ik als finishing touch. - Extra sleutel zou bijgemaakt worden, netjes gebeld dat dit helaas niet klaar was voor aflevering. Hiervoor zelf 3 uur lang voor gereden terwijl dit niet afgehandeld kon worden bij het bedrijf waar ik naar verwezen was. Er zou gebeld worden naar de officiële Renault dealer, dit duurde erg lang!

Van kop tot staart een aanrader!

Recentelijk mijn Audi A6 Allroad gekocht bij Auto Dijk in Dokkum. Voor mij niet om de hoek, maar al het lekkers haal je van ver. Super netjes geholpen door Mark. De auto stond als afgesproken klaar, ik kon op m’n gemak een proefrit maken. Samen uiteindelijk een rondje om de auto heen gelopen, de deal was snel en prettig gesloten. Alle cosmetische puntjes zijn voor aflevering keurig opgelost. De afleverbeurt is iets later uitgevoerd, vooral omdat ik de auto snel nodig had. De beurt is uiteindelijk niet alleen volgens fabrieksvoorschrift gedaan, maar de heren bij Auto Dijk kijken verder dan hun neus lang is. Ze leveren de auto in top staat af! Veel dank en oant sjen in Fryslân!

Juiste prijs en beste service!

Je merkt aan alles dat bij dit bedrijf de menselijke factor het verschil maakt. De aankoop van onze nieuwe auto en de service die daarbij hoort is heel erg prettig. Adriaan en Mark hebben ons perfect geholpen. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dank!

Goede en eerlijke service waar ook goed wordt geluisterd naar de wensen van de klant. Ik zou het zo weer doen als ik een ander auto wil!

Onze ervaring is zeer positief

Onze ervaring is zeer positief. We zijn heel goed, professioneel en vriendelijk geholpen. We raden Auto Dijk zeker aan.

Perfect volgens wens en verwachting geholpen!

Zeer correct

Dit garagebedrijf zou meer in randstad moten zitten.

Goed en deskundig geholpen

Mooi modern bedrijf waar de klant nog gewoon centraal staat!

Professional, efficient and friendly

Ì ɓought a vehicle from Auto Dijk and the whole process was really pleasant. Ì would return any day. Also a really awsome shop with very helpful and friendly people. Thank you

• Would you recommend us? Yes

Fijn bedrijf met een goede service!

Klantvriendelijk bedrijf met duidelijke communicatie over alles rond de auto. Ze zijn goed te bereiken voor vragen en hebben alles heel netjes afgehandeld. Ben erg blij met mijn nieuwe auto. Nogmaals bedankt team Auto Dijk!

Gewoon top.

Eerste contact via de telefoon voelde gelijk goed. We kwamen van ver dus Adriaan stelde voor eerst wat foto's van onze auto te sturen voor een inruilaanbod. Dat weekend proefrit gemaakt in wat nu onze nieuwe auto is. Het is een fijn no nonsense bedrijf waar ik met veel vertrouwen mijn auto heb gekocht.

Vriendelijk personeel, eerlijke prijzen.

Vriendelijk personeel, eerlijke prijzen.