Vakkundig bedrijf

Vriendelijke mensen

Vriendelijk

Vriendelijk geholpen en op tijd teruggeleverde auto.

Goed bedrijf komen afspraken na.

Niks is teveel.

Perfecte service!!

Ontzorgen daar zijn ze goed in. Regelen alles en de communicatie is goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Goede service, vriendelijke mensen

Goede service. Als je wat hebt met de auto kun je vrij vlot terecht. Vervangend vervoer kan geregeld indien nodig. We worden altijd vriendelijk te woord gestaan

Mooi bedrijf, vriendelijke medewerkers

Op zoek naar een andere auto ( met een wat hogere instap) kwam ik via Autotrader.nl terecht op de site van dit bedrijf: daar stond de Kia, waarvan ik dacht dat het mijn toekomstige auto zou kunnen zijn. De geadverteerde auto stond er, de ontvangst en uitleg door verkoper G. was prima en de proefrit was in no time geregeld.Na de proefrit waren we het vlot eens en vier dagen later haalden we de auto op. Ik hou van dorpsgarages: daar ga je zelden de mist in. Dat goede gevoel heb ik hier ook.

Goed en vriendelijk!

Snelle en goede service. Vriendelijk en nemen de tijd voor je.

Goeie , snelle service.

De apk keuring was snel klaar , konden er zelfs op wachten onder het genot van een kopje koffie.

Goede communicatie, goede service

Auto gebracht, werd gebeld wat er moet gebeuren, goed overleg. Werd weer gebeld toen de auto klaar was. Dit is erg prettig

Vriendelijk en vakkundig personeel

Auto moest voor een beurt. Vervangende auto stond klaar Werd gebeld over wat er moest gebeuren en de kosten.

Erg vriendelijk en behulpzaam

Hier onze auto gekocht. Vanaf moment van binnenkomen al erg vriendelijk. Zeer behulpzaam en meedenkend. Uiteindelijk hier een mooie auto gekocht. Bij aflevering ook erg vriendelijk en verwend met een leuk pakket. Bedankt.

Zeer klantvriendelijk

We zijn blij met onze aangeschafte auto. Het bedrijf hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en dat was voor ons ook doorslaggevend, geen gladde praatjes gewoon normaal. Bedankt voor de service.

Dit nog nooit meegemaakt

Onlangs mijn auto met een storing bij WB afgeleverd. Na de diagnose volgde een peperdure ‘oplossing’. Over een gevraagd alternatief werd niet meegedacht, niet proactief en overall slechte communicatie. Vervolgens de auto maar opgehaald, omdat ik de reparatie niet kon betalen. Er bleek NIKS aan de hand. Wel een storingsmelding maar GEEN defect. Ik heb nog gebeld met de garage en dit medegedeeld, maar nadien niks meer gehoord van directeur WB. Geen belletje, geen excuses, niks! Dit was mijn eerste én tevens laatste contact met deze garage. Ik had ze nota bene beloofd dat ik bij hen het onderhoud zou doen, ondanks dat ik niet in de buurt woonde. Stank voor dank, slechte service! De mevrouw achter de receptie is vriendelijk, en accuraat, een uitstekend visitekaartje voor ieder bedrijf. Voor haar een ster.

Snel en correct geholpen. Vriendelijk personeel.

Na een klein ongelukje met de buitenspiegel met WB autoservice gebeld. Dit is zeer snel en vakkundig opgelost.

Vriendelijke, klantgerichte medewerkers

Kundig personeel, vooraf wordt duidelijk uit uitgelegd waar je aan toe bent, tijdens de werkzaamheden wordt je op de hoogte gehouden

Uitmuntend

Heel prettig

Super goed

Altijd behulpzaam vriendelijk personeel kleine reparaties gratis zoals lampje vervangen en de gratis leenauto

Snelle service!

Snelle service en prima kwaliteit. Dame aan de balie erg aardig en de monteur belde bij apk en grote beurt vooraf om akkoord te vragen mbt de kosten. Leenauto werd ook goed geregeld.

prima behandeling

Dus zeer tevreden

Vriendelijke personeel

Met lekke band onderweg, snel weer op weg geholpen. Vriendelijk en gerichte service

Zeer goed geholpen bij het afhandelen van de schade aan mijn auto.

Goede service, komen afspraken na

Top!! Gewoon in 1 woord goed!

Prima service weer voor goede prijs

Prima service weer voor goede prijs