Top bedrijf

Recent een Mazda x5 gekocht. Perfecte auto ondanks een klein mankement werd dit probleemloos opgelost. Het bedrijf is er een van man om man woord om woord. Volgende auto wordt zeker aangekocht bij dit autobedrijf.

Betrouwbaar, vakkundig en goede service

Laat je nooit in de kou staan.

Betrouwbaar & profesioneel

Mijn 1e auto hier gekocht en sindsdien altijd hier klant gebleven. Nu met mijn 4e auto bezig afkomstig van Van Duren. De auto's zijn prima geprijsd en ik krijg altijd een nette inruilwaarde. De auto's worden netjes afgeleverd, nooit problemen mee ondervonden. Ook het onderhoud vindt hier plaats en dat gebeurt prima. Altijd een duidelijke, eerlijke en snelle communicatie van zowel John als Marco. Mijn auto's blijf ik hier kopen en in onderhoud houden.

Komt afspraken niet na

Bel voor een auto of deze nog beschikbaar is, ja de auto is er nog. Kan ik langs komen, nee dat kon niet de dag erna maar wel een dag later. Dus donderdag een afspraak gemaakt voor zaterdag, vrijdag kwam niet uit. Vrijdag middag nog een app verstuurd over de afspraak van zaterdag dat ik langs zal komen op de afgesproken tijd of dat akkoord was. Krijg ik eind van de vrijdag een app dat de auto verkocht is, wij hadden een afspraak staan. Van Duren had mijn nummer niet, vreemd heb hem donderdag gebeld en vrijdag een app gestuurd. Vreemd zaken doen zo.

Goed en uitstekend

Goede en uitstekende garagebedrijf waar betreft onderhoud en kopen van een gebruikte auto goede service

Deze review is helaas verkeerd geplaatst en behoord tot http://www.autoservicevanduren.nl/ in Arnhem.

plezierig en kundig geholpen met de auto.

de demper zat los en maakte lawaai dus naar van duren. die dag uitstekend en tevreden geholpen, dus erg snel.

Vriendelijk en deskundig.

Altijd vriendelijk, deskundig, reele prijs.

Duidelijke uitleg aangaande het hoe en waarom, en een eerlijke uitstraling.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van begin al bij autoservice van Duren\r\nSuper service, zelfs na \"sluitingstijd\"!!!\r\nAdequaat advies!!!!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima,en zeer goed geholpen 👍

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig autobedrijf super vriendelijk geweldige service een aanrader
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie corsa gekocht.\r\nEigenaar is een hele aardige man, die uitgebreid de tijd neemt voor je. \r\nNiks is te veel, levert de auto netjes af!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al sinds de jaren 70,dat zegt eigenlijk alles.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al diverse gebruikte auto\'s aangeschaft bij John. Eerlijke en met zorg uitgekozen occasions. Daarnaast goede sevice mbt onderhoud en advies.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne mensen, professioneel bedrijf, eerlijke prijzen en altijd bereikbaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf met vakkennis, waar erg vriendelijke mensen werken welke flexibel en behulpzaam ingesteld zijn! \r\nEen echte aanrader!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Flexibel en altijd klant gericht en een snelle service, .

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en uitstekende service!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heeft de service zoals die hoort te zijn, dit mis ik vaak bij andere bedrijven

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen al jaren bij John. Vriendelijke man, goede service en hij staat altijd voor ons klaar. Top bedrijf!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Neemt de tijd voor de klant. Heb Astra gekocht. Wagen zoals afgesproken keurig afgeleverd.\r\nAanrader!!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto s al jaren in onderhoud bij john. Tevens kopen wij onze occassions bij van duren. Goede service en overlegd altijd netjes als de auto een groter mankement of verborgen mankement vertoond. Verder een goed en betrouwbaar garagehouder, die zijn klanten naar tevredenheid helpt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier sinds een 5 tal jaren de auto in Onderhoud en eerlijk is eerlijk super service. staan altijd voor je klaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uw auto is voor reparaties en onderhoud bij Autobedrijf van Duren in goede handen. Wij laten al jaren onze auto bij John van Duren en zijn team met een goed gevoel achter en er zijn nooit verrassingen achteraf zonder dat het van te voren gemeld wordt. De prijs-kwaliteit verhouding vinden wij uitstekend en er wordt je ook deskundig uitleg gegeven wanneer en waarom iets is vervangen bij reparatie.